Gratis legale IPTV?

nossie01

Gevorderd
27 mrt 2017
68
22
Hallo allemaal,

Ik maak al een tijdje gebruik van Kodi maar dan meer om mijn (home) video's te streamen vanaf mijn NAS.

Maar als ik het goed begrijp kan Kodi ook IPTV weergeven.
Wat ik me nu af vraag is zijn er voor Kodi (net als met de schotel) heleboel gratis zenders te kijken. En daarmee bedoel ik echt gratis, legale zenders die je, zoals ik al eerder schreef, via de satelliet ook gratis kan kijken.

Ik weet dat er een hoop gerommel is met illegale abonnementen waardoor je zo goed als alles kunt kijken waaronder ook bijvoorbeeld de gratis Nederlandse sportzender... Daar ben ik niet naar op zoek.

Ik wil een addon/addons waarmee ik gewoon zonder problemen gratis en legaal veel zenders kan kijken.

Ik hoor graag van jullie wat daarmee mogelijk is.

Mvrgr

Nossie

16 jun 2018
29
11
Dit kan je proberen met pluto.tv. Het lijkt alleen te werken met een vpn naar amerika, dus hier moet je even op letten.

Anders is legaal niet gratis, daar moet je echt voor gaan betalen.

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
5.459
3.686
Ik wil een addon/addons waarmee ik gewoon zonder problemen gratis en legaal veel zenders kan kijken.
Voor niets gaat de :zon: op.
Veel tv aanbieders moeten een doorgiftevergoeding betalen voor de door hun aangeboden zenders. Gratis verspreiding zou de doodsteek zijn voor hun bedrijfsvoering.

Leuk bevonden: Rudolf
7 okt 2018
25
7
Hallo allemaal,

Ik maak al een tijdje gebruik van Kodi maar dan meer om mijn (home) video's te streamen vanaf mijn NAS.

Maar als ik het goed begrijp kan Kodi ook IPTV weergeven.
Wat ik me nu af vraag is zijn er voor Kodi (net als met de schotel) heleboel gratis zenders te kijken. En daarmee bedoel ik echt gratis, legale zenders die je, zoals ik al eerder schreef, via de satelliet ook gratis kan kijken.

Ik weet dat er een hoop gerommel is met illegale abonnementen waardoor je zo goed als alles kunt kijken waaronder ook bijvoorbeeld de gratis Nederlandse sportzender... Daar ben ik niet naar op zoek.

Ik hoor graag van jullie wat daarmee mogelijk is.

Mvrgr

Nossie
Zoek eens op Ultimate IPTV addon

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.567
1.991
Met Retrospect kun je gratis en legaal naar alle NPO kanalen kijken. Je zou een schotel met een dreambox kunnen gebruiken voor alle FTA zenders, je kunt deze zenders dan doorstreamen naar Kodi met de Enigma2 add-on binnen Live TV.