GSE IPTV app

John Coder

Nieuwkomer
6 aug 2016
4
0
1
35
Ik heb de GSE iptv Pro app gekocht voor de Apple TV 4
Ik heb bij de gratis en de Pro versie de text PLEASE OPEN door het beeld heen staan.
Iemand hier ervaring mee om dit weg te krijgen?

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.593
2.085
216
22
Komt dat niet door je IPTV provider die die teksten door de beelden heeft verwerkt?

John Coder

Nieuwkomer
6 aug 2016
4
0
1
35
Komt dat niet door je IPTV provider die die teksten door de beelden heeft verwerkt?
Ik maak gebruikt van HIPTV en daarnaast gebruik ik de gratis GSE iptv app op mijn ipad en heb ik de teksten PLEASE OPEN niet in beeld dus dat komt niet door de IPTV provider.

SenRav

Donateur
19 feb 2017
210
143
16
Ik maak gebruikt van HIPTV en daarnaast gebruik ik de gratis GSE iptv app op mijn ipad en heb ik de teksten PLEASE OPEN niet in beeld dus dat komt niet door de IPTV provider.
hier nog een tevreden gebruiker van hiptv in combinatie met GSE (pro versie). Ook verder geen problemen met teksten door het beeld

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.593
2.085
216
22
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Ruud de Bruin

Gevorderd
22 nov 2016
112
20
16
65
Verschrikkelijk programma in mijn ogen wat betreft EPG dan. Probeer maar eens de gids van bijv. alleen Nederland onder elkaar te krijgen. Gooit nu alle landen door elkaar op een hoop.