Google home smart vs universele afstandsbediening

Ik vind bovenstaande tip nogal riskant om een scherm hiermee in te smeren!!!!

Tis trouwens de Logitech Harmony Ultimate ONE geworden (zonder HUB)!!!
krijg hem alleen niet meer met de Shield werkend, chips...

voorgaande ab, de Harmony 650, was ook behoorlijk uitvogelen om het werkend te krijgen maar is destijds gelukt om op de Shield (2017 model), die eigenlijk niet IR geschikt is, maar met RF signalen werkt werkend te krijgen, en dus verwacht ik het met deze ab eigenlijk ook , maar niet dus, ook niet via de kopie instelmogelijkheid van de 650, tot nu toe!!!

Maar er komen vast nog wel wat tips op deze SUPER mooie/goede site,
toch???? Hahahahahaha
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik vind bovenstaande tip nogal riskant om een scherm hiermee in te smeren!!!!

Tis trouwens de Logitech Harmony Ultimate ONE geworden (zonder HUB)!!!
krijg hem alleen niet meer met de Shield werkend, chips...

voorgaande ab, de Harmony 650, was ook behoorlijk uitvogelen om het werkend te krijgen maar is destijds gelukt om op de Shield (2017 model), die eigenlijk niet IR geschikt is, maar met RF signalen werkt werkend te krijgen, en dus verwacht ik het met deze ab eigenlijk ook , maar niet dus, ook niet via de kopie instelmogelijkheid van de 650, tot nu toe!!!

Maar er komen vast nog wel wat tips op deze SUPER mooie/goede site,
toch???? Hahahahahaha
Ja hoor: koop een elite, veel makkelijker met instellen ???

maarre bovenstaande tip? Boven jouw verhaal staat niks, aangezien het pagina 2 is?

en de harmony one, die heb ik dus verruild voor een elite, nadat sommige knoppen het slechter begonnen te doen, of zelfs compleet lieten afweten.

maar het instellen van de one is een pain in the ass, maar dat had ik je al eerder verteld, maar als het dan éénmaal werkt, dan werkt het ook feilloos ?

succes met instellen ??
 
Nee , ik heb het over de Ultimate, is wat anders...heeft net als die van jou een touch screen

maar misschien moeten we een ander topic voor dit opstarten
 
Gelukkig werkt mijn Harmony Ultimate nu ook op de Shield, dat dit wil is eigenlijk een wonder, want IR signaal naar een RF ontvanger kan normaal niet maar het signaal via de tv (hdmi) laten lopen verhelpt dit probleem, ben helemaal gelukkig met dit ding
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
RF onvanger? Ik bedoel natuurlijk BT ontvanger, het gaat om de Shield 2017 en die heeft verder niks

Maar gezien alle reacties zijn er bar weinig mensen hier mee bezig helaas, jammer en een alternatief is ook nog niet gevonden voor Logitech, raar eigenlijk
 
Je kan natuurlijk ook een flirc in de shield steken, dan heb je wel een ir ontvanger. En kan je misschien meer opties van je ab gebruiken dan nu via je tv (hdmi cec is best beperkt op mijn ab)

Ik denk dat er geen concurrentie is voor logitech omdat ze goed genoeg zijn en het een nichemarkt is