Goedkoop een Netflix abonnement afsluiten

dat klopt je krijgt elke maand opnieuw nieuwe inloggegevens maar voor die 50 euro voor een jaar zal mij een zorg zijn ik kan kijken op 4 4 screens heb het al sinds oktober vorig jaar en het werkt nog steeds dus de kosten die had bij een abbo bij netflix heb ik er uit dus hoor je mij niet klagen
 

Schijnt nieuwe methode te wezen met een telefoonnummer... ?‍♂️

1) Leeg alle cookies in je browser, begin helemaal vanaf nieuw.
2) Neem een VPN zoals of en zet Turkse server aan.
3) Ga naar
4) Zorg ervoor dat je een creditcard erbij neemt zoals Revolut, N26, Visa, Mastercard ( ICS CARD en houdt de gegevens bij de hand.)
5) Vul alles in en sign up en zie je de prijzen in Turkse Lira ( zie doc file)18 lira is basic 30 lira en 42 lira UHD.
6) En dan komt het nieuwe, dan geeft hij aan voor een turks telefoon nummer te verifiëren. DIT IS NIEUW PER 2020! Ga naar en vraag hier een tijdelijk turks nummer aan. Dat kost eenmalig 70 eurocent en kan je ook betalen met je CC. Stappenplan hier, is echt heel simpel:
Dan komt de code binnen en heb je heel goedkoop een Turks Netflix account!
 
  • Like
Reacties: Markenmies
Ik heb het ff anders moeten regelen alvorens het werkte nl. via de pc werkte het niet dus maar de vpn app op de iphone gezet en dan Brazilie geselcteerd en werkte van de eerste keer dus 6.8€ betaal ik nu voor het standard abonnement.
 
snap waarom zo moeilijk doen heb nu al bijna 5 maanden een abbo bij de chinees voor 4 screens voor ong 50 euro voor een jaar werkt tot nu nog steeds perfect
 
snap waarom zo moeilijk doen heb nu al bijna 5 maanden een abbo bij de chinees voor 4 screens voor ong 50 euro voor een jaar werkt tot nu nog steeds perfect
Ik heb even een 24 uurs trial aangevraagd..

Maar zit met een heel vreemd probleem...
Email plus code gekregen voor 1 dag... Via officiële netflix site het account op volledig Nederlands gezet.. Ondertiteling en voorkeurs taal.. Geen probleem..

Open de app op mn shield en niet alle series en films hebben nl ondertiteling maar wel Frans..

Walking dead ondertiteling alleen Frans of Engels
Maar bijvoorbeeld Peaky Blinders wel gewoon nl ondertiteling... ?‍♂️

Alles staat wel in Nederlands maar is echt op de Franse markt gericht... Franse comedy series enzo... Hier heb jij geen last van?

Welke Alie store heb jij hem trouwens van dan als ik vragen mag?
 
heb hier geen problemen met de ondertiteling de store was:a streamig media gift card Store
Hmm daar heb ik hem toevallig ook van...

Geappt gisteren met hem.. Hij legde de standaard dingen dus uit.. Account op Nl zetten.. Hem uitgelegd dat ik dat heb gedaan..

Hij heeft het zelf ook getest en kreeg hem niet op nl. (niet alles) hij zou het na gaan kijken.. Krijg een dezer dagen een nieuw test accountje stuurde hij/zij..

Wacht het wel even af...
 
Ik heb het ff anders moeten regelen alvorens het werkte nl. via de pc werkte het niet dus maar de vpn app op de iphone gezet en dan Brazilie geselcteerd en werkte van de eerste keer dus 6.8€ betaal ik nu voor het standard abonnement.
Standaard kost normaal maar 7.99 dus niet veel winst voor dat gedoe ;)
 
prijs voor 4 screens inderdaad voor 16 euro per maand bij alie 55 euro voor 4 screens voor een jaar
 
You must be registered for see images attach

Heb deze nu, wordt gewoon vanuit mijn NL CreditCard afgeschreven. En kijk zonder VPN.
 
Gaat hier ook al een tijd goed, heb zojuist mijn abonnement verhoogd zodat ik op 4 schermen kan kijken i.p.v. 2.
You must be registered for see images attach
 
Tegenwoordig is de Turkse lira minder waard dan een baksteen. Ik betaal nu 13 euro voor 100tl giftcard. Dat is 2 maanden en 10 dagen voor het ultra HD pakket. Deze deel ik met 3 vrienden dus wij betalen allemaal 1,65 per maand per persoon.
 
Hier ging het ook een jaar goed, tot we een nieuwe creditcard kregen en deze wordt door Netflix niet geaccepteerd. Op een of andere manier komen ze erachter dat de kaart uit Nederland komt... ?
 
Ik had al wel bij een aanbieder op Ali geïnformeerd. Als je een scherm afneemt, deel je met anderen. Neem je 4 schermen (6 euro per maand) dan is het een privé-account. Heb het nog niet zelf uitgeprobeerd. Iemand hier ervaringen?
 
Iemand hier ervaringen?
Wij hebben deze discussie elders afgekapt om principiële redenen: