Opgelost h96proplus

4roosjes

Forumlid
30 jun 2017
10
4
6
65
hoi
ook ik wil een betaalbare tv box gaan proberen
ik ga er hiptv mee kijken (sport,HBO)
en films en series kijken
nu zag ik dit
H96 Pro Plus Octa Core S912 mediaspeler - Android TV Box met 3GB DDR3 + Populaire Apps + Type i8 keyboard met Backlight
voor 116 euro bij djoozy
hebben jullie hier ervaring mee ?
is deze geschikt voor hiptv ?
alvast bedankt voor jullie input
 
Ergenissen met zo'n nieuwe box zit niemand te wachten dus maak gebruik van je 14 dagen retourrecht.
Hij gaat indd terug, gok genomen, komt nl uit China, Banggood, want hier overal uitverkocht, dus kost me retourkosten en dan maar wachten of de centen terugkomen.

Voor de volledigheid:
gister de MXQ pro van mn broer even geleend, heeft precies dezelfde problemen!
zelfs een film afspelen via een USB over Kodi , die dan de subs erbij zoekt, verloopt dramatisch.
ook over VLC en andere videoplayers overigens, en ook in beide gevallen.

ik heb hier derhalve geen enkel vertrouwen in meer.Me laten leiden door de zeer positieve reviews her en der, maar helaas
Gelukkig speelt mn TV USB content goed af, en een goede smartfunctie, dan maar geen Kodi.Want voor Kodi ga ik geen kastje van 200E aanschaffen.
Bedankt voor het meedenken iig
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je kodi ervaringen niet positief zijn verlopen dus veel succes met de afwikkeling in China van de financiële kant.
 
Het probleem is uiteindelijk opgelost door het aanpassen van de schermresolutie op de H96!
Eerder deze instelling niet gezien, bij de Droidinstelling verschijnt display>screenresolution.
Deze stond op 4 k 60 hz,
Ik heb er een paar geprobeerd, waarbij bleek dat 1080I-60Hz het beste resultaat gaf op zowel streamcontent als USB

Leek me goed dit nog ff te laten weten.

De logica ervan snap ik niet, maar goed het werkt nu!
Groeten
 
  • Like
Reacties: Lex
Het probleem is uiteindelijk opgelost door het aanpassen van de schermresolutie op de H96!
Eerder deze instelling niet gezien, bij de Droidinstelling verschijnt display>screenresolution.
Deze stond op 4 k 60 hz,
Ik heb er een paar geprobeerd, waarbij bleek dat 1080I-60Hz het beste resultaat gaf op zowel streamcontent als USB

Leek me goed dit nog ff te laten weten.

De logica ervan snap ik niet, maar goed het werkt nu!
Groeten
Hallo, klopt het dus dat je de H96 plus Pro kunt instellen op 1080i? We moeten namelijk die i (interlaced) hebben want progress werkt niet met de rest van de aparatuur
 
Hallo, klopt het dus dat je de H96 plus Pro kunt instellen op 1080i? We moeten namelijk die i (interlaced) hebben want progress werkt niet met de rest van de aparatuur
Bij staat hij op 1080Ii - 50Hz. werkt zeer goed. Je kan alle instellingen proberen, wat het beste / beeld / werkt.
Mogelijkheden zat.
Gebruik hem alleen voor IPTV met IPTV Smart Player, werkt perfect en je kan ook de de VOD of Series kiezen, welke je "Provider" in de link heb staan.
Daarbuiten gebruik ik Cyberflix (die ik heb geinstalleerd op de H96 ) voor de "Externe" Films , welke cyberflix in de Database heeft staaan.
Nog steeds geen klachten en ik gebruik hem al een tijd.
 
Hallo, klopt het dus dat je de H96 plus Pro kunt instellen op 1080i? We moeten namelijk die i (interlaced) hebben want progress werkt niet met de rest van de aparatuur
Ja dat klopt indd, net nog eens nagekeken
Hallo, klopt het dus dat je de H96 plus Pro kunt instellen op 1080i? We moeten namelijk die i (interlaced) hebben want progress werkt niet met de rest van de aparatuur
Ja dat klop indd , net nagekeken
vrgr