1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

H96 PRO PLUS Amlogic S912 Octa Core 3 GB RAM 32 GB ROM TV Box

Discussie in 'Vragen' gestart door Dannymoh, 23 mei 2017.

1. Dannymoh

Dannymoh Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    Deze bad boy gisteren gehaald
    Helaas word hij wel warm aan de onderkant iemand een idee hoe ik hem kan koelen bv usb ventilator of zon laptop ventilator

2. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.418
    Zou het nodig zijn die extra koeling?
    Hier nog nooit gelezen dat mensen daar mee in de problemen kwamen, of nog erger dat de box spontaan in brand vloog :eek:

3. Dannymoh

Dannymoh Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    Of worden alle tv boxjes warm is dat normaal ?

4. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.418
    Zolang je de vingers er niet aan verbrand ... is er denk ik weinig aan de hand . Als denkt brein daar momenteel genuanceerder over :lol:

5. Dannymoh

Dannymoh Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    Haha okee

6. Rene61

Rene61 Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn H96 pro+ box doet niets meer

7. Spinix

Spinix Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.389
    Warm kunnen ze zeker worden maar ik heb nog nooit gehad dat mijn tv box of mini pc zo warm werd dat ik er van schrok. Meestal schakelen ze zichzelf ook wel uit als ze oververhit raken. Extra koeling zou normaal gesproken niet nodig zijn, houd het even in de gaten en als het echt (te) warm wordt moet je even bij de webshop aanbellen waar je hem besteld hebt.
    Edit: dat die heet wordt na het kijken van een film bijvoorbeeld is normaal.

Maak even een nieuw topic aan bij het vragen forum met zoveel mogelijk informatie. Dan helpen we je graag verder.