Help! Zoek budget iptv box voor tv kijken

Duca007

Forumlid
18 mrt 2021
16
1
6
37
Hallo,

Heb momenteel een samsung smart tv waarmee ik via de app duplex play door middel van m3u link iptv kijk.
Mijn ouders hebben een oudere tv, dus geen smart tv met apps, waardoor ze genoodzaakt zijn iptv via een box te kijken.

Zoals de titel het al verraad zoek ik een budget iptv box waarmee ze tv kunnen kijken. Ik heb verder niet veel verstand van devices etc. dus ik zoek iets wat makkelijk in gebruik is en waarmee je gewoon goed iptv kanalen kan bekijken zonder al te veel ingewikkelde handleidingen.

Budget is 50/60 euro. Minder kan altijd en iets meer ook als het echt meerwaarde heeft. Maar zoals aangegeven er wordt echt alleen maar tv op gekeken.

Ik heb wel zelf wat rond gekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Te veel keuze en ik wil geen miskoop doen.

Alle suggesties neem ik ten harte aan.

Bij voorbaat dank!
 
Xiaomi mi box ligt rond die prijs ga iig niet voor goedkope chinese plastic boxen.
Daar ga je spijt van krijgen.
 
Die formuler wilde ik ook noemen @Lex maar die zitten volgens mij in een andere prijsklasse 😉
 
Niet die worden aangeboden op marktplaats 😉 of teruggestuurde leveringen van een webwinkel.
 
Ben i.v.m. prijs toch gegaan voor de MXQ Pro mediaplayer van Android.

Iemand enige ervaring hiermee?
 
Dat zijn de boxen die de kenners juist mijden.
Zijn plastic boxen die het redelijk kunnen doen maar ook vaak niet goed.
Vastlopen door te warm worden ....

Maar je kan bij Bol retourneren denk daar op tijd aan.
 
@mrmiyagi Oh, nou gelukkig kan ik altijd retourneren. Heb ook achter betalen gedaan. Dus dat scheelt. Wat is er precies mis met dat kastje?

Ik heb even naar die xiaomi box gekeken en zie verschillende versies. Welke moet ik nemen?

Heb via mediamarkt deze gevonden:

 
@mrmiyagi Oh, nou gelukkig kan ik altijd retourneren. Heb ook achter betalen gedaan. Dus dat scheelt. Wat is er precies mis met dat kastje?

Ik heb even naar die xiaomi box gekeken en zie verschillende versies. Welke moet ik nemen?

Heb via mediamarkt deze gevonden:

Ik zou ook de chromecast met google tv overwegen, die zou betere ondersteuning hebben en is ook iets krachtiger.
 
Ik heb de MXQ Pro direct geretourneerd. Dat ding zou geen mediabox mogen heten. Althans het is totaal ongeschikt voor iptv/live tv kijken.

Ik denk dat ik max 5 fps had tijden het kijken van tv op dat ding. Zo ontzettend traag en zwak processor. Goedkoop is duurkoop in dit geval.

Ben na aanraden toch voor de xiaomi mi box s gegaan. Krijg hem morgen binnen. Hoop toch echt dat die wat krachtiger is en geen 5 fps geeft tijdens het tv kijken.