Goedkoop een Netflix abonnement afsluiten

25 jan 2017
349
231
Ja is nog steeds van kracht. Ik had de verkeerde link geplaatst. Dit is van oktober 2018

Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

Zowiezo "gratis" vpn is en blijft link. Er zit altijd een addertje onder het wel bekende gras
Dubbelpost samengevoegd:

Ja is nog steeds van kracht. Ik had de verkeerde link geplaatst. Dit is van oktober 2018

Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

Zowiezo "gratis" vpn is en blijft link. Er zit altijd een addertje onder het wel bekende gras
Eigenlijk geef je zelf een soort van toestemming om je ip uit te lenen.

Leuk bevonden: LeX

BenBem

Gevorderd
28 okt 2016
123
83
Fijn dat het gelukt is, en het is geen probleem om met een nederlandse credit card te betalen. Ik heb een belgische gebruikt.
Betaling met een NL mastercard/visa lukt hier niet. Krijg een betalingsfout. Zet ik de VPN even uit dan lukt de betaling maar wordt je ineens in Euro's afgerekend.

5 mei 2017
45
19
Ik heb het mijne via pia vpn aan gemaakt. En is dus wel gelukt. Ook via mastercard
Dubbelpost samengevoegd:

Ik gebruik hola ook niet . Was gewoon om iemand op weg te helpen. Had ook vermeld dit alleen te gebruiken voor een account aan te maken voor netflix. Toch bedankt voor de waarschuwing.

Ipdva

Gevorderd
5 nov 2017
114
54
Is Paypal anders ook niet een optie, daarmee heb ik het betaald, maar misschien is dat per land verschillend. Wordt nu elke maand automatisch in pesos betaald via Paypal.

27 jan 2017
28
2
Ik heb geen Visa, wel Paypal en zou dus via Mexico kunnen gaan? En dan werkt dat gewoon in België en heb ik het Belgische aanbod (met ondertitels, ...)?