1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

gratis IPTV 28/10 m3u in txt

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door amine, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amine

amine Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Verwijderd door moderator

30/10 alstu

Geniet ervan, ik zal proberen het elke x te updaten wanneer het niet meer werkt.
    De kanalen werken voor mij even goed en soms beter dan rapid de betaalde service.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2016
    juliancarlos en demajoor vinden dit leuk.
  2. Farid

Farid Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Beste forum leden,

Klopt het dat er een ipban op deze lijst is?

3. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    686
    Farid: Hoe bedoel je een ip ban op een lijst en wélke lijst ??

Een ip ban kan op een ip adres , niet op een 'lijst'

4. RonnieL

RonnieL Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, bedankt voor deze lijst. Werkt goed, alleen ik zie elke zender maar voor zo''n 15 seconden. Is dat een instelling of doe ik iets verkeerd? ik heb de lijst ingeladen met Kodi met simple iptv cliënt.

5. Farid

Farid Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg bij de lijst van 28-10 een melding dat mijn ip gebannen was. het nieuwe bestand werkt goed maar ook hier alleen voor 15 seconden

6. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    686
    @Farid daarom test ik zulke 'vage' dingen nooit uit, ik vind het te mooi om waar te zijn en kan niet nagaan wie , wat of waarom iets gratis aanbiedt dat zoveel bandbreedte kost.

Geen idee wat ze met je ip willen of misschien is het wel afkomstig van reclame ofzoiets, amine mag dit hier best posten omdat het geen commerciële handel van hemzelf is maar ik persóónlijk vertrouw zulke m3u's nooit, heb daarvoor te vaak ip bans gehad , ook door gratis testjes op marktplaats e.d.

Laatst bewerkt: 30 okt 2016
  7. amine

amine Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    update, deze buffert wel vaker dn andere

8. Farid

Farid Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt amine voor de update en eric bedankt voor de reactie : welke betaalde server kunnen jullie adviseren (ned. kanalen) met een eventuele test dag

9. amine

amine Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou het afwachten, normaal gesproken werkt rapidtv gewoon goed kan je bij eric een test account aanvragen voor 24u. Maar demajoor die test een alternatief die goedkoper is en misschien zelfs beter volg het hier. Login of registreer een account om deze link te zien.

10. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.453
    Die behulpzame man van hier boven Eric Hebs genaamd kan je daar vakbekwaam in voorzien

11. Broekmans

Broekmans Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, gebruik daarom met gratis lijstjes altijd een vpn, zo gebruik je niet je eigen ip.

En die 15 seconden klopt, dat heb ik hier ook met kodi, maar met perfect player loopt het als een trein.

12. pjet

pjet Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem nu in perfect player geladen, maar krijg niets afgespeeld. Zie daar overigens wel alle kanalen staan. Zijn er nog extra handelingen nodig welke ik wellicht vergeet?

Data19191 vindt dit leuk.
  13. amine

amine Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Nope, de lijst werkt niet meer. Nog geen tijd gehad om het te updaten.

14. pjet

pjet Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Ah, dankje. Blij dat het in ieder geval niet aan mij ligt, snapte het al niet :)

15. Plenkske

Plenkske Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    512
    Ik heb de link verwijderd.
    Zoals al wordt gezegd in dit topic: gratis lijstjes die in het openbaar staan zijn niet aan te raden. Je kan een ip-ban krijgen, en vaak werken ze niet.

Ik overleg nog met de andere staff members, of we dit topic niet helemaal moeten sluiten...

16. pjet

pjet Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    True, maar met de juiste waarschuwing erbij is het gebruik ervan toch op eigen risico?
    Óf gaat het er nu meer over of dit forum hier wel of niet in wil faciliteren?

17. amine

amine Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Mag vewijderd worden, plenske. Ik ben niet vanplan om het in korte termijn te updaten. Wel wil ik graag weten of dit in de toekomst toegestaan is ofniet zodat ik weet of ik dit in de toekomst maar beter niet kan doen.

18. pjet

pjet Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Mag ik misschien weten hoe je deze lijst opgesteld hebt, kan iedereen deze info op internet vinden of heb je daar een speciaal hoekje voor?

19. amine

amine Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    je hebt er speciale sites voor, ik zou aanraden om te zoeken op termen zoals iptv m3u list, iptv list, m3u european channels.
    Ik heb dit lange tijd gedaan en heb 1x het geluk gehad een goede kanaal te hebben die het 3 maanden deed. Maar als je zelf niet de zin, niet in staat bent om dit te doen zou ik gewoon een goedkope abbo te nemen.

20. pjet

pjet Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Snap ik, is ook mijn plan, maar ben net nieuw in het IPTV wereldje en wil er alvast een beetje van proeven. Zodoende.

Heb momenteel geen tv-abo en mis 'm niet (al ruim 6 jaar), dus vraag me af of ik IPTV wel ga gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.