Google play geen toegang met mijn MXR

Gizz99

Nieuwkomer
1 nov 2017
2
0
1
46
Wanneer ik google play probeer te openen krijg ik het scherm met de inlogknop maar als ik erop klik gebeurd er niks, kan geen gegevens invoeren en de pagina veranderd ook niet. Uiteindelijk tot factory reset overgegaan maar probleem niet opgelost. Nu dus alle apps kwijt en geen toegang tot Google play. Wie weet raad?
 
Welk merk / type mediaspeler? Probeer eens de cache te wissen van de Google playstore: Settings / Instellingen > Apps > Google playstore > kies optie Cachegeheugen wissen. Daarna je box even van de stroom en opnieuw opstarten en nog eens proberen een app te installeren uit de Google Play store (eerst even inloggen).
Je kan proberen de updates van de Google Playstore te verwijderen en later de Google Playstore weer te updaten. Android Settings > More settings > Apps > Google Play Store > Uninstall Updates.
Er zijn ook wel alternatieve stores zoals Aptoide.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik de MXR 4k pro+
De stappen die je vermeld heb ik reeds geprobeerd maar vermits die niets oplostte heb ik dan maar de factory reset uitgevoerd, zonder resultaat. Dus ja, toen/nu weet ik t ook niet meer... zolang ik niet kan inloggen geraak ik geen stap verder.
 
Ok, het is niet een nieuwe mediaspeler? Dan zou je terug kunnen sturen en een goede kunnen kopen. Werkte het eerder dan wel? Je hebt cache en updates verwijderen geprobeerd en die tips van Google ook? Hoe heb je de reset gedaan? Via de instellingen of met paperclip/tandenstoker av ingang harde reset? Misschien nog een keer factory reset doen en heb je geluk dat ie het een keer gaat doen. Bijna alles kan je ook in alternatieve playstores vinden, zoals Aptoide. Aptoide apk via een browser op je box downloaden of via een PC op een usb stick zetten, installeren en je hebt vrijwel alle apps die je maar wil.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik de MXR 4k pro+
De stappen die je vermeld heb ik reeds geprobeerd maar vermits die niets oplostte heb ik dan maar de factory reset uitgevoerd, zonder resultaat. Dus ja, toen/nu weet ik t ook niet meer... zolang ik niet kan inloggen geraak ik geen stap verder.
Mocht je de box willen gebruiken kun je ook zonder google playstore aan de slag je hebt alleen een usb stick nodig om de apk of zips op te zetten en je kan alles installeren.
apks op apkure bijvoorbeeld en de zips haal je uit de repo links ;)
Post automatically merged:

ooops @B. web zegt dat ook in laatste reply my bad ?
 
  • Like
Reacties: B. web