H96 max+ 4/32

boris borissov

Forumlid
30 jul 2016
5
0
1
44
Goedemorgen.
Ik heb een android box H96max + ik kan de RKMC kodi fork die er op zit niet verwijderen om normale kodi te installeren. Ik kan die allen uitschakelen. Maar erna kan ik niet opnieuw kodi installeren.
Kan iemand mij helpen en welk fork van kodi te kunnen installeren
Dank jullie wel
 
Heb je google playstore toegang.
Staat daar de rkmc tussen.
Verwijder hem daar en installeer de juiste kodi.

Of via Instellingen apps en meldingen
rkmc verwijderen
 
Ik heb de X96Max + en heb Kodi 18.9 (op de X96Max + aangegeven als als KD) verwijderd en er via Google playstore Kodi 19.1 opnieuw opgezet, alles werkt perfect.
 
Ik heb ook de H96Max + en heb Kodi 18.9 (op de H96Max + aangegeven als als KD) verwijderd en er via Google playstore Kodi 19.1 opnieuw opgezet, alles werkt perfect.
Als ik in de Playstore naar de app ga staat update en openen ,🤔
Post automatically merged:

Ik kan het ook niet updaten
 
Het beste kan je Kodi eerst helemaal verwijderen uit je box en dan opnieuw via downloaden en de nieuwste versie 19.1 er op zetten, daarna moet je alle addons die je graag wil hebben er opnieuw op installeren, hoe dat moet kan je per addon op Google vinden, gewoon even de naam van de addon bij Google invoeren, over de beste addons van nu is hier op het forum al veel geschreven.

Ik zelf gebruik op het ogenblik meestal de addon The Oath, maar FEN en The Boys worden nu ook erg veel gebruikt.

Op YouTube zijn veel filmpjes te vinden hoe je alles kan installeren of updaten, zoals in dit filmpje over updaten, alleen praat hij hier nog over de al wat oudere versie Kodi 18.8 terwijl nu Kodi 19.1 meestal gebruikt wordt.

You must be registered for see medias