Grand Prix Radio met F1TV Pro

sjansse

Nieuwkomer
21 nov 2023
1
0
1
66
Hallo, ik ben nieuw hier, maar ik ben sinds kort op zoek naar Grand Prix Radio in combinatie met F1TV Pro. Ik las hier iets op dit forum. Kan iemnad mij verder helpen.

Dat kan wel maar gp radio gaat tegenwoordig via België. Dus zul je met een vpn moeten gaan werken.

@Arjan E. is volgens mij een gp radio gebruiker🤔😂😉

Misschien dat die hier op in kan/wil haken.

De internetbrowser Opera downloaden, VPN functie daarvan inschakelen (in de instellingen van Opera) en je browset op dat moment via een ander land, kortom GP Radio is dan ook te bereiken.

De internetbrowser Opera downloaden, VPN functie daarvan inschakelen (in de instellingen van Opera) en je browset op dat moment via een ander land, kortom GP Radio is dan ook te bereiken.
Hoeft inderdaad niet via België. Heb zelf op mijn Shield de gratis versie van Proton VPN. Stel deze in op USA. Shield speelt dan af via de stereo.

F1 op TV via Firestick. Indien nodig audio synchroniseren met beeld en klaar.

Dat kan wel maar gp radio gaat tegenwoordig via België. Dus zul je met een vpn moeten gaan werken.

@Arjan E. is volgens mij een gp radio gebruiker🤔😂😉

Misschien dat die hier op in kan/wil haken.
Sorry voor de late reactie, ik ben inderdaad fervent GPRadio gebruiker in combinatie met F1TVPro.

echter doe ik dit niet in Kodi, de rubriek waar deze vraag nu in staat.

ik heb de F1TVPro app los op mijn shield staan, en deze zet Ik aan, en stream dan het FX geluidsspoor naar mijn set, en ik stream het geluid via de GPRadio app van mijn IPad naar een losse bluetooth speaker met mijn VPN aan.

de eerder genoemde optie via de opera browser kan ook, maar dan werk je met de web versie van GPRadio.be, het is maar net wat je voorkeur heeft, bij mij is dat de app.

waarom Ik mijn GPRadio via een aparte speaker stream?

mijn dolby digital set is uit 2008 en heeft geen blutooth aan boord, vandaar.😉

maar een kant en klare versie die beiden combineert is er niet in Kodi🤷🏼‍♂️

Bedoelde ook niet dat het perse via België moet.
Maar dat Olaf door onze "vrienden" van viaplee tegenwoordig vanuit België uitzend...😉

Daarom een vpn nodig.

Ik gebruik het zelf overigens niet. Geen zin aan het syncen.
Ben inmiddels gewend aan het commentaar van buurman en buurman op viaplee wat dus ook bij f1 tv pro wordt gebruikt.

Bedoelde ook niet dat het perse via België moet.
Maar dat Olaf door onze "vrienden" van viaplee tegenwoordig vanuit België uitzend...😉

Daarom een vpn nodig.

Ik gebruik het zelf overigens niet. Geen zin aan het syncen.
Ben inmiddels gewend aan het commentaar van buurman en buurman op viaplee wat dus ook bij f1 tv pro wordt gebruikt.
Klopt, opera heeft een ingebouwde VPN in zijn browser zitten, en deze kan je o.a. Op België zetten.

dat het via andere landen ook werkt kan, weet ik niet🤷🏼‍♂️, niet getest ook, noem mij maar simpel, maar ik hanteer nog altijd het principe: hoe verder weg, hoe meer kans op snelheidsverlies, en tja, wat ligt dan het dichtst bij Nederland? Da’s dan toch België (of Duitsland, maar zoals gezegd nooit getest)😁

ik denk dat via🚽 voornamelijk Nederland dicht heeft getimmerd, want ze hebben exclusief de rechten voor Nederland, terwijl het internet radio betreft, waardoor het volgens mij niet eens mag, dan maar via een omweg luisteren, want alles is beter dan die twee doodgravers van via🚽🤣
Post automatically merged:

.
dat is natuurlijk ook een optie, als je het fijn vindt dat werkelijk alles ULTRA is, en dat de banden aan ”bonken” gereden worden, en je geen moeite hebt met een niet correcte uitspraak van de namen van de coureurs (FernandA Alonso, Carlos SEENS) om nog maar te zwijgen over de TEMPETUUR.

diep respect voor je dat je er overheen kunt luisteren, en de gemiste boordradio’s door het ellenlange gelöl van die twee voor lief neemt, ik kan het gewoon echt niet😔, en geloof me, ik heb het echt geprobeerd 😉

Laatst bewerkt: