Opgelost h96proplus

4roosjes

Forumlid
30 jun 2017
10
4
6
65
hoi
ook ik wil een betaalbare tv box gaan proberen
ik ga er hiptv mee kijken (sport,HBO)
en films en series kijken
nu zag ik dit
H96 Pro Plus Octa Core S912 mediaspeler - Android TV Box met 3GB DDR3 + Populaire Apps + Type i8 keyboard met Backlight
voor 116 euro bij djoozy
hebben jullie hier ervaring mee ?
is deze geschikt voor hiptv ?
alvast bedankt voor jullie input
 
116 euro is wel verschrikkelijk duur voor alleen een extra keyboard erbij die je los voor 10 euro kunt halen.
Ik raad je aan om eens in het review forum te kijken.

En mag ik je de Xiaomi Mi Box aanraden? Deze heb ik zelf ook, kost niet veel & is in mijn ogen beter dan bijna elke andere box die er bestaat ;p
 
thx voor de input ,heb de
( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box
- EU PLUG BLACK gekocht voor 49 euro bij gearbest met actie code van nl.pepper.com
nu maar afwachten en kijken hoe het werkt is de eerste keer zo een box ...thx
 
  • Like
Reacties: Spinix
Hallo

ik heb een H96 Pro Plus Octacore Android 7.1 etc aangeschaft .
Mijn huidige TV heeft nl geen android, de vorige die ik had dat wel.
Sinds een dag binnen, op papier zou het allemaal sneller en beter moeten zijn dan wat ik eerst had, Android 5 geloof ik, en minder snelle processor doch heb op alle bronnen, youtube Kodi en netflix een schokkend beeld.
Internetverbinding is goed, als dit zo blijft gaattie weer terug, doch ik lees er niks over dat di kastje problemen geeft.
iemand nog een idee??

Vrgr
 
Ik heb ook de H96 pro plus ( 3GB/64GB), wifi valt tegen , maar bedraad gaat hij als een speer.
IK gebruik Perfect Player met HIPTV en is rete snel met zappen etc.
Als hij zo blijft , ben ik zeer tevreden.
 
Ik heb ook de H96 pro plus ( 3GB/64GB), wifi valt tegen , maar bedraad gaat hij als een speer.
IK gebruik Perfect Player met HIPTV en is rete snel met zappen etc.
Als hij zo blijft , ben ik zeer tevreden.

Dat biedt hoop...
ik ben maar aant zoeken, doch kom zo weinig tegen,
aan de internetverbinding lijkt het niet te liggen, mogelijk meer een bufferprobleem?
Netlflix en Utube zijn vanaf de Smartfunctie vd tv zelf echt een stuk beter, Netflix scherper en beter beeld,wat ik ook met de beschikbare instellingen doe.
Uiteindelijk heb ik de H96 aangeschaft voor Kodi, en ook dat ben ik van mijn vorige TV beter gewend, schokkend.En verder omdat ik met de Smartfunctie apps de beeldinstellingen op de TV niet kan wijzigen(Philips), op de HDMI wel.

Ik ken de Perfect Player niet , ga er eens naar kijken.

Vraag: zou e.e.a aan een bufferprobleem kunnen liggen, en hoe dit dan te verhelpen??

alle suggesties welkom!
 
Ik vind persoonlijk Perfect Player , "perfect" voor wat betrefd IPTV. ( Ik gebruik hem alleen voor IPTV)
Voor Film's gebruik ik Terrarium.
Lex, je bent me net voor wilde net vermelden om op het forum te zoeken naar instellen bufferen Kodi.:lol:
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik vind persoonlijk Perfect Player , "perfect" voor wat betrefd IPTV. ( Ik gebruik hem alleen voor IPTV)
Voor Film's gebruik ik Terrarium.
Lex, je bent me net voor wilde net vermelden om op het forum te zoeken naar instellen bufferen Kodi.:lol:

Ga dr wel eens naar kijken, zeker.
Echter, het haperende beeld heb ik ook met Netflix, en in mindere mate Utube, e.e.a suggereert derhalve dat het aan het apparaat ligt, toch?
 
Als het zo na lees dan heb je met wifi en bedraad , buffer problemen...???
Hoeveel is de snelheid volgens speednet , met wifi en bedraad.??
 
e.e.a suggereert derhalve dat het aan het apparaat ligt, toch?
Dat is ook weer iets te diep door de spreekwoordelijke bocht.
Dit forum zou dan dagelijks overlaten worden met klachten over deze box en dat is niet het geval.
Ik zit ook in die richting van The Brook te denken .
 
Als het zo na lees dan heb je met wifi en bedraad , buffer problemen...???
Hoeveel is de snelheid volgens speednet , met wifi en bedraad.??
105 mbps op mijn MacBook, bedraad en wifi.
zou dus ruim voldoende moeten zijn
ook als de wifi op andere apparaten is uitgeschakeld blijft het schokken.
vandaar mijn voorlopige conclusie
 
Laatst bewerkt:
Ergenissen met zo'n nieuwe box zit niemand te wachten dus maak gebruik van je 14 dagen retourrecht.