HELP?

DusTja

Nieuwkomer
2 jul 2017
3
0
1
38
Ik wil net weer wat films gaan kijken, blijkt mijn zoekfunctie niet meer te werken??
Had een film gevonden bij nieuwe films (gifted), is er geen ned ondertiteling en geeft alleen van andere film weer?
Wie of wie kan mij helpen? Heb hier 0 verstand van.
 
Kan zijn tot er nog geen ondertiteling zijn??
Is dat wel zo kijk of je instellingen goed zijn. Weet je niet hou kijk bij zoeken boven aan en vul daar in en er komt genoeg en leest dat aandachtig.
 
Bedoel je dat je geen films kunt zoeken binnen Exodus? In dat geval: https://kodi-forum.nl/threads/tutorial-update-exodus-installeren-films-series.107/ even je huidige Exodus verwijderen en dan die volgens het topic opnieuw installeren.

En over die ondertiteling: Download je ze via OpenSubtitles? En om wat voor film gaat het? Een onbekende of nieuwe film kan soms geen ondertiteling hebben. Ook worden film titels soms verward waardoor je dus van een hele andere film de ondertiteling te zien krijgt.
 
Ja dat laatste gebeurd dus, krijg ondertiteling van hele andere film. Was de film Gifted proberen te kijken, maar krijg niet de juiste ondertiteling.

Ik zoek idd via Exodus, maar wat ik ook zoek, krijg niets tevoorschijn. Zal een proberen wat jij zegt, maar ben hier totaal niet goed in :(
Zit al bijna te denken om over te stappen op netflix pff
 
Ja dat laatste gebeurd dus, krijg ondertiteling van hele andere film. Was de film Gifted proberen te kijken, maar krijg niet de juiste ondertiteling.

Ik zoek idd via Exodus, maar wat ik ook zoek, krijg niets tevoorschijn. Zal een proberen wat jij zegt, maar ben hier totaal niet goed in :(
Zit al bijna te denken om over te stappen op netflix pff
Nou nou even doorpakken Spinix heeft daar een duidelijke tutorial voor gemaakt ... gaat vast lukken :leuk:
 
Ja dat laatste gebeurd dus, krijg ondertiteling van hele andere film. Was de film Gifted proberen te kijken, maar krijg niet de juiste ondertiteling.

Ik zoek idd via Exodus, maar wat ik ook zoek, krijg niets tevoorschijn. Zal een proberen wat jij zegt, maar ben hier totaal niet goed in :(
Zit al bijna te denken om over te stappen op netflix pff
Moet lukken, en bovendien het is gratis.. Fouten kunnen altijd gebeuren. Je moet even mijn tutorial volgen en dan zou het gewoon 90% goed moeten werken aangezien de meeste films wel goed vertaald zijn.