Hakuna iptv

Dat lijkt er wel op, ja. Is gewoon een lijntje van 4KOTT. Of je hebt het verkeerde lijntje gekregen van je provider.
Nee ik heb een test lijntje gekocht van het duurste Diamond pakket en als ik dit vergelijk met 4kott is het allemaal dezelfde content , dus lijkt me idd ook een 4kott zoals vele
 
Nee ik heb een test lijntje gekocht van het duurste Diamond pakket en als ik dit vergelijk met 4kott is het allemaal dezelfde content , dus lijkt me idd ook een 4kott zoals vele
Ik heb een Diamond Lifetime abonnement met een premiumpowers lijn, wat een TREX lijn is, begrijp ik...
 
Ze gebruiken voor Diamond de lijn line.uhd-ott.net is dit dan ook gewoon 4kott ?
Het enige wat er te zeggen is, krijg je bij het info kanaal niet deze melding. Dan heb je niet met de echte diamond te maken helaas
You must be registered for see images attach
 
Het enige wat er te zeggen is, krijg je bij het info kanaal niet deze melding. Dan heb je niet met de echte diamond te maken helaas
You must be registered for see images attach
Post automatically merged:

Hier duidelijk aanwezig loopt als een trein . Zondag weer een nieuwe 8k word de 3e in 4 maanden . Maar ff een lf ervoor geplaatst
 

Bijlagen

  • 20230414_112817.jpg
    20230414_112817.jpg
    2 MB · Weergaven: 79
Dat is een hele andere afbeelding/tekst dan in mijn afbeelding.

Die van mijn afbeelding is de echte diamond.

Hier is het gewoon een pakket met de naam diamond.
Waar overigens niks mis mee is, maar het heeft niks met de aanbieder diamond uit te staan. Al geeft het wel verwarring voor veel mensen
 
Ik heb hakuna gisteren eens geprobeerd voor 2 euro en werkt als een tierelier. Nu vraag ik me wel af, heel legaal zal dit wel niet zijn maar wat is de kans dat je gepakt wordt ? Zou dit wel heel graag proberen maar toch ergens schrik.
[Ik ben woonachtig in België]

Alvast dank.
 
Ik heb hakuna gisteren eens geprobeerd voor 2 euro en werkt als een tierelier. Nu vraag ik me wel af, heel legaal zal dit wel niet zijn maar wat is de kans dat je gepakt wordt ? Zou dit wel heel graag proberen maar toch ergens schrik.
[Ik ben woonachtig in België]

Alvast dank.
heb het nu ruim 3 maanden en heel blij mee . op hun whatts app site kun je een meegeleverde gratis VPN mee laten sturen ,,,succes
Heb zelf cyberchost VPN
 
Ik ga deze ook maar even proberen, bij Superiptv, die ik nu heb, is 4kott, toch vaak dat ie blijft hangen of niet wil laden, of vaak enkele seconden terugspringt.
 
Heb nu een maand genomen maar zal dan eens smooTV proberen denk ik. Is iets goedkoper en lees er ook goede dingen over.