Hoeft inderdaad niet via België. Heb zelf op mijn Shield de gratis versie van Proton VPN. Stel deze in op USA. Shield speelt dan af via de stereo.De internetbrowser Opera downloaden, VPN functie daarvan inschakelen (in de instellingen van Opera) en je browset op dat moment via een ander land, kortom GP Radio is dan ook te bereiken.
Sorry voor de late reactie, ik ben inderdaad fervent GPRadio gebruiker in combinatie met F1TVPro.Dat kan wel maar gp radio gaat tegenwoordig via België. Dus zul je met een vpn moeten gaan werken.
@Arjan E. is volgens mij een gp radio gebruiker
Misschien dat die hier op in kan/wil haken.
Klopt, opera heeft een ingebouwde VPN in zijn browser zitten, en deze kan je o.a. Op België zetten.Bedoelde ook niet dat het perse via België moet.
Maar dat Olaf door onze "vrienden" van viaplee tegenwoordig vanuit België uitzend...
Daarom een vpn nodig.
Ik gebruik het zelf overigens niet. Geen zin aan het syncen.
Ben inmiddels gewend aan het commentaar van buurman en buurman op viaplee wat dus ook bij f1 tv pro wordt gebruikt.
dat is natuurlijk ook een optie, als je het fijn vindt dat werkelijk alles ULTRA is, en dat de banden aan ”bonken” gereden worden, en je geen moeite hebt met een niet correcte uitspraak van de namen van de coureurs (FernandA Alonso, Carlos SEENS) om nog maar te zwijgen over de TEMPETUUR..
Ben inmiddels gewend aan het commentaar van buurman en buurman op viaplee wat dus ook bij f1 tv pro wordt gebruikt.