Gratis creditcards

Espero

Expert
12 aug 2017
1.040
183
216
Iemand een tip waar men nog gratis een creditcard kan krijgen?
 
Ik heb een debetkaart Revolut. Alleen verzendkosten. Andere creditcards waren / zijn het eerste jaar vaak gratis.
En revolut heeft ook Ideal, je kan ook een maestro kaart erbij aanvragen, revolut is ook handig als je zo nu en dan in een ander land bent ivm de wisselkoersen.
 
  • Like
Reacties: Espero
Ok ,maar is dit zowel een (online)bankrekening met een debetcard of alleen een debetcard?
 
Dat kun je kiezen of je neemt de virtual kaart of je betaald extra voor een fysieke kaart.

Neteller is ook zoiets daar zou je je tot een X bedrag niet te hoeven identificeren bij virtuele kaart.

Waar ben je precies naar op zoek @Espero ?
 
Ook maar eens aangevraagd, tis nogal zoeken hoe het allemaal werkt, gaat bij de eerste storting via ideal niet goed, eens kijken wat de klantenservice via de chat heeft te zeggen over deze reject hoewel mijn bank geen problemen weergeeft
 
Yep, sorry moest er natuurlijk wel even bij gezegd worden hè
 
Ik gebruik het als ik in het buitenland ben, plaats nog in Zwitserland, en bij sommige cc aankopen. Ik wilde ook zo'n gratis ding vandaar ik koos voor revolut. N26 is net zoiets dacht ik.
Als je de kosten vergelijkt met betalen in het buitenland, vreemde valuta of pinnen, kleine bedragen dan scheelt het weer es. Consumentenbond scheef er ook wel es ove. 2018.
En

Nadeel is dat autohuur niet altijd gedekt is, o.dat het een debetkaart is.
Als ik naar het buitenland ga check even wat handig. Ze hebben wel een handige app al moet je ervan houden.
Naar Duitsland kan niet, ik heb de Jansenprik met booster, die willen ze niet....
 
Alweer problemen met ideal storten van bankrekening, mijn bank geeft aan dat het is overgemaakt maar storing wederom bij revolut, wederom melding gemaakt, ze gaan ermee aan de slag
Post automatically merged:

Zojuist Revolut account maar weer gesloten v.w problemen met storten via ideal, blijkt dat een gezamenlijke bankrekening met 2 namen niet word geaccepteerd als deze met een andere naam begint als de aanvrager, helaas, op zoek naar wat anders dan maar
 
Hmmmm vreemd, mooi dat die zo weer afgesloten kan worden
Post automatically merged:

Overigens, nam ik in het verleden altijd een 1e jaar cc en zei ik hem in maand 12 weer op
 
Jammer veel gedoe om niks, hoop dat mijn ideal stortingen snel terug komen!

Heb intussen via mijn partner een nieuwe account verzoek ingediend, ben benieuwd
 
En hier gaat het nu wel goed , stom dat er problemen geeft met een gezamenlijke rekening
 
Je bedoelt revolut? Waar ga je hem voor gebruiken? Eeeu ja om geld uit te geven😆