Heb mijn oude MXQ van stal gehaald en wat kan ik daar nog mee in 2019

hfs

Nieuwkomer
7 nov 2019
2
1
Ik ben ook alleen op die koppel pagina geweest (/device), omdat ik mijn ww automatisch heb opgeslagen. Dus daarom heb ik het ook waarschijnlijk gemist, omdat ik niet op de hoofdpagina ben geweest.
Hallo, ik ben nieuw hier en missschien een hele domme vraag, maar volgens mij sluit deze aan op bovenstaande:
Ik heb in 2016 een MXQ box gekocht en gebruikt. Helaas was in Kaapverdie, waar ik regelmatig verblijf, de internetverbnding zo slecht, dat een voetbalwedstrijd neit te volgen was. (steeds bezig met bufferen). Nu is daar 4G geintroduceerd en over 2 weken ga ik weer. Dacht probeer de MXQ of hij werkt en zo ja, dan neem ikhem mee. MXQ aangesloten, alles werkt, alleen ik krijg steeds een foutmelding als ik een wedstrijd will starten. Geeft aan dat hij de stream of pagina niet kan vinden. Ik weet weinig van dit soort systemen. Heb het in 2016 gekocht omdat het ene makkleijk systeem is: aansluiten en kijken!. Maar nu werkt het niet. Heb toen zeker weten geen abonnmenet afgesloten, maar misschien moet dit nu ondertussen. Ook keek ik via "potatocouch" films, maar ook dat lukt nu niet meer. Enig idee?

corne

Expert
13 jan 2016
186
127
zundert
@hfs, ik denk toch dat het beter is om hier een nieuw onderwerp van te maken. ;)

Maar om even een antwoord te geven op jou vragen, als je sinds 2016 niks meer met die MXQ gedaan hebt is het logisch dat veel niet meer werkt, en is de box toe aan een flinke update!

• Like
Reacties: LeX

hfs

Nieuwkomer
7 nov 2019
2
1
@hfs welkom op dit forum en Corne slimme tip 🙂
Dank @ Corne, zal dit eerst gaan doen. @ Lex Dank voor je welkom en als de update geen oplossing biedt, dan zal ik er een nieuw topic van maken. Moet nog wel even uitzoeken hoe ik een topic aan kan maken :)

• Like

Shaman

VIP
4 sep 2016
501
324
Misschien ook wel prettig om te weten welke Android versie er op je box staat. Want alleen met Android 5 of hoger is er nog een Kodi versie beschikbaar. Geloof dat @LeX dat dingetje aanmaken nieuw topic al voor je heeft opgelost. Soms is ie wel goed bezig. 😁

• Verbluft

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.548
4.653
Twente
Moet nog wel even uitzoeken hoe ik een topic aan kan maken :)
Blijft gezellig hier,en mocht je vraagstelling veranderen naar een zoektocht naar een vervangende box ... werk ik de topictitel wel bij.
Geloof dat @LeX dat dingetje aanmaken nieuw topic al voor je heeft opgelost. Soms is ie wel goed bezig. 😁
Ik ga me nu toch serieus zorgen maken over mijn baan met volgende week het beoordelingsgesprek met mijn leidinggevende voor de deur 🤔

Shaman

VIP
4 sep 2016
501
324
@LeX Zal een goed woordje voor je doen bij de baas. Kost je natuurlijk wel een rondje 🍰🍰🍰😋

Laatst bewerkt:
  • Geweldig