Instellen van een Logitech Harmony kan ook best een pain in the @ss zijn, zeker als je er niet mee bekend bent.In principe wel, met zoiets:Je moet ingelogd zijn om deze link te bekijken.
Maar het instellen zal volgens mij nooit zo eenvoudig zijn als een Logitech harmony
Ja dan snap je gelijk waar dat “Hey koekoe” vandaan komtNou dan gaat het dit niet worden, blijf nog wel even bij mijn harmony 650
Dubbelpost samengevoegd:
En dat filmpje dan, helemaal geweldig![]()
Ik heb trouwens 5 minuten terug mijn harmony elite mogen ontvangenJa dan snap je gelijk waar dat “Hey koekoe” vandaan komt![]()
Ja die had ik ook al vaker gezien, een heel mooi ding maar die prijs...Ja dan snap je gelijk waar dat “Hey koekoe” vandaan komt
Dubbelpost samengevoegd:
Ik heb trouwens 5 minuten terug mijn harmony elite mogen ontvangen![]()
Moet zeggen, net geconfigureerd via de computer, en heel eerlijk, de software is aanzienlijk verbeterd, geen rare verborgen menu’s en allerlei aparte knoppen zelf configureren.Ja die had ik ook al vaker gezien, een heel mooi ding maar die prijs...
Dit schreeuwt om een uitgebreide review in de daarvoor bestemde plek op dit forum.Moet zeggen, net geconfigureerd via de computer, en heel eerlijk, de software is aanzienlijk verbeterd, geen rare verborgen menu’s en allerlei aparte knoppen zelf configureren.