H96 MAX RK3399 4 GB RAM 32 GB

agaam

Forumlid
18 mei 2017
11
5
6
61
Iemand hier ervaring mee, of dat iemand hem in bestelling heeft? zag namelijk dat deze net uit is, aangezien ik er wel aan zit te denken om deze aan te schaffen, voor erbij.
 

Bijlagen

  • Hot-Newest-Powerful-Function-4G-32G-Hieha.jpg
    Hot-Newest-Powerful-Function-4G-32G-Hieha.jpg
    123,2 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit , ik heb de de 3g versie en deze is goed . Dus deze zal ook zeer goed presteren
 
Ik heb even de h96 pro + geprobeerd voor een vriend van mij deze heeft 3gb ram en is zeer snel in gebruik.
Ik zelf heb een himidia q10pro en is ook goed maar heeft wat update problemen hier zou ik even van afblijven tot alles is opgelost
 
Naar het schijnt zouden er problemen zijn met Rockchip (bv RK3399, de H96 Max) en Kodi ?
(Vooral in vergelijking met AMLOGIC 912, de H96 Pro dus)
De rockchip is ietsjes duurder maar ook een pak sneller ?
Kan je uw Android upgraden naar laatste versies... BV met de H96 Max ?
Is er uberhaupt een verschil in werking, qua functionaliteiten ivm met beiden (De Pro of Max dus ?)
 
Naar het schijnt zouden er problemen zijn met Rockchip (bv RK3399, de H96 Max) en Kodi ?
(Vooral in vergelijking met AMLOGIC 912, de H96 Pro dus)
De rockchip is ietsjes duurder maar ook een pak sneller ?
Kan je uw Android upgraden naar laatste versies... BV met de H96 Max ?
Is er uberhaupt een verschil in werking, qua functionaliteiten ivm met beiden (De Pro of Max dus ?)
Rockchip word niet officieel ondersteund door kodi/libreelec. Van Rockchip word niet alle nodige info vrij gegeven om Kodi perfect video's te laten draaien. Bij AMLogic gaat dat makkelijker. Als ik de makers van kodi of Librelec mag geloven kun je beter een AMLogic box kopen.
Hier staat wat meer.
 
  • Like
Reacties: Ludo Corijn