Groepen verbergen in Wesopro

Docker

Gevorderd
30 dec 2017
65
20
6
59
Is het mogelijk om in Wesopro kanaalgroepen te verbergen? Kan ik dit ergens in "instellingen" aanpassen?
 
Is het mogelijk om in Wesopro kanaalgroepen te verbergen? Kan ik dit ergens in "instellingen" aanpassen?

Nee, dat gaat niet, dat gaat wel met b.v. TiViMate..... of je maakt een M3U file met het ERD IPTV M3U Editor programma.
Daar kan je dan de Groepen verwijderen welke je niet nodig heb.
 
Is het mogelijk om in Wesopro kanaalgroepen te verbergen? Kan ik dit ergens in "instellingen" aanpassen?
Bedoel je bij de wesopro app?
Want dan kan dit namelijk wel... Het is een lap methode maar tis mogelijk..
Settings
Parental control
Even een code aanmaken en dan kun je kiezen om bepaalde groepen te verbergen door het slotje dicht te doen..

Ze zijn er nog wel maar in je groepen menu zie je ze nu niet meer..

Ik gebruikte dit met de adult kanalen ivm de kinderen... Ook meteen alle groepen verborgen die ik niet gebruikte..
 
Bedoel je bij de wesopro app?
Want dan kan dit namelijk wel... Het is een lap methode maar tis mogelijk..
Settings
Parental control
Even een code aanmaken en dan kun je kiezen om bepaalde groepen te verbergen door het slotje dicht te doen..

Ze zijn er nog wel maar in je groepen menu zie je ze nu niet meer..

Ik gebruikte dit met de adult kanalen ivm de kinderen... Ook meteen alle groepen verborgen die ik niet gebruikte..

Dat wist ik niet, dat je er meerdere groepen kon uitschakelen .... weer wat geleerd... ?
 
Ok bedankt. Bij Tivimate was het gelukt. Voor Wesopro ga ik vanmiddag aan de slag.

Nog een vraagje: hoe krijg ik de m3 url vanaf laptop in android box/ sony android tv? Kan dit via paste/copy? Manueel lukt dit niet altijd(heb me al suf gezocht op tikfouten maar kan geen vinden).
 
Ok bedankt. Bij Tivimate was het gelukt. Voor Wesopro ga ik vanmiddag aan de slag.

Nog een vraagje: hoe krijg ik de m3 url vanaf laptop in android box/ sony android tv? Kan dit via paste/copy? Manueel lukt dit niet altijd(heb me al suf gezocht op tikfouten maar kan geen vinden).

Je zou de lange url kunnen verkleinen met
 
  • Like
Reacties: alex36