Goedkoop een Netflix abonnement afsluiten

Probeer eens addon hola vpn for firefox gratis, werkt ook zie screenshot.
Let op gebruik "Hola vpn" alleen om netflix aan te schaffen daarna meteen weg met die meuk.

 
Ja is nog steeds van kracht. Ik had de verkeerde link geplaatst. Dit is van oktober 2018



Zowiezo "gratis" vpn is en blijft link. Er zit altijd een addertje onder het wel bekende gras
Post automatically merged:

Ja is nog steeds van kracht. Ik had de verkeerde link geplaatst. Dit is van oktober 2018



Zowiezo "gratis" vpn is en blijft link. Er zit altijd een addertje onder het wel bekende gras
Eigenlijk geef je zelf een soort van toestemming om je ip uit te lenen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Fijn dat het gelukt is, en het is geen probleem om met een nederlandse credit card te betalen. Ik heb een belgische gebruikt.

Betaling met een NL mastercard/visa lukt hier niet. Krijg een betalingsfout. Zet ik de VPN even uit dan lukt de betaling maar wordt je ineens in Euro's afgerekend.
 
Ik heb het mijne via pia vpn aan gemaakt. En is dus wel gelukt. Ook via mastercard
Post automatically merged:

Ik gebruik hola ook niet . Was gewoon om iemand op weg te helpen. Had ook vermeld dit alleen te gebruiken voor een account aan te maken voor netflix. Toch bedankt voor de waarschuwing.
 
Is Paypal anders ook niet een optie, daarmee heb ik het betaald, maar misschien is dat per land verschillend. Wordt nu elke maand automatisch in pesos betaald via Paypal.
 
Ik heb geen Visa, wel Paypal en zou dus via Mexico kunnen gaan? En dan werkt dat gewoon in België en heb ik het Belgische aanbod (met ondertitels, ...)?
 
Dan heb je toch het aanbod van het land waar je het abonnement afsluit ? Dus geen NL series en films dan en ondertitteling ? En wat kost een VPN ?
 
Je kan nadien gewoon switchen dat kan ook met een nederlands abo als je die op engels zet krijg je andere series te zien ;)

 
Jawel, afhankelijk waar je kijkt in welk land. Kijk in je in NL zie je deze aanbod wel, kijk je in een ander land zie je de series en films van die land staan.
Voor de ondertiteling kan je dat in uw account of profiel wijzigen.
Voor de vpn kan je ook een gratis dienst nemen,

Je krijgt maar 500 Mb , maar is genoeg voor een account te maken
 
Houd er wel rekening mee dat niet elke gratis VPN turkije servers heeft maar denk dat @fulvio91 dat wel uitgezocht heeft mbt Avira ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: fulvio91
Neen stom van mij, heeft geen turkse server,
Post automatically merged:

Ik gebruik PIA vpn maar die is betalend.
Ik dacht dat Avira wel een turkse server had, maar ik was verkeerd.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Dan heb je toch het aanbod van het land waar je het abonnement afsluit ? Dus geen NL series en films dan en ondertitteling ? En wat kost een VPN ?
Het is altijd het aanbod van het land waar je bent, tenzij je weer een VPN gebruikt. Neem je je laptop mee en open je Netflix in het buitenland bv dan zal hij het aanbod van dat land tonen.
 
Ik denk geen enkele tenzij je betaald en gebruik maakt van het herroepingsrecht dan wel trial time.
Iemand die het weet mag het zeggen waar het wel bij de gratis versie zit.
 
  • Like
Reacties: Scoozy
seed4.me heeft turkse proxy

OCTSD1YEAR code 1 jaar gratis (als het nog werkt)
Thx dixi voor een gratis jaartje geregistreerd ;) moet wel wachten tot 31 jan eer mijn netflix abonnement afloopt heb de opzegging al gedaan en ga dan via de Turkse manier verder ;) Geschiedenis wissel (alles) bij chrome is hetzelfde als cache wissen nee ?