HansSetting (aka Kanalenlijst Hans) addon

Het is nu gelukt om kanalenlijst hans te installeren, maar geen van de nationale zenders, NPO, lokale zenders en BBC speelt af. Heel raar. Playback failed
Bij mij werken alle npo zenders en ook de lokale zenders , inderdaad doet de BBC niets.
Heel vreemd want ook dat zijn gewone free to air zenders die het altijd hebben gedaan bij Hans
 
BBC blijft een geo ding . BBC iPlayer app met vpn werkt wel .
Ik kijk niet elke dag van de kanalenlijst van Hans maar nog geen 2 weken geleden gekeken naar een zender uit dit pakket ivm uitzending muziek jaren 50-60.
Maar zal de bbc IPlayer app ook eens proberen.
 
Nog eens een poging gedaan. Van NPO speelt niets af. Regionale zenders sommige wel en veel niet. Echt raar.
 
Ik weet niet hoe jij de kanalen lijst van hans gebruikt , ik heb gegevens van hans ingevoerd in IPTV Smarters Pro en bij mij werken alle NPO plus de NPO incl extra.
Verder werkt bij mij BVN, Regionaal , Alle VRT zenders , VTM en VTM-3 en diverse duitse zenders(niet allemaal).
De zenders uit UK doen het niet.
Verder niet gecontroleerd.
 
Goedemorgen allemaal, ik heb een Forumuler Z10 met tivimate en zou deze graag willen instellen op de Hans stream.
Ik heb lang zitten zoeken, maar afgezien van de kodi addon kan nergens de stream settings(url,username,password) vinden
die ik kan instellen in tivimate. Kan iemand mij naar de juiste richting wijzen? Dank
 
@stormfox De m3u staat op deze pagina voor kanalenlijsten van . Er is geen username / password nodig. Epg kan je bijvoorbeeld zelf aanmaken op M3u4u (m3u playlist editor).
 
  • Like
Reacties: stormfox
Ik weet niet hoe jij de kanalen lijst van hans gebruikt , ik heb gegevens van hans ingevoerd in IPTV Smarters Pro en bij mij werken alle NPO plus de NPO incl extra.
Verder werkt bij mij BVN, Regionaal , Alle VRT zenders , VTM en VTM-3 en diverse duitse zenders(niet allemaal).
De zenders uit UK doen het niet.
Verder niet gecontroleerd.
Ik heb het zip bestand dat mij in een eerdere post werd aangeraden in Kodi geopend.
Ook update naar Kodi 20.1 uitgevoerd. Gebruik een Xiaomi Mi Box S.
Sommige regionale zenders spelen wel af, maar degene die ik wil zien (TV Gelderland) weer niet. NPO speelt ook niet af. Belgische en Britse zenders ook niet.
 
@GoShow Werkt hier ook niet. Er staat in de Kodi Add-on "NPO - werkt niet in iedere ontvanger" Je kan als alternatief Retrospect eens proberen voor NPO Live, die add-on staat gewoon in de kodi repo. Of dat je de M3u van de kanalen lijst gebruikt, zoals hierboven eerder is vermeld. Dat gebruikt floppie denk ik ook: "ik heb gegevens van hans ingevoerd in IPTV Smarters Pro"
 
USER=47702]@GoShow[/USER] Werkt hier ook niet. Er staat in de Kodi Add-on "NPO - werkt niet in iedere ontvanger" Je kan als alternatief Retrospect eens proberen voor NPO Live, die add-on staat gewoon in de kodi repo. Of dat je de M3u van de kanalen lijst gebruikt, zoals hierboven eerder is vermeld. Dat gebruikt floppie denk ik ook: "ik heb gegevens van hans ingevoerd in IPTV Smarters Pro"
Klopt helemaal en de zenders die hun gebruiken zijn free to air zenders normaal via een schotel maar daar zitten geen commerciële zenders tussen .
Werkt bij iptv smarters pro perfect.
App downloaden ,installeren in je mediaplayer , installeren en klaar is kees
 
  • Like
Reacties: B. web