- 25 jan 2017
- 2.156
- 1.377
- 216
- 45
Inmiddels toch maar eens gebeld met mn tv leverancier... Ze wisten ervan het vrr verhaal, en ook van de nieuwe firmware..
De verkoper wist mij dus ook te vertellen dat ze het waarschijnlijk nooit 100% opgelost gaan krijgen (software matig)... In de c9 en de c10/X
tv's.. 2019 en 2020 model dus..
Waarschijnlijk pas in de 2021 modellen hardwarematig dus..
Omdat de tv toch pas in januari geleverd kan worden kan ik nu dus ook even rustig in de afwachtende positie gaan zitten... ?
Wordt dit niet opgelost kan ik gewoon van de koop afzien... Niks betaald nog...
Ook wist hij mij te vertellen dat er een nog veel grotere bug in het systeem zit...
De tv heeft een nogal agressieve "local dimming" En die springt dan niet automatisch weer terug naar "normaal" beeld..
Hij blijft dus te donker staan en gaat pas terug naar normaal beeld door een keer te zappen of een helder beeld te openen zoals het Lg menu bijvoorbeeld..
Hij wist niet zeker of dit na deze update opgelost was...
Al met al heb ik dus nog wel een paar dingetjes.... ?
De verkoper wist mij dus ook te vertellen dat ze het waarschijnlijk nooit 100% opgelost gaan krijgen (software matig)... In de c9 en de c10/X
tv's.. 2019 en 2020 model dus..
Waarschijnlijk pas in de 2021 modellen hardwarematig dus..
Omdat de tv toch pas in januari geleverd kan worden kan ik nu dus ook even rustig in de afwachtende positie gaan zitten... ?
Wordt dit niet opgelost kan ik gewoon van de koop afzien... Niks betaald nog...
Ook wist hij mij te vertellen dat er een nog veel grotere bug in het systeem zit...
De tv heeft een nogal agressieve "local dimming" En die springt dan niet automatisch weer terug naar "normaal" beeld..
Hij blijft dus te donker staan en gaat pas terug naar normaal beeld door een keer te zappen of een helder beeld te openen zoals het Lg menu bijvoorbeeld..
Hij wist niet zeker of dit na deze update opgelost was...
Al met al heb ik dus nog wel een paar dingetjes.... ?