h96 max + start niet meer..?

ron1000

Gevorderd
23 sep 2017
57
31
6
63
Ik heb zo'n 2 maanden, de H96 max + in huis, uit china, werkt prima.
Totdat ik hem gisteren weer wou aanzetten, als hij uit staat geeft hij een rood lichtje,
en aan, een blauw.
Ik wou hem aanzetten, en hij reageerd niet op de afstandbediening,batterij gecheckt die waren goed,
maar toch nieuwe in gedaan, ook dus niets.
Een beetje gegoogled, kwam uit om hem te resetten met een paperclip, gekeken, zit geen ingang in
waar ik hem kan resetten.?
Ook het stroom er een tijdje uitgehad, ook niets, weet niet wat ik verder kan doe, enig idee...thanks
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Kun je hier iets mee. Als dit jou boxje is, dan zit rechtsboven achterin de gele aansluiting je reset switch. Cocktail prikker zou het kunstje moeten doen.
You must be registered for see images attach


"Press and hold the Reset button and plug in the box powering it on (Sometimes the power button is used). Keep pressing the Reset Button for 10 seconds and then let go. The box should come up into Recovery Mode with several options."
 
bedankt, heb nog even gekeken,dit zijn mijn (aansluitingen).
tf-usb1-usb2-av-hdmi-ethernet-dc, meer niet, geen gele aansluiting.
Las ook iets over de adapter,die de stroom geeft, een andere erop aan
sluiten, ga straks even zoeken of ik die nog heb.
Andere adapter gebruikt, helpt ook niets.
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
ga ik straks bekijken..
Post automatically merged:

ga ik straks bekijken..
Ik heb de stroom erop gedaan,ethernet en hdmi aansluiting erop.
Ik voel inderdaad in de av aansluiting een palletje, en zeker 10 sec ingedrukt gehouden,
helaas dit mocht ook niet helpen, geen info op mijn tv, denk dat ie stuk is.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Andre19721972
Je mag de humor er van inzien maar André zijn reparaties worden hier veel geprezen ...en dat is geen grap.
 
  • Like
Reacties: anita 51
Komt wel goed,
Ik heb een prive bericht gestuurd met wat vragen over welke type van de 40 verschillende H96 maxen.
Ik heb ze hier ook van 116 euro per stuk met de RK3399 (Kl.tedingen) 232 weg gegooid geld.
Zelfs andere firmware heeft mij niet geholpen.
Alle kastje uit dit forum werken weer, maar die 2 van mezelf hahahahaha, gek genoeg nog steeds niet gelukt.
Normaal gesproken als ik genoeg info heb over hoeveel ram en rom, welke processor etc, kan ik bezig.
Of je stuurt de advertentie van de website.
Dan heb ik ook alle info.
Ik ben idd altijd bereikbaar vanaf 19.30uur tot 0.00uur op 0516-850599, en tot een uur of 3 a 4 ben ik bezig met werk en/of mediaboxen.
En ik kan de aantallen boxen die hier gereparreerd zijn niet meer tellen, maar ik heb nog geen klachten gehad..
Ik doe alles gratis, behalve bij nieuwe onderdelen, dan betaal je de kostprijs.
Ik wil niks verdienen aan mijn hobby.
Als je met muziek gerelateerde dingen komt dan stuur ik wel een rekening hahaha
Post automatically merged:

Probeer eens een andere tv als dat kan?
Ik heb een vermoeden dat er iets met je HDMI poort (KAN) zijn. , of neem een andere ingang als je die hebt.
Ik heb er 3, en 1 daarvan is ook niet fris.

ga ik straks bekijken..
Post automatically merged:


Ik heb de stroom erop gedaan,ethernet en hdmi aansluiting erop.
Ik voel inderdaad in de av aansluiting een palletje, en zeker 10 sec ingedrukt gehouden,
helaas dit mocht ook niet helpen, geen info op mijn tv, denk dat ie stuk is.
Post automatically merged:

Alleen bij een harde brik, maak ik sluiting bij de rom drive met 2 pootje om in de bootmode terug te komen.
Blijf nu even overal vanaf, ik heb een vermoeden.
Ik gebruik zelf een Kenwood voeding die regelbaar is van 0 tot 24 volt en 40 Ampere, dat zal vast wel genoeg zijn #LOL

Kun je hier iets mee. Als dit jou boxje is, dan zit rechtsboven achterin de gele aansluiting je reset switch. Cocktail prikker zou het kunstje moeten doen.
You must be registered for see images attach


"Press and hold the Reset button and plug in the box powering it on (Sometimes the power button is used). Keep pressing the Reset Button for 10 seconds and then let go. The box should come up into Recovery Mode with several options."
 
Laatst bewerkt:
IK heb sinds enkele weken hetzelfde probleem. Zelfs een nieuwe AB geprobeerd. Helaas geen resultaat. Ik adviseer niemand dit kastje te kopen. Heb sinds de aanschaf alleen maar ellende ervaren. Slecht streamen, vaak vastlopen en nu gaat het niet eens meer aan.
 
Heb je toevallig al contact gezocht met @Andre19721972 hierover, hij repareert deze kastjes kosteloos, en in 99 van de 100 gevallen krijgt hij hem wel voor je aan de praat, je betaalt alleen de verzendkosten, of je gaat bij hem langs in Bakkeveen, en dan is het gratis?

Hij heeft al tientallen mensen op dit forum geholpen met deze issue, dus je kan er vanuit gaan dat hij betrouwbaar is.

Over het vastlopen en slecht streamen: heb jij je speler toevallig ook gekoeld met een koelfan? Deze boxjes staan er om bekend dat ze slecht hun warmte kwijt kunnen, en dat de meesten een koelfan gebruiken, deze is te maken van een koelfan uit een pc als je handig bent met solderen en elektronica, of als je net zoals ik twee linkerhanden hebt wat dat betreft ook kant en klaar te koop voor ik meen zo uit mijn hoofd iets van 7 euro.

Dan wordt je boxje optimaal gekoeld, en zal je (waarschijnlijk) veel minder vastlopers en slechte streams hebben.

Als je contact hierover hebt met @Andre19721972 kan hij je verder helpen hiermee, of heeft hij als je geluk hebt er zelfs misschien één liggen?

Klik eens op zijn naam in dit topic, en je vindt alle info die je nodig hebt.

Succes??
Post automatically merged:

Oh, en @mohanski, wat ook nog wel eens wil helpen voor wat betreft de slechte streams is het kastje te flashen naar de nieuwste firmware, ook hier kan @Andre19721972 je prima in adviseren?
 
ZONDAGAVOND 15 SEPT 2019 : Men kan mij bellen tot 0.00uur op nummer 0516-850599
Dit kan iedere avond (ook op zondag) tussen 19.30 en 0.00uur.

Bekijk mijn video nu nog eens!
Als alles goed op elkaar afgestemd is, dan werkt het kastje wel naar behoren.
Ik ben het wel met je eens om HELEMAAL GEEN CHINESE MEDIABOXEN meer te kopen.
Koop nu bij Coolbleu voor 179 euro een NVidia Shield.
De nieuwe Shield komt echt dit jaar niet meer.
Dan was er veel meer uitgelekt.
reken maar op eind 2020.
Zelfs de Beelink GT King heeft problemen, alhoewel die fabrikant al wel met 3 OTA updates is gekomen.
De laatste 2 jaar is het allemaal RK3328 en RK3318, en het zijn allemaal dezelfde boxen, verschillen zijn vaak alleen de naam of Launcher.
Je mag je box opsturen, als ik hem flash, dan weet ik ook zeker dat het goed is.
Flashen doe ik al velen jaren, al voor er mediaboxen waren.
Destijds nog telefoons, nu dus ook Androidboxen.
Bij deze H96 moet je wel een koeltafel gebruiken.
Sterker, je moet bij iedere plastic box een koeltafel gebruiken.
Plastic kan zijn warmte niet kwijt.
De koeltafels waren 6,50, ze zijn inmiddels al 9,50 euro.

IK heb sinds enkele weken hetzelfde probleem. Zelfs een nieuwe AB geprobeerd. Helaas geen resultaat. Ik adviseer niemand dit kastje te kopen. Heb sinds de aanschaf alleen maar ellende ervaren. Slecht streamen, vaak vastlopen en nu gaat het niet eens meer aan.
Post automatically merged:

Ik heb goede werkend afstandsbedieningen voor 1,42 ex verzendkosten.
Ook jij kan de box opsturen, alleen moeten mensen wel gaan koelen.
Anders kan men hem beter niet opsturen.
Bij niet koelen is het soepzooi.
En bij de verkeerde firmware heb je alleen maar problemen.
Iedere brik (klein of groot) is werkend te krijgen.

IK heb sinds enkele weken hetzelfde probleem. Zelfs een nieuwe AB geprobeerd. Helaas geen resultaat. Ik adviseer niemand dit kastje te kopen. Heb sinds de aanschaf alleen maar ellende ervaren. Slecht streamen, vaak vastlopen en nu gaat het niet eens meer aan.
Post automatically merged:

You must be registered for see medias
Post automatically merged:

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Arjan E.
Heb je toevallig al contact gezocht met @Andre19721972 hierover, hij repareert deze kastjes kosteloos, en in 99 van de 100 gevallen krijgt hij hem wel voor je aan de praat, je betaalt alleen de verzendkosten, of je gaat bij hem langs in Bakkeveen, en dan is het gratis?

Hij heeft al tientallen mensen op dit forum geholpen met deze issue, dus je kan er vanuit gaan dat hij betrouwbaar is.

Over het vastlopen en slecht streamen: heb jij je speler toevallig ook gekoeld met een koelfan? Deze boxjes staan er om bekend dat ze slecht hun warmte kwijt kunnen, en dat de meesten een koelfan gebruiken, deze is te maken van een koelfan uit een pc als je handig bent met solderen en elektronica, of als je net zoals ik twee linkerhanden hebt wat dat betreft ook kant en klaar te koop voor ik meen zo uit mijn hoofd iets van 7 euro.

Dan wordt je boxje optimaal gekoeld, en zal je (waarschijnlijk) veel minder vastlopers en slechte streams hebben.

Als je contact hierover hebt met @Andre19721972 kan hij je verder helpen hiermee, of heeft hij als je geluk hebt er zelfs misschien één liggen?

Klik eens op zijn naam in dit topic, en je vindt alle info die je nodig hebt.

Succes??
Post automatically merged:

Oh, en @mohanski, wat ook nog wel eens wil helpen voor wat betreft de slechte streams is het kastje te flashen naar de nieuwste firmware, ook hier kan @Andre19721972 je prima in adviseren?
Bedankt voor je reactie Arjan E.
Het kastje is gisteren gewoon vanuit het niets doiorgebrand en helemaal waardeloos. Ondertussen wacht ik op een reactie van de verkoper en aliexpress. Zal ik waarschijnlijk nooit krijgen en dus weg €50,-! Nooit meer iets via aliexpress of ebay en al helemaal niet uit azie. Het meeste is oplichterij en de eigenaars van betreffende websites doen er aan mee.
Ik spaar wel verder voor Nvidia Shield TV. Geen dure troep meer uit china!
 
Zo werken we hier niet.
Ik kan je altijd wel uit de brand helpen. (Toepasselijk)
Ik heb altijd testboxjes die nieuw zijn, en tegen een speciaal prijsje weg mogen.
Je zal van mijn prijzen niet schikken.
Zelfde box, maar dan met koeltafel beneden de 20 euro.
De koeltafel is bij mij verplicht en nieuw, en ik ben 6,95 verzendkosten kwijt.
De koeltafel kost ook 8,50 euro ondertussen.
Omdat ik de box eerst wil testen, zal je een week geduld moeten hebben.
Ik hoor/lees het wel.
Je moet even een filmpje opnemen voor de verkoper, en openbaar met winkelnaam op Youtube knallen.

Zo heb ik zonder verder gezeik binnen een paar weken een nieuwe gekregen.
En de gebrikte werkt inmiddels ook weer.
Is je kastje echt dood? Ik ben gek om reanimeren.


Bedankt voor je reactie Arjan E.
Het kastje is gisteren gewoon vanuit het niets doiorgebrand en helemaal waardeloos. Ondertussen wacht ik op een reactie van de verkoper en aliexpress. Zal ik waarschijnlijk nooit krijgen en dus weg €50,-! Nooit meer iets via aliexpress of ebay en al helemaal niet uit azie. Het meeste is oplichterij en de eigenaars van betreffende websites doen er aan mee.
Ik spaar wel verder voor Nvidia Shield TV. Geen dure troep meer uit china!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Arjan E.