HBO MAX

MRmister

VIP
29 mrt 2019
968
335
216
Hbo max zal nog voor de zomer van 2023 samen gaan met Discovery plus . Doordat Warner Bros. en Discovery samengaan .

Hahahah de zomer is om.....
Tja, don’t shoot the messenger @MRmister roept niet zomaar wat, hier heb je een officieel niewsbericht van vorig jaar:

en dit is wat er dit jaar geroepen wordt:

ziet er naar uit dat het vanaf de kant van Warner Bros niet helemaal verloopt zoals ze zelf voor ogen hadden, en het dus blijkbaar allemaal wat langer duurt als gepland.

lijkt er dus op dat we nog wat langer geduld moeten hebben😉

Nou vooruit dan , hier dan wat nieuws :
In 11 juni 2024 is het vernieuwde HBO Max beschikbaar. Wat is het vernieuwde HBO Max? Met het vernieuwde HBO Max heb je toegang tot al je favorieten van HBO Max, zoals HBO, Max Orginals en films van Warner Bros. Verder kun je ook kijken naar live-sportwedstrijden, real-life series van Discovery en TLC . Ach beter laat dan nooit 🤣 .

Ik ben van het eerste uur bij hbomax en eerst zouden wij wat van onze rechten moeten inleveren voor de maandprijs van 4,99 euro.
Maar nu blijkt dat wij wel onze oude rechten behouden nm 4K en Dolby Atmos in beeld en geluid.
Naar het schijnt komt er maar gedeelte van discovery op hbomax en discovery blijft gewoon bestaan.
Heb ze beide dus ben benieuwd wat er straks op het scherm te zien is.
Zelf heb ik ook netflix maar met de aanstaande prijsverhoging opgezegd.

Ik ben van het eerste uur bij hbomax en eerst zouden wij wat van onze rechten moeten inleveren voor de maandprijs van 4,99 euro.
Maar nu blijkt dat wij wel onze oude rechten behouden nm 4K en Dolby Atmos in beeld en geluid.
Naar het schijnt komt er maar gedeelte van discovery op hbomax en discovery blijft gewoon bestaan.
Heb ze beide dus ben benieuwd wat er straks op het scherm te zien is.
Zelf heb ik ook netflix maar met de aanstaande prijsverhoging opgezegd.
Het betreft content van discovery + wat veel sport bevat van eurosport zoals tour de france & olympische spelen . De Sport waar op Tv geen ruimte voor is en bij sommige events zullen zonder reclame zijn ( dus niet altijd ) .

• Like
Reacties: floppie