Goedkoop een Netflix abonnement afsluiten

Ik heb mij net via Netflix Turkije een account aangemaakt, Premium voor een koopje 5.40 € per maand maar en nu de turkse lira zo laag staat.
Net getest en werkt uitstekend, Wel vpn uitschakelen bij het kijken en taal op nederlands zetten. Sommige vpn worden geblokkeert bij het kijken.
Maar voor een account te maken lukt het wel via een vpn.
Bedankt voor de tip.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt het nog steeds. De afhouding gebeurt in turkse lira. In euro ongeveer 5.7 voor premium account 4 toestellen in hdr of 4k. Hier in belgie betaal je 14 euro.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ik ben zojuist eens aan het kijken, ik heb alle cache en cookies uit mijn browser verwijdert, ingelogd op een turks ip, gegaan naar netflix.com, maar bij mij worden er geen prijzen in turks geld aangeboden, maar gewoon in dollars, en wel 13,99 voor het premium abonnement. Dus de normale prijs, wat doe ik verkeerd?
 
Ik ben zojuist eens aan het kijken, ik heb alle cache en cookies uit mijn browser verwijdert, ingelogd op een turks ip, gegaan naar netflix.com, maar bij mij worden er geen prijzen in turks geld aangeboden, maar gewoon in dollars, en wel 13,99 voor het premium abonnement. Dus de normale prijs, wat doe ik verkeerd?
He je wel de juiste site gebruikt. Tik netflix turkiye in google. En dan dan kan je de site in engels kiezen. Net getest. Via uw vpn natuurlijk. Zie afbeelding.
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: Nasitrassi
Ik snap werkelijk niet hoe het kan, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik kan de turkse netflix niet eens bereiken, als ik die wil openen zoals hij in google aangeeft: verwijdert de browser vanzelf /tr/ en kom ik gewoon op .com uit. Hetzelfde gebeurt trouwens ook als ik of /be/ wil openen. Ik heb gecontroleerd, ik heb echt een turks ip adres, ik begrijp echt niet waarom het bij mij niet lukt.
 
Als ik op die link klik via mijn vpn is kom ik uit op de turkse netflix, dus de link is juist.
Kijk eens op als je inderdaad wel een turks ip adres verkrijgt . Gebruik firefox als browser
 
Ik heb op ipleak gekeken en inderdaad een Turks ip. Ik begin te vermoeden dat het aan de VPN ligt. Ik gebruik nordvpn. Het lijkt alsof netflix alles van nordvpn blokkeert, aangezien ik ook al problemen heb met netflix kijken met VPN aan. En ik gebruik ook Firefox als browser. Maar ook via Explorer hetzelfde.
 
Vreemd, support Nord vpn een berichtje sturen. Ik gebruik Pia vpn en heb daar geen problemen mee.
Probeer deze instellingen van uw vpn
Bescherming tegen DNS leak
Voorkom dat een verzoeken genereert wanneer er verbinding is met de VPN
Bescherming tegen IPv6 leak
 
Antwoord van vpn customer service:

Thank you for your letter.

I am very sorry, but at this moment we do not support Netflix in this region, yet we do not have any ETA on when we will start supporting Netflix in this region. Sorry about the inconveniences.

However, there is an article, where we share the latest known information regarding the Netflix availability, in our knowledge base at

Please note that, due to multiple factors, NordVPN cannot guarantee 24/7 availability for all geo-restricted content. However, I can assure you that our techs are constantly working to provide secure access to as many websites as possible.

Let us know if there is anything else we can help you with.

Best Regards,
Valentino Rodriguez
Customer Success Team
 
Probeer eens addon hola vpn for firefox gratis, werkt ook zie screenshot.
 

Bijlagen

  • ola  free vpn.jpg
    ola free vpn.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 30
Ok, via hola lukt het inderdaad. En het levert geen problemen op als ik met een nederlandse credit card betaal?
 
Fijn dat het gelukt is, en het is geen probleem om met een nederlandse credit card te betalen. Ik heb een belgische gebruikt.