Goedemorgen,

Marieke P.

Forumlid
12 sep 2019
6
3
6
69
Goedemorgen... Omdat ik niet veel wijzer wordt van de handleiding die bij de Eminent 7680 mediaplayer zit hoop ik hier wat kennis op te doen (ben ik hiervoor wel op het juiste adres?). Ik heb al heel wat jaartjes een mediaplayer maar deze is wat uitgebreider en op het eerste gezicht wel oké. Ik wil het mezelf niet te moeilijk maken en was niet van plan te gaan streamen of het ding aan de computer te hangen maar ik wil wel weten wat de mogelijkheden zijn of beter gezegd de mogelijkheden kunnen begrijpen.... Maar ik denk dat dit forum daar niet over gaat? --- Wie ik ben? Gewoon een oud omaatje die redelijk met computers om kan gaan :)
 
Welkom @Marieke P. op het forum.
Iedereen is welkom met welke bedoeling je je ook aanmeld ?
Er zijn wel meer mensen met eminemt een daarvan @sumitomo is net op vakantie en over een dagje of 9 terug.
Je zou mocht je vragen hebben gewoon een balletje op kunnen gooien in een topic.
Tevens is er ook een eminentforum
 
Bedankt voor het antwoord en zo komen wel altijd wel waar we zijn willen... Maar al met al ben ik nu toch meer geïnteresseerd in Kodi geraakt en ga er meer over lezen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik kwam 'toevallig' dit tegen: .
Daarin vond ik ook het antwoord over het CEC probleem waarvan ik niet wist dat dit op mijn TV geactiveerd stond. Een reden waarom mijn apparaten een eigen leven begonnen te leiden zodra ik de Eminent 7680 aanzette. Ik heb een Logitech universele AB en die kon ik hierdoor niet goed afgeregeld krijgen. Dat is dus opgelost, maar we zijn er nog niet.... :)
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi