Gse iptv op Apple producten

En welke box ga je kopen dan?
Daar ben ik nog niet over uit. Ik ben mezelf, als kersverse nieuwkomer, nog aan het inlezen op dit forum . Ik gebruik Kodi al een tijdje naar volle tevredenheid op mijn Apple TV. Maar omdat mijn kabel-provider Discovery niet meer aan biedt, ben ik gaan kijken naar IP-tv als alternatief.
 

Dank je wel. Ik heb vanavond een abonnementje aangeschaft bij hiptv. Werkt heel goed! Nu nog een ander boxje erbij want Apple TV blijft haperen bij 1080p. Al teruggezet naar 50 Hz en de buffer gecontroleerd met Ares, maar helpt allemaal niet. De rest van de zenders gaat wel prima, zelfs achter de VPN. Maar we gaan off-topic. Het ging om de tutorial hierboven :)
 
Sinds gisteren Hiptv draaiende in appletv. Met de app Riptv. Werkt helemaal top. Geen buffers op de drukke sport zondagmiddag. Al om al meer dan tevreden hoe het draait.
 
Sinds gisteren Hiptv draaiende in appletv. Met de app Riptv. Werkt helemaal top. Geen buffers op de drukke sport zondagmiddag. Al om al meer dan tevreden hoe het draait.
Dat is super. Bij mij werkte het niet met Rapidiptv. Allemaal bufferen.
 
Ik vind GSE en met name de EPG guide erg slecht werken. Je kan niet een EPG guide krijgen per land waarbij op de Y-as de stations worden genoemd en op de X-as de tijden met in de corresponderende vakken de programma's (eigenlijk standaard dus). Je krijgt 5000+ stations onder en door elkaar. Echt een rommeltje. Weet niet of rIPTV het beter doet.
 
Gisteren een proef account voor 24 uur gekregen maar als ik nu zap krijg tussendoor reclame tussen door hoe kom ik hier van af of moet ik gaan mailen
 
Reclame in de app ?

Zal het verschil tussen gratis en betaald zijn.
Overigens is dit topic uit de jaren 2017 😉
 
Goedeavond mijn probleem was ik had een betaalde app die had ik verwijderd ivm het slechte epg maar heb opnieuw gedownload kreeg ik er een met reclame dus nu heb ik hem weer verwijderd en kreeg mJim nieuwe download mijn betaalde app weer ban nu dus van reclame af. Mte dank voor de hulp
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ha forumgebruikers,
Ik zou nog graag wat meer van GSE willen leren dan alleen de basics. Ik gebruik de app op een Apple TV 4K als hoofdzaak. De kanalen van de 3 landen die ik wil zien dat lukt wel, en ook de epg maar dan van ALLE landen, terwijl ik alleen die info hoef van de 200 zenders die voor mij interessant zijn. Weet iemand hoe je dat kunt instellen? Of een iets uitgebreidere handleiding? Ik heb de maker van GSE een vraag gesteld, maar ik heb het vermoeden dat ik geen antwoord ga krijgen.