Helemaal het einde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan51

Nieuwkomer
17 mrt 2017
3
0
1
72
RTL4 zendt wekelijks Helemaal het Einde uit. Ik neem de afleveringen op daar ik nog geen tijd heb deze serie te volgen. Maar........helaas, mijn dvd-recorder heeft het begeven. Ik kan de afleveringen wel terugkijken tegen betaling op de RTL-site maar kan ze helaas niet opnemen zodat ik een "gat" in mijn opgenomen serie heb.
WIE kan mij helpen aan de afleveringen 7 en 8 ??? Ik zou ze graag tegen betaling willen overnemen op dvd of vhs.
Mijn telefoonnummer = weggehaalt door moderator
Groet, Johan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je de Ad-on Retrospect hebt in Kodi, dat start en als dan daar naar Nationaal gaat, dan kun je naar RTL XL en daar kun je via het alfabet zoeken op de titel van de uitzending.
 
RTL4 zendt wekelijks Helemaal het Einde uit. Ik neem de afleveringen op daar ik nog geen tijd heb deze serie te volgen. Maar........helaas, mijn dvd-recorder heeft het begeven. Ik kan de afleveringen wel terugkijken tegen betaling op de RTL-site maar kan ze helaas niet opnemen zodat ik een "gat" in mijn opgenomen serie heb.
WIE kan mij helpen aan de afleveringen 7 en 8 ??? Ik zou ze graag tegen betaling willen overnemen op dvd of vhs.
Mijn telefoonnummer
Groet, Johan

Wellicht handig om je telefoonnummer weg te halen. Ook mensen die geen lid zijn van het forum kunnen dit zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.