Goose VPN gaat veranderingen doorvoeren

Andre19721972

Expert
29 mei 2017
417
504
216
51
Vanavond 30 Juli 2019 rond 21:15 een informatief gesprek gehad aan de telefoon met GoosVpn.
De snelheden zijn reeds aangepast, nu gaat men bezig met de meest voorkomende klacht.
Dat is de integratie van RDB (Real-Debrid) binnen Kodi.
Men gaat er alles aan doen om dit werkend te krijgen, en ook gaat men kijken voor de Windows gebruiker dat er een ingebakken install voor de Tapdrivers komt.
Ook voor een Killswitch functie in Android.
Ze hebben nog even wat tijd nodig om alles uit te zoeken en uit te werken, ik help mee met testen, en mocht het straks allemaal goed zijn, zal men met een leuke actie komen.
Het klinkt misschien wat raar, maar de hogere heren bij GooseVpn vonden dat RDB geen prioriteit had.
Na mijn uitleg zijn ze daarop terug gekomen.
men wist niet dat deze dienst (en ander betaaldiensten) in zoveel apps en Kodi was ingebakken.
Het gesprek heeft ook 1 uur en 20 minuten geduurd.
Ik ken de gebreken ook, maar nu wordt er ook echt wat mee gedaan, en wij zullen er van mee (mogen) profiteren.
Later meer info!
En dit is info, geen oude koeien uit de sloot gaan halen, men wil zich echt gaan verbeteren !!
 
Vanavond 30 Juli 2019 rond 21:15 een informatief gesprek gehad aan de telefoon met GoosVpn.
De snelheden zijn reeds aangepast, nu gaat men bezig met de meest voorkomende klacht.
Dat is de integratie van RDB (Real-Debrid) binnen Kodi.
Men gaat er alles aan doen om dit werkend te krijgen, en ook gaat men kijken voor de Windows gebruiker dat er een ingebakken install voor de Tapdrivers komt.
Ook voor een Killswitch functie in Android.
Ze hebben nog even wat tijd nodig om alles uit te zoeken en uit te werken, ik help mee met testen, en mocht het straks allemaal goed zijn, zal men met een leuke actie komen.
Het klinkt misschien wat raar, maar de hogere heren bij GooseVpn vonden dat RDB geen prioriteit had.
Na mijn uitleg zijn ze daarop terug gekomen.
men wist niet dat deze dienst (en ander betaaldiensten) in zoveel apps en Kodi was ingebakken.
Het gesprek heeft ook 1 uur en 20 minuten geduurd.
Ik ken de gebreken ook, maar nu wordt er ook echt wat mee gedaan, en wij zullen er van mee (mogen) profiteren.
Later meer info!
En dit is info, geen oude koeien uit de sloot gaan halen, men wil zich echt gaan verbeteren !!

Gelukkig was het gesprek binnen 2 uur afgerond, anders hadden ze misschien wel gedacht dat je erg asociaal was om zomaar ineens de verbinding te verbreken???

Die killswitch daar sprak men al over toen ik 2 jaar geleden me had aangemeld, wel fijn dat ze er nu dan eindelijk serieus mee aan de slag gaan.

Dat ze vonden dat RDB geen prioriteit heeft verbaasd me enigszins, zeker nadat ze vorig jaar zelfs besloten hadden om volledig coöperatief te worden met RDB, klinkt eerlijk gezegd een beetje tegenstrijdig??‍♂️

En wat moet ik me voorstellen bij integratie binnen Kodi?? je kan RDB toch gewoon activeren binnen de instellingen van Kodi?

Kan me hier op het moment even niets bij voorstellen??‍♂️

Wel goed dat ze serieus naar je hebben geluisterd, en dat ze het dus op gaan pakken??

Btw waar zijn de snelheden naar aangepast?
 
Klopt,
Men is wel aangemeld bij RDB, maar op een 1 of andere wijze blijkt het niet te werken.
Dat gaan ze nu helemaal uitzoeken.
Ik heb Goose voor 2 jaar naast IPVanish en 2 andere, en kan zo precies aangeven wat er verbeterd kan worden.
De VPN gewoon op mijn laptop geeft 200Mb Down en 48Mb upp op server 13 Meppel.
Dat is 2x hoger dan IPVanish.
Op Android kom ik tot 70Mb en dat heb ik ook aangegeven.
Het zit zo Arjan, voorheen hadden ze iemand die zich bezig hield met Kodi etc.
Maar die persoon is daar niet meer, en ik probeer via feedbacks hun te helpen zoals ik een ieder help.
Ik heb er het volste vertrouwen in, maar we wachten het gewoon af.
Ik zal ook de ontwikkelingen blijven delen, en ben altijd heel eerlijk!
Er zit niet een tegenstrijdigheid in, ik denk eerder ontwetendheid.
Daarover heb ik ze precies geinformeerd.
Goose is er ook niet voor Kodi, maar ze willen natuurlijk maar al te graag deze klanten erbij hebben.
Ik begrijp je twijfel volkomen, maar we moeten ze natuurlijk wel de kans geven.
Dit bedrijf belt niet zomaar op naar mij.
Ze zijn ook wel actief binnen dit forum.
Ja die 2 uur hahaha, dan valt mijn telefoonlijn weg hahaha, nee ik hield het mooi binnen de tijd.
Dat heb ik alleen als ik Arjan bel.

Gelukkig was het gesprek binnen 2 uur afgerond, anders hadden ze misschien wel gedacht dat je erg asociaal was om zomaar ineens de verbinding te verbreken???

Die killswitch daar sprak men al over toen ik 2 jaar geleden me had aangemeld, wel fijn dat ze er nu dan eindelijk serieus mee aan de slag gaan.

Dat ze vonden dat RDB geen prioriteit heeft verbaasd me enigszins, zeker nadat ze vorig jaar zelfs besloten hadden om volledig coöperatief te worden met RDB, klinkt eerlijk gezegd een beetje tegenstrijdig??‍♂️

En wat moet ik me voorstellen bij integratie binnen Kodi?? je kan RDB toch gewoon activeren binnen de instellingen van Kodi?

Kan me hier op het moment even niets bij voorstellen??‍♂️

Wel goed dat ze serieus naar je hebben geluisterd, en dat ze het dus op gaan pakken??

Btw waar zijn de snelheden naar aangepast?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Waarom uberhaupt een VPN om te streamen binnen Kodi, is overbodig. Stream al meer als 10 jaar zonder welke VPN dan ook. Ga je met torrents aan de gang is het een ander verhaal, maar als je dat binnen Kodi en samen met Premiumize doet zit je prima. Goose VPN werkt in ieder geval zeer vertragend dus komen er hier weer vragen over bufferen enz.
 
Laatst bewerkt:
Waarom uberhaupt een VPN om te streamen binnen Kodi, is overbodig. Stream al meer als 10 jaar zonder welke VPN dan ook. Ga je met torrents aan de gang is het een ander verhaal, maar als je dat binnen Kodi en samen met Premiumize doet zit je prima. Goose VPN werkt in ieder geval zeer vertragend dus komen er hier weer vragen over bufferen enz.

Zie onderstaande tekst van "De TV Expert" en lees waarom een (goede en snelle) VPN verbinding toch wel een beetje handig kan zijn...

Groetjes,

Peanut


KODI en Stichting BREIN, wat mag wel en wat mag niet?

Sinds enkele maanden krijgen we bij de TvExpert vaak de vraag help, mijn KODI met IPTV doet het niet meer en wat mag er nou niet met een TV box? of is streamen verboden?. Vandaar deze blog. We proberen hierin de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Op deze manier weet je vóór je aankoop wat er wel en niet mag. Wel zo prettig, nietwaar?
Surf je nog niet anoniem met een VPN verbinding? Wist je dat je hiermee de Amerikaanse Netflix kon kijken? Ontvang via deze link 49% korting op je VPN verbinding!

Films streamen via KODI was toch legaal?

Het downloaden van films, is al sinds 2014 verboden. Om dit verbod te omzeilen, is er een tijd lang door verschillende verkopers geroepen dat er (nog) geen verbod was op het streamen van bioscoopfilms en sportwedstrijden. De verkopers hadden de mooiste producten, waarmee alle betaalzenders waren te bekijken. Ook de nieuwste bioscoopfilms behoorde tot het aanbod. Dit alles voor een tientje in de maand. Een grote aanbieder, was het Nederlandse bedrijf FilmSpeler dat deze mediaspelers in grote aantallen verkocht. Op de mediaspeler, installeerde FilmSpeler software die automatisch de streams van films en sportwedstrijden opzocht. Een echt plug en play product dus. Daarnaast adverteerde FilmSpeler ook met de mededeling dat dit product legaal was.
Stichting BREIN dacht daar anders over, en stuurde in 2014 een brief naar FilmSpeler om de verkoop te staken. FilmSpeler was het hier niet mee eens en uiteindelijk diende in september 2015 een rechtszaak. Doel vanuit de Stichting BREIN was het aanvragen van een verbod op deze mediaspeler én op het streamen uit illegale bron. Na een jaren lopende rechtszaak, is er op 26 april 2017 door het Europees Hof beslist, dat ook het streamen uit illegale bron strafbaar is. Het verkopen van een mediaspeler, voorzien van add-ons die linken naar illegale software, is dan ook niet langer toegestaan. Ook het bieden van support en ondersteuning kan als strafbaar worden voorzien. En dit verbod sloeg in. Inmiddels zijn maarliefst 200 verkopers van streamboxen ermee gestopt. Veel IPTV kanalen werken niet langer meer, evenals vele KODI add-ons.
Dit is ook het geval voor de meadiaspeler van het bedrijf MovieStreamer, dat een Easy Use Interface 2.0 had ontwikkeld. Ondanks het verbod van de Stichting BREIN, blijkt dit niet werkende product nog veel verkocht te worden. Op het internet en diverse fora zijn dan ook tal van klachten te vinden. Verderop in dit bericht, leggen we je uit hoe je de mediaspeler kan resetten. Deze uitleg werkt ook voor de mediaspelers van MovieStreamer en FilmSpeler.

Is de Android TV box dan nu ook verboden?

Nee, de Android TV box is niet verboden. Geen trucjes, geen omwegen, het is gewoon een 100% legaal product. Logisch ook, gezien de vele legale mogelijkheden die het apparaat bied. Denk bijvoorbeeld aan het kijken van films via Netflix, legale KODI plugins, Videoland en meer. Besluit je de Android tv box te kopen via TvExpert? Dan zorgen wij ervoor, dat de installatie voldoet aan de wet en regelgeving. Zo installeren wij wel KODI, maar geen add-ons. Je kunt deze (legale add-ons) uiteraard gewoon zelf installeren.

Is streamen via bijvoorbeeld KODI nu verboden in Nederland?

Nee, het streamen an sich is niet verboden. Kijk je bijvoorbeeld naar Netflix of Videoland, dan is dit ook streamen. Wat wel verboden is, is het streamen uit een illegale bron. Hiermee bedoelt men dus bijvoorbeeld een gratis plugin om de nieuwste bioscoopfilms te kijken. Stichting BREIN heeft na het winnen van deze rechtszaken dan ook de jacht geopend op aanbieders van deze streams.
Veel van deze aanbieders, vroegen je om een jaar lang vooruit te betalen. Of soms zelfs nog wel langer. Het gevolg is, dat als de dienst er mee stopt, dat jij je geld kwijt bent. De Stichting Brein legt namelijk aan de aanbieders een hoge boete op. Wel is het zo, dat Stichting Brein de focus heeft liggen op aanbieders van de streams. Dat neemt natuurlijk niet weg, dat het ook voor een thuisgebruiker niet is toegestaan om illegaal te streamen.

Wat gaat Stichting Brein doen als ik toch illegaal stream?


Na het winnen van rechtszaken tegen FilmSpeler en MovieStreamer, staat Stichting Brein sterk. Het streamen uit illegale bron is simpelweg niet langer toegestaan. Stichting Brein heeft laten weten, een manier te zoeken om de IP adressen van streamers in kaart te brengen. Een IP adres, is eigenlijk net als een Burger Service Nummer (BSN), een uniek identificatie middel. Via het IP adres, kan de Stichting Brein aan je provider vragen om je gegevens.
Je ziet dan ook vaak, dat het gebruik van een VPN verbinding wordt aangeraden. Zo scherm je je eigen IP adres af naar de buitenwereld. Bezoek je een website, dan is niet jou IP adres meer zichtbaar, maar dat van de VPN provider. En dat adres deel je weer met een heleboel mensen, waardoor het niet duidelijk is wie er nu uiteindelijk de website bezocht. Geeft je een stukje van je privacy terug.
 
Niet zo interessant en goede EN snelle VPN is een combinatie die moeilijk is te vinden. Denk ook om je privacy bij verschillende VPN aanbieders
 
Daarom ook altijd gebruiken in combinatie met Realdebrid !!
Dat is een dubbele afscherming.
Altijd leuk leesvoer, ik zal zo alles even lezen.

Zie onderstaande tekst van "De TV Expert" en lees waarom een (goede en snelle) VPN verbinding toch wel een beetje handig kan zijn...

Groetjes,

Peanut


KODI en Stichting BREIN, wat mag wel en wat mag niet?

Sinds enkele maanden krijgen we bij de TvExpert vaak de vraag help, mijn KODI met IPTV doet het niet meer en wat mag er nou niet met een TV box? of is streamen verboden?. Vandaar deze blog. We proberen hierin de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Op deze manier weet je vóór je aankoop wat er wel en niet mag. Wel zo prettig, nietwaar?
Surf je nog niet anoniem met een VPN verbinding? Wist je dat je hiermee de Amerikaanse Netflix kon kijken? Ontvang via deze link 49% korting op je VPN verbinding!

Films streamen via KODI was toch legaal?

Het downloaden van films, is al sinds 2014 verboden. Om dit verbod te omzeilen, is er een tijd lang door verschillende verkopers geroepen dat er (nog) geen verbod was op het streamen van bioscoopfilms en sportwedstrijden. De verkopers hadden de mooiste producten, waarmee alle betaalzenders waren te bekijken. Ook de nieuwste bioscoopfilms behoorde tot het aanbod. Dit alles voor een tientje in de maand. Een grote aanbieder, was het Nederlandse bedrijf FilmSpeler dat deze mediaspelers in grote aantallen verkocht. Op de mediaspeler, installeerde FilmSpeler software die automatisch de streams van films en sportwedstrijden opzocht. Een echt plug en play product dus. Daarnaast adverteerde FilmSpeler ook met de mededeling dat dit product legaal was.
Stichting BREIN dacht daar anders over, en stuurde in 2014 een brief naar FilmSpeler om de verkoop te staken. FilmSpeler was het hier niet mee eens en uiteindelijk diende in september 2015 een rechtszaak. Doel vanuit de Stichting BREIN was het aanvragen van een verbod op deze mediaspeler én op het streamen uit illegale bron. Na een jaren lopende rechtszaak, is er op 26 april 2017 door het Europees Hof beslist, dat ook het streamen uit illegale bron strafbaar is. Het verkopen van een mediaspeler, voorzien van add-ons die linken naar illegale software, is dan ook niet langer toegestaan. Ook het bieden van support en ondersteuning kan als strafbaar worden voorzien. En dit verbod sloeg in. Inmiddels zijn maarliefst 200 verkopers van streamboxen ermee gestopt. Veel IPTV kanalen werken niet langer meer, evenals vele KODI add-ons.
Dit is ook het geval voor de meadiaspeler van het bedrijf MovieStreamer, dat een Easy Use Interface 2.0 had ontwikkeld. Ondanks het verbod van de Stichting BREIN, blijkt dit niet werkende product nog veel verkocht te worden. Op het internet en diverse fora zijn dan ook tal van klachten te vinden. Verderop in dit bericht, leggen we je uit hoe je de mediaspeler kan resetten. Deze uitleg werkt ook voor de mediaspelers van MovieStreamer en FilmSpeler.

Is de Android TV box dan nu ook verboden?

Nee, de Android TV box is niet verboden. Geen trucjes, geen omwegen, het is gewoon een 100% legaal product. Logisch ook, gezien de vele legale mogelijkheden die het apparaat bied. Denk bijvoorbeeld aan het kijken van films via Netflix, legale KODI plugins, Videoland en meer. Besluit je de Android tv box te kopen via TvExpert? Dan zorgen wij ervoor, dat de installatie voldoet aan de wet en regelgeving. Zo installeren wij wel KODI, maar geen add-ons. Je kunt deze (legale add-ons) uiteraard gewoon zelf installeren.

Is streamen via bijvoorbeeld KODI nu verboden in Nederland?

Nee, het streamen an sich is niet verboden. Kijk je bijvoorbeeld naar Netflix of Videoland, dan is dit ook streamen. Wat wel verboden is, is het streamen uit een illegale bron. Hiermee bedoelt men dus bijvoorbeeld een gratis plugin om de nieuwste bioscoopfilms te kijken. Stichting BREIN heeft na het winnen van deze rechtszaken dan ook de jacht geopend op aanbieders van deze streams.
Veel van deze aanbieders, vroegen je om een jaar lang vooruit te betalen. Of soms zelfs nog wel langer. Het gevolg is, dat als de dienst er mee stopt, dat jij je geld kwijt bent. De Stichting Brein legt namelijk aan de aanbieders een hoge boete op. Wel is het zo, dat Stichting Brein de focus heeft liggen op aanbieders van de streams. Dat neemt natuurlijk niet weg, dat het ook voor een thuisgebruiker niet is toegestaan om illegaal te streamen.

Wat gaat Stichting Brein doen als ik toch illegaal stream?


Na het winnen van rechtszaken tegen FilmSpeler en MovieStreamer, staat Stichting Brein sterk. Het streamen uit illegale bron is simpelweg niet langer toegestaan. Stichting Brein heeft laten weten, een manier te zoeken om de IP adressen van streamers in kaart te brengen. Een IP adres, is eigenlijk net als een Burger Service Nummer (BSN), een uniek identificatie middel. Via het IP adres, kan de Stichting Brein aan je provider vragen om je gegevens.
Je ziet dan ook vaak, dat het gebruik van een VPN verbinding wordt aangeraden. Zo scherm je je eigen IP adres af naar de buitenwereld. Bezoek je een website, dan is niet jou IP adres meer zichtbaar, maar dat van de VPN provider. En dat adres deel je weer met een heleboel mensen, waardoor het niet duidelijk is wie er nu uiteindelijk de website bezocht. Geeft je een stukje van je privacy terug.
 
Mogen we hopen dat niet alleen de verbinding beter word, want regelmatig bij opstarten is de vpn uitgeschakeld, dus telkens testen of ie wel aan staat binnen de Shield, veel gedoe dus en regelmatig geen verbinding met Meppel etc...niet echt betrouwbaar allemaal...
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Goose is echt een drama VPN provider, wat ik al eerder aangaf, niet eens de moeite waard om daar in te duiken.
 
Ooit al eens van AirVPN gehoord? Zeer snelle verbindingen, wordt niks gelogd en verschil qua snelheid tussen zonder en met vpn aan is marginaal. Ik heb em altijd aan staan. Ik gebruik zelf een Raspberry PI met LibreElec / Kodi. In combinatie met een vpn kill switch die ik met mbv iptables heb gemaakt en mijn jarenlange (posititieve) ervaring met AirVPN, vind ik het toch iets fijner kijken dan zonder VPN. Goose heb ik geen ervaring mee, al wordt dat hier op dit forum vaak aanbevolen (geen idee waarom, omdat het een nederlandse provider is misschien??). Bovendien hoef ik met mijn Raspberry PI niet te kijken of mijn vpn wel of niet aan staat: ik heb de boel zo gemaakt dat ie geen eens het internet op kan zonder VPN....Hij moet dus wel aan staan wil je gebruik kunnen maken van de verschillende addons om te kunnen streamen... In tegenstelling tot wat vaak ook wordt beweerd hier op dit forum, voegt Realdebrid qua privacy / afscherming niks toe... (zie onderstaande tekst uit hun Privacy Policy)



This privacy policy may be changed at any time.

Agreement relating to confidentiality.

Exceptional disclosure of personal data

We may be required to disclose Users personal data in order to protect our legal rights or where disclosure of Users personal data's are required of us by the judicial authorities only when legal procedures are followed.


(We kunnen verplicht zijn om persoonlijke gegevens van Gebruikers bekend te maken om onze wettelijke rechten te beschermen of wanneer openbaarmaking van persoonlijke gegevens van Gebruikers alleen door de gerechtelijke autoriteiten van ons wordt vereist wanneer juridische procedures worden gevolgd.)


© 2009-2019 Real-Debrid, Alle rechten voorbehouden - -
 
  • Geweldig
Reacties: Andre19721972
En dan nog eens.. je bent net zo'n nette burger als ikke..... En je betaald netjes voor je netflix...
Schijnt netflix weer een hekel aan vpn te hebben..

Gebruik je bij bepaalde vpns bijvoorbeeld Amerika om Amerikaanse content te kijken zegt netflix euh euh.. Jij betaald voor Nederland dus jij moet niet het lef hebben om buitenlands content te kijken...

Ik koop dus bijvoorbeeld een Duitse auto maar mag er niet mee in Amerika rijden... Dus allemaal beetje... Tja... Zeg het maar...
Oja dat begin van nette burger.. Was natuurlijk sarcastisch... hoor..
Enige waar ik voor betaal is internet/tv en real debrid...


Alle netflix content staat netjes op kodi... Heerlijk niks met digitale grensen te maken...


Heb het al regelmatig gezegd op het forum...

Zolang de pleuris niet los breekt is een vpn een overbodige luxe... Maar de tijd zal/gaat het ons wel leren...
Jaren geleden zouden de nzb sites ook al uitgeroeid worden...

Nou er zijn er nog zat hoor.
Die gene die hun kop boven het maaiveld uitstaken hebben het natuurlijk niet gered..
Torrents zijn er ook nog zat... (dan wel vpn dit ligt iets gevoeliger namelijk) maar streamen (nog) niet... Tuurlijk mensen die zich veiliger voelen met een vpn moeten dit gewoon doen...
Maar 9vd10 keer is dit bij streamen wel de bottleneck bij uitstek...
 
Ik betaal voor 4x UHD Netflix.
Ik betaal voor Videoland.
Ik betaal voor Movies en Series XL van Ziggo,
Maar ik vertik het om 24,95 voor Foxsport te betalen bij Liego.
Ik betaal nu 3,99 per maand, en hoe of wat zeg ik niet.

Van Ziggo en Videland mag ik gewoon een VPN gebruiken alszijnde een Wifi protector, maar daar heeft Netflix maling aan.
Ik heb mijn Netflix account gedeeld met 1 familielid, en 2 forumleden hier die ik vertrouw.
Ik geef de mensen gelijk die zeggen, een VPN is overbodig, ze loggen toch allemaal.
Ik ben het daar ook mee eens.
Toch vind ik het prettig als ik niet via mijn eigen DNS/IP/ISP werk.
Mochten ze bij Ziggo de boel blokken, dan kan ik middels de VPN toch kijken.
Of het veiligheid is? Ik denk het niet.
Zekerheid om te kijken vanwege een eventuele ISP blok, ja, daar gebruik ik het voor.
Goose wil dat nu voor eens en altijd in orde maken.
Ze hebben geleerd van hun fouten, en we noemen het nu maar geen VPN meer, we noemen het voortaan een WIFI en ISP protector haha.
Dat geldt voor alle diensten.
Ook al zit men in Verwegnitoeknastan met een VPN, dat zal je niet helpen. (Ligt tussen de Noord en de Zuidpool in)
Oh, en ik schakel wel regelmatig naar de Amerikaanse Netflix, #LOL
Zoals men wel weet van mij, ik heb overal maling aan, en mijn adres staat gewoon op internet.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik Andreas Jerphanion heet. (is een Franse achternaam)

En dan nog eens.. je bent net zo'n nette burger als ikke..... En je betaald netjes voor je netflix...
Schijnt netflix weer een hekel aan vpn te hebben..

Gebruik je bij bepaalde vpns bijvoorbeeld Amerika om Amerikaanse content te kijken zegt netflix euh euh.. Jij betaald voor Nederland dus jij moet niet het lef hebben om buitenlands content te kijken...

Ik koop dus bijvoorbeeld een Duitse auto maar mag er niet mee in Amerika rijden... Dus allemaal beetje... Tja... Zeg het maar...
Oja dat begin van nette burger.. Was natuurlijk sarcastisch... hoor..
Enige waar ik voor betaal is internet/tv en real debrid...



Alle netflix content staat netjes op kodi... Heerlijk niks met digitale grensen te maken...


Heb het al regelmatig gezegd op het forum...

Zolang de pleuris niet los breekt is een vpn een overbodige luxe... Maar de tijd zal/gaat het ons wel leren...
Jaren geleden zouden de nzb sites ook al uitgeroeid worden...

Nou er zijn er nog zat hoor.
Die gene die hun kop boven het maaiveld uitstaken hebben het natuurlijk niet gered..
Torrents zijn er ook nog zat... (dan wel vpn dit ligt iets gevoeliger namelijk) maar streamen (nog) niet... Tuurlijk mensen die zich veiliger voelen met een vpn moeten dit gewoon doen...
Maar 9vd10 keer is dit bij streamen wel de bottleneck bij uitstek...
Post automatically merged:

Ze nemen het wel heel serieus.
En men gaat er ook werk van maken.
Ze bellen mij niet zomaar op en praten bijna 1,5 uur.
Ik test voor hun mee, en nee, ik heb geen kortingen, ik heb gewoon voor 2 jaar betaald, maar krijg wel met regelmaat een paar extra maanden cadeau.
Ik heb ook gevraagd om voor Android een Killswitch in te bouwen in de app.
Alle punten worden door de hogere heren bij Goose besproken.
Men neemt mij blijkbaar wel heel serieus.
Dat is het aard van het beestje, ik wil iedereen helpen, en mijn kennis delen.
Stuur mij eens een email met je gebruikersnaam bij Goose.
Ik zal wat extra leten toevoegen vanwege de hinder.
En met de belofte dat er verbetering komt.
[email protected] en ik heb je geregistreerde email van hun nodig en gebruikersnaam. (GEEN WW)
Ik ga heel discreet met informatie om, daar weten inmiddels velen forumleden wel van.
Ik speel het door naar 1 van de medewerkers, en die zullen handelen!
Want jou hinder ondervind ik zelf ook!!

Mogen we hopen dat niet alleen de verbinding beter word, want regelmatig bij opstarten is de vpn uitgeschakeld, dus telkens testen of ie wel aan staat binnen de Shield, veel gedoe dus en regelmatig geen verbinding met Meppel etc...niet echt betrouwbaar allemaal...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Espero
Ik begrijp niet dat men nog energie in Goose VPN steekt :) :) Vergeet deze VPN provider gewoon want is echt hopeloze VPN
 
Ik begrijp niet dat men nog energie in Goose VPN steekt :):) Vergeet deze VPN provider gewoon want is echt hopeloze VPN

Zonder wrijving geen glans natuurlijk?

Ik was ook niet geheel tevreden met GOOSE vpn, mede door de wisselende snelheden waardoor ik vaak 30 tot 35 mb in mijn verbinding over hield, en de verbinding was vaak verre van stabiel.

Vergeet niet dat in vergelijking met andere vpn providers dit een vrij jong bedrijf is, en dus nog niet zo “gepokt en gemazeld” is als de grotere vpn providers.

Het feit dat men 1,5 uur aan de telefoon hangt met @Andre19721972 aan de telefoon hangt, en serieus met zijn adviezen aan de slag gaat valt natuurlijk wel te prijzen.

Men ziet nu in dat ze het toch niet helemaal goed bezig zijn geweest, en is bereid er aan te werken.

Ook ik blijf er wel nuchter tegenaan kijken, en blijf voorlopig even bij mijn “eerst zien, dan geloven” instelling, maar ik ben ook nuchter genoeg om het een kans te geven.

Hoop ook dat @Andre19721972 genoemd heeft dat de klantenservice nog voor verbetering vatbaar is, want waar je voorheen binnen een 30 minuten nog wel eens antwoord kreeg, werden de laatste maanden de klachten door een auto/bot systeem overgenomen, en werd je klacht/vraag niet eens in behandeling genomen?

Tot die tijd ben ik blij met ExpressVPN ?
 
Ik heb het een kans gegeven en 2 jaar betaald.
Men weet ook dat ik IPvanish, NortonVpn en AVGVpn in mijn bezit heb.
De AVG is net als Norton een Wifi protector, IPVanish +Rdb voor streaming, en Goose om te testen, of om kort op de gemaakte mediaboxen van mensen te testen met Goose.
Ik heb op de Shield op meppel 60 a 70Mb, ook ik vind dat het minimaal 100Mb moet zijn en stabiel.
Op W10 haal ik met gemak 200Mb op 13 Meppel.
Op Android maar ook op Windows wil hij wel eens uitvliegen.
Gelukkig gebeurd dat maar 1x per dag en als je pech hebt 2x.
Op Windows kom ik in de Killswitch, maar dat heb je op Android nog niet.
En men moet voor Android RDB werkend maken, of het op windows werkt heb ik nog niet geprobeerd, ik ben bang dat Realdebrid de verandering misschiens als verdacht ziet, en dan ben je zomaar je account kwijt.
Ik heb al tot December 2021 betaald, dus dat doe ik niet.
GoosVpn is immers ook aangemeld op de website van Realdebrid, dus moet het ook weer werkend te krijgen zijn lijkt mij.
Onee, …..men is er nog lang niet,
Maar men leest wel mee, dus laat maar gewoon horen wat je verbeterd wil hebben.
Dat geldt voor iedereen
Ik doe dat zelf ook.
het is idd een jong bedrijf, en ik heb werkelijk op al mijn emails antwoord gehad, dus over de klantenservice heb ik dus weer geen klachten.
Een medewerker is hier ook op het forum, en heeft zelfs een box besteld hahaha de H96max 4/64 RK3318 met koeltafel, om werkelijk zelf te ervaren hoe het werkt.
Hij heeft er in ieder geval een leuk boxje aan, ik ben er tevreden mee iig.

Ipvanish heb ik ook voor 2 jaar, en ik heb een snelheid van 135mb constant stabiel op de w10.
het gebeurd me hooguit 1x per maand dat hij uitvliegt tijdens het kijken.
En dan klapt hij in de Killswitsh.
IpVanish heeft ingebouwde Tapdrivers voor OpenVpn met de nieuwste updates van OpenVpn.
Dat heeft Goose ook niet, en dan ben ik verplicht om het programma van OpenVpn op mijn pc te zetten, en alles handmatig kanaal voor kanaal in te stellen.
Dus ik hoop dat men de Tapdrivers ook gaan inbouwen in de app van W10.

Zo, ..nu hebben ze wel voor een maand werk.
Maar mijn vertrouwen hebben ze, en ik test graag dingen voor ze uit.
Ze weten dat ik alle kanten uit kan...zelfs de goede.
Ze kunnen me mailen met vragen, of bellen, die testjes voer ik graag uit.
En misschien komt er wel wat moois van de grond wat aantrekkelijk kan zijn voor ons ieder , en dan ook kwa prijs.

Zonder wrijving geen glans natuurlijk?

Ik was ook niet geheel tevreden met GOOSE vpn, mede door de wisselende snelheden waardoor ik vaak 30 tot 35 mb in mijn verbinding over hield, en de verbinding was vaak verre van stabiel.

Vergeet niet dat in vergelijking met andere vpn providers dit een vrij jong bedrijf is, en dus nog niet zo “gepokt en gemazeld” is als de grotere vpn providers.

Het feit dat men 1,5 uur aan de telefoon hangt met @Andre19721972 aan de telefoon hangt, en serieus met zijn adviezen aan de slag gaat valt natuurlijk wel te prijzen.

Men ziet nu in dat ze het toch niet helemaal goed bezig zijn geweest, en is bereid er aan te werken.

Ook ik blijf er wel nuchter tegenaan kijken, en blijf voorlopig even bij mijn “eerst zien, dan geloven” instelling, maar ik ben ook nuchter genoeg om het een kans te geven.

Hoop ook dat @Andre19721972 genoemd heeft dat de klantenservice nog voor verbetering vatbaar is, want waar je voorheen binnen een 30 minuten nog wel eens antwoord kreeg, werden de laatste maanden de klachten door een auto/bot systeem overgenomen, en werd je klacht/vraag niet eens in behandeling genomen?

Tot die tijd ben ik blij met ExpressVPN ?