goede werkende addons voor films en series

Plaats op de servers , bij gaia komen ze via torrents binnen dus van overal en bij de andere addons staan de films op servers ergens
Had al zo’n vermoeden... persoonlijk blijf ik van mening dat Gaia het beste aanbod heeft als het gaat om nieuwe films. Serie ben ik niet van op de hoogte met Gaia. En nu Orion zijn intrede heeft gemaakt icm Gaia is het helemaal top???
 
Plaats op de servers , bij gaia komen ze via torrents binnen dus van overal en bij de andere addons staan de films op servers ergens
Ok thx Mike, duidelijk.
Maar waarom deed The Pyramid dit dan wel goed?
 
bij mij werkt fspmkodi.com/repo/ heel goed, voor zolang het duurt.
Placenta ligt plat als ik werk via telenet, maar met een VPN lukt het wel.
 
Placenta gaat hier met telenet.
Maar aangezien de maker gestopt is heb ik alles verwijdert. Hij word misschien wel gedeeltelijk bijgehouden door iemand maar dat is het ook niet . Gewoon een nieuwe goeie nemen die volledig word bijgehouden .
Hetzelfde geld voor terrarium tv die maker is ook gestopt, er komen nu cloons van uit maar je weet niet wie erachter zit .
Addons gaan en komen en dan is het tijd voor een nieuwe te zoeken die wel nog up-to-date zijn en te vertrouwen zijn .

Er is laats een artikel geschreven over een repo die allemaal oude addons erin had maar ook malware en andere rommel en dit wil je niet hebben .
Dus probeer addons altijd via de officiële repo te halen .
 
Placenta gaat hier met telenet.
Maar aangezien de maker gestopt is heb ik alles verwijdert. Hij word misschien wel gedeeltelijk bijgehouden door iemand maar dat is het ook niet . Gewoon een nieuwe goeie nemen die volledig word bijgehouden .
Hetzelfde geld voor terrarium tv die maker is ook gestopt, er komen nu cloons van uit maar je weet niet wie erachter zit .
Addons gaan en komen en dan is het tijd voor een nieuwe te zoeken die wel nog up-to-date zijn en te vertrouwen zijn .

Er is laats een artikel geschreven over een repo die allemaal oude addons erin had maar ook malware en andere rommel en dit wil je niet hebben .
Dus probeer addons altijd via de officiële repo te halen .

En hoe herken je een officiële repo? Stomme vraag misschien. DOKITV is ook al niet meer te nemen. Stopgezet na opmerking Stichting Brein.
Post automatically merged:

Hoe gaia te installeren dan? Via welke repo werken ze?
 
En hoe herken je een officiële repo? Stomme vraag misschien. DOKITV is ook al niet meer te nemen. Stopgezet na opmerking Stichting Brein.
Post automatically merged:

Hoe gaia te installeren dan? Via welke repo werken ze?


Al geprobeerd te ...... :unsure:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kodiapps
Post automatically merged:

Google
Post automatically merged:

Ik mag niet te veel zeggen hier
 
Ze schieten door hier, Google is gewoon een legale bron voor linken.

TIP > Team Illuminati (repo) heeft ook enkele prima addons en laten we Monster Munich niet vergeten. Tevens hebben we natuurlijk ook nog The Magic Dragon
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of dit de juiste topic is voor deze vraag, maar here it goes;

Ik ben een enorme geek en kijk graag series, films en cartoons van allerlei genres. Ook kijk ik veel "oude" cartoons (bijv. Ducktales, DBZ, Spider-Man etc.). Dit keek ik altijd via Watch Cartoons Online op internet, maar nu ik Kodi heb zou ik het daar ook graag op willen.
Iemand enig idee of daar een goed werkende addon voor is? Ik zag wel wat voorbij komen maar sommige bronnen zeggen dat de addon niet meer werkt? En las iets over Animania addon?

Waar het me om gaat is een ruime selectie aan series/cartoons.

Alvast enorm bedankt voor jullie hulp! :)
 
In Yoda kom je diegene die jij opnoemt ook tegen gewoon even zoeken bij series
 
  • Like
Reacties: Roel89
Thanx! Inmiddels ook gedaan, niet alles wat ik zoek staat er tussen maar wel verassend meer dan ik dacht.

Echter, bij sommige streams komen de titels van de afleveringen niet overeen (zijn ze in willekeurige volgorde), of krijg ik in eens een aflevering van een andere series met een soortgelijke naam. Heel gek ...