Goose VPN gaat veranderingen doorvoeren

Ja is de ts, is niet goose, wel behoorlijk verschil, die zullen wel vakantie hebben... ?
 
Ja is de ts, is niet goose, wel behoorlijk verschil, die zullen wel vakantie hebben... ?
Daar sla jezelf de spijker op zn kop... Niet iedereen heeft meteen tijd om op een topic te reageren...
Maar laten we zeggen dat de topic starter hier redelijk wat aanzien heeft opgebouwd...
En niet een gat in de wind l*lt....
 
Tja, ik ben ook niet geheel tevreden over Goose, maar ben gewoon op een beschaafde manier de discussie aangegaan, en uitgelegd waar de pijnpunten liggen.

Er wordt gezegd dat men meekijkt hier, als dat daadwerkelijk ook zo is, dan hoop ik dat de mensen van GOOSE (na hun vakantie) ook echt daadwerkelijk de daad bij het woord gaan voegen?

Ik ben wel van mening dat als men leert van de tot nu toe gemaakte fouten, men ook een tweede kans verdiend?
 
Ik vind het zonde van de tijd die ik voor Goose heb verspild.

Testjes,filmpjes, screenshots, Dns Leaktesten, speedtesten op alle servers en een telefoongeprek om aan te geven wat er beter zou kunnen voor de Kodigebruiker.
Ik had ook binnen 24 uur mijn geld terug.
Het is misschien een hele omslag, maar ik gaf ze een kans, en die kans hebben ze in 2 dagen helemaal om zeep geholpen.
Einde discussie voor mij betreft Goose VPN.
Men wil niet leren, zo gaat het nu al 2 jaar.
Ja zeggen...… En nee doen.
Post automatically merged:

Iedereen weet dat ik altijd iedereen wil helpen.
Er gebeuren ook genoeg dingen buiten het forum om.
Reparaties voor forumleden wat via de mail word geregeld.
Namen noemen doe ik niet, dat is onbelangrijk.
Gisteren nog iemand kunnen helpen met zijn 3318 box.
Die was niet kapot, maar de AB was kapot.
Dus hup een Q5 in de doos, een koeltafel+ Fanregulator.
Diegeen kan nu lekker kijken.
Vraagprijs (de verzending)
Goose moet het wel heel bond maken voor ik zo reageer.
Ik ben wel iemand die snel zegt wat ie denkt.
Niet altijd handig, maar wel eerlijk.

Wow wat een 360 turn zeg @Andre19721972 leek het vertrouwen in Joeri toch te hebben gevonden en dan nu dit ......
 
Hoezo betrokkenen niet reageren? @Andre19721972 discussieert toch lekker mee das de topic starter... Ik vind discussies zoals dit toch wel behoorlijk nuttig... Voors en tegens alles passeert de revue
Laat dat nou net de doelstelling zijn van dit forum.
Met respect voor elkaars opvattingen discussiëren over onze gezamenlijke afwijkingen haha ?