Hardware keuze

Dutchie1

Gevorderd
29 aug 2016
128
30
16
61
Ik heb een PC met kodi 16.1 en draait goed..... (alleen op 17" monitor)
Ik heb een kastje uit china, 40 euro (Xtreamer mxV) met DUAL BOOT......OpenElec waar kodi op draait, En Android, staat ook Kodi op, niet gebruikt nog.
Nu heb ik van hun ook een Xtreamer Wonder Pro, nieuw geseald in doos.
Deze is veel duurder, maar waarom ? misschien vertellen de specs dat, maar daar wordt ik geen wijs uit.....
En heeft die Wonder Pro OpenElec ? De mindere versies wel volgens mij.

dus de vraag.......mxV behouden en hier mee door rommelen ? Wonder Pro verkopen ? of
Wonder Pro gaan gebruiken, mxV verkopen, of.....laatste...... Windows PC aan TV koppelen.......
Alles werkt tot nu naar behoren op de mxV, maar misschien draait het op de Pro 'beter' ? Meer mogelijkheden ?
info :
mxV ik heb de 39 euro versie
Wonder(s) ik heb de Pro

Hier staat dus ook die WinBox van het andere Topic.

Alvast bedankt...Dutchie1
 
wat wil je trouwens uitgeven en wat moet het apparaat kunnen

voor 100 euro inclusief verzending heb ik een intel mini pc met windows 10, nieuw in doos met 2 hdmi kabels, kodi 17 erop uitgebreid getest ook met iptv, maar is overbodig dus mag weg voor inkoopprijs
 
Zover ik kan zien zijn de specs van de Wonder Pro prima o.a.
802.11ac WiFi
32 GB internal memory
4K UHD video playback
AirMouse Pro (+ keyboard) included
OTA updates
En dus ook OpenElec.
 
@Beschier Ik hoef voorlopig niets te kopen, want heb nu al keuze uit 3.......maar, jou aanbod is zeker de moeite waard als je nog iets zoekt.
@HereIsTom Ik zit op LAN, heb geen 4K TV, Heb keyboard De mxV heeft ook OTA en OpenElec. Dus rest geheugen, is dat het prijsverschil ? Of loopt het op de Wonder Pro beter ?

Gebruik (zover bekend) Films/Series kijken en IPTV.
 
Waarom heb je 'm dan eigenlijk gekocht?
Ik zou 'm gewoon eens aansluiten en proberen, dan kun je meteen het verschil zien.