Graag wijze raad

Johan Megens

Forumlid
29 aug 2018
13
4
6
68
Beste medeforumleden,

Graag heb ik jullie hulp.

Ik heb sinds een jaar een Kodikastje gekocht, zie bijgaande foto.
Android 5.1 en Kodi 17.3, eea aangesloten op mijn Samsung tv.
Ik maak gebruik van Covenant en genesis maar beiden laten me in de steek.
Ik vind geen enkele stream meer, gebruik het kaste voornamelijk om oude series van Discovery te kijken.
Nu overweeg ik sterk om een nieuw kastje te kopen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Natuurlijk ben ik niet schatrijk maar ik wil wel graag snel en kwaliteit en dat kost ook wat.
Wat raad u me aan en welke "provider" ik heb gehoord dat Placenta goed werkt maar zoals gezegd....ik ben n bouwvakker.

Bij voorbaat dank voor jullie wijze raad
 

Bijlagen

  • 20180824_150425.jpg
    20180824_150425.jpg
    1 MB · Weergaven: 10
Android 5.1 is wat aan de lage kant maar zou verder geen probleem hoeven zijn.
Echter gebruik jij addons die niet meer bij gehouden worden en dat is dus ook de reden dat jij geen streams meer vind.

probeer placenta of uranus eens dan zul je zien dat het weer als vanouds is.

En mocht je toch echt een ander android kastje willen zou ik je de xiaomi mi tv box aan kunnen raden als je dat een beetje in de gaten houd kun je die voor rond de 45 euro kopen.
 
Denk er er wel aan dat deze alleen wifi hebben en dan moet je zeker goed bereik hebben of een USB naar lan erbij kopen .
En dan vond ik het nog niet super snel werken .
 
De nummer één op dit gebied de 'Nvidia Shield' (kost een paar centen, maar dan heb je ook wat) mag niet ontbreken in deze advisering .
 
  • Like
Reacties: Spinix
Is er wellicht iemand die n maat van me kan helpen met de installatie van zn Eminent kastje.....aangesloten op tv en met Placenta....Tegen betaling uiteraard. Omgeving Eindhoven
Post automatically merged:

het is de Eminent em 7680
 
Laatst bewerkt:
Kun jij jouw maat niet helpen Johan ? Waar je voor bijstand (indien nodig) natuurlijk een beroep kunt doen op dit forum.
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Is er wellicht iemand die n maat van me kan helpen met de installatie van zn Eminent kastje.....aangesloten op tv en met Placenta....Tegen betaling uiteraard. Omgeving Eindhoven
Post automatically merged:

het is de Eminent em 7680
Heb ik ook werkt geweldig
Jammer dat je niet in de buurt woont
 

Bijlagen

  • 1536217865260.jpg
    1536217865260.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 21
  • Like
Reacties: Lex
Nee joh, dat ga ik niet doen. ;)

Ik denk dat hier iedereen op het forum jou stap voor stap wel verder kan helpen.
Maak eerst eens wat foto's van jou Eminent, wat er allemaal op geïnstalleerd is, dan kan er verder gekeken worden wat er moet gebeuren.
 
  • Like
Reacties: Lex
Er zijn heelveel YouTube filmpjes en sites waar alles stap voor stap word uitgelegd met afbeeldingen .
Als er weer wat veranderd sta je weer te kijken
 
  • Like
Reacties: Lex
Johan, misschien een tip van mij; je hoeft niet bang te zijn dat je de Eminent om zeep helpt, maar ben je dat wel, installeer Kodi dan gewoon even op jou pc, en ga dan met de tips en links die hier op het forum te vinden zijn alles testen en uitproberen. ;)

Ik kan jou ook een werkend boxje opsturen, maar dan leer je het nooit, want als je Kodi eenmaal onder de knie hebt dan kan een kind de was doen.