Gratis het titelgevecht van Rico Verhoeven GLORY Collision 6 op Videoland bekijken

cloudservice

Forumlid
30 okt 2023
6
1
6
57

Hoe kijk ik gratis?​

GLORY Collision is voor Videoland-abonnees zonder extra te betalen met ieder abonnement – verkrijgbaar vanaf €4,99 per maand – te bekijken. Naast live sportevenementen zoals GLORY kickboksevenementen bestaat het aanbod uit duizenden films en afleveringen van complete seizoenen van series, waaronder Nederlandse dramaseries die exclusief voor Videoland gemaakt zijn. Maar ook wie nog geen toegang tot Videoland heeft kan gratis naar GLORY Collision 6 kijken. Dit is mogelijk door af te sluiten. Hiermee kan Videoland voor €0,01 14 dagen lang gebruikt worden. Vergeet niet binnen deze periode als er verder geen gebruik wordt gemaakt van Videoland. Na afloop van de 14 dagen proef wordt het abonnement automatisch omgezet naar een betaalabonnement. Dit abonnement is wel maandelijks op te zeggen.

En die €0,01 krijg je terug als je gelijk weer opzegt na vanavond?🤷🏼‍♂️

€0.01 is niet gratis namelijk😉

een kniesoor die er op let natuurlijk, en vrijwel heel Nederland zal roepen dat ze €0.01 makkelijk kunnen missen, als dat het geval is, mag heel Nederland ook €0.01 naar mij over maken, dan heb ik ook een goed weekend🤣

overigens wel een super tip van je👍🏼