Helpdesk

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Ingezonden Brief: Aan: De Helpdesk Geachte Helpdesk:

Vorig jaar heb ik het programma Vriendin 1.0 van uw firma omgezet naar Vrouw 1.0. De nieuwe software levert echter allerlei problemen op. Ten eerste begint het programma allerlei kleine bestanden op mijn harde schijf te zetten wat erg veel ruimte en geld kost. De namen van deze bestanden beginnen allemaal met kind 1.0, kind 2.0 enz. Het schijnt dat dit programma dit om de 9 maanden herhaalt. Daarnaast nestelt Vrouw 1.0 zich in allerlei directories van mijn harde schijf waar het vervolgens allerlei belangrijke bestanden opschoont. Zo is mijn windows directory al diverse keren schoon gemaakt en ontdaan van belangrijke files. Maar ook allerlei andere programma 's zoals Voetbal3.1, Kroeg2.5 en Stappen1.5 werken nu niet meer. Tot slot nestelt Vrouw 1.0 zich in het interne geheugen van mijn computer waar het de installatie van allerlei andere software bijhoudt en bewaakt. In uw productbrochure stond hierover niets vermeld. Ik heb geprobeerd Vrouw1.0 van mijn systeem te verwijderen, echter zonder succes. Ik zou graag terug willen naar Vriendin1.0 maar de de-installatie werkt niet meer. Kunt u mij helpen?

Met vriendelijke groeten de heer Gewinflipt


Geachte heer Gewinflipt: Wat u is overkomen is een algemeen erkend probleem en een verschijnsel waarover vooral mannen klagen. Veel mannen stappen op een bepaald moment over van Vriendin1.0 naar Vrouw1.0 met het idee dat Vrouw1.0 dezelfde functionaliteit wat betreft plezier en verandering heeft als Vriendin1.0 en dat Vrouw1.0 zelfs nog allerlei extra functionaliteit bevat. Vrouw1.0 is echter een besturingssyteem ontworpen om van alles op te draaien. Waarschuwing: Probeer een eenmaal geïnstalleerde versie van Vrouw1.0 niet van uw systeem te verwijderen. Dit kan zeer ernstige gevolgen hebben voor uw hardware en software.
Als u het toch probeert loopt u het risico dat uw harde schijf en/of floppy drive crasht! Het de- installeren van Vrouw1.0 zal zeker uw systeem bronnen vernietigen. U kunt niet terug gaan naar Vriendin1.0 om de dood eenvoudige reden dat het systeem daar niet toe ontworpen was. Sommige mannen hebben in het verleden wel geprobeerd om het programma Vriendin2.0 of Vrouw2.0 over Vrouw1.0 heen te installeren maar dat heeft in de meeste gevallen tot nog meer problemen geleid op het systeem. De kosten waren vaak niet te overzien. In veel gevallen is de pc in rook opgegaan en in andere gevallen werd de pc totaal onbruikbaar. Anderen hebben geprobeerd Vriendin2.0 of Vrouw2.0 op de systeemachtergrond te draaien terwijl Vrouw1.0 nog actief is maar uiteindelijk heeft dat bij de meeste systeem geleid dat Vrouw1.0, Vriendin2.0 of Vrouw2.0 detecteert met alle systeem gevolgen van dien zoals een systeem crash, een kapotte harde schijf of een defecte monitor. Sommige gebruikers hebben ook andere producten geprobeerd te installeren zoals Vreemdgaan1.0, WisselendContact3.1 of Hoerenlopen4.0 maar hun systeem werd geïnfecteerd door een virus die alle bestanden heeft gewist. De meeste pc draaien hierna volledig de soep in. Ik raad u daarom ook aan om Vrouw 1.0 op uw systeem te laten staan en ik adviseer u dat zich neerlegt bij de ontstane situatie en dat u maar leert omgaan met Vrouw 1.0. Zelf heb ik ook Vrouw1.0 op mijn PC geïnstalleerd en ik raad u dringend aan het hoofdstuk Algemene Beschermingsfouten te lezen. U moet echt zelf alle verantwoordelijkheid nemen voor fouten en problemen die zich op uw systeem kunnen voordoen. Het beste wat u kunt doen is de verontschuldigingstoets (ESC-toets) wat vaker indrukken als het systeem dreigt plat te gaan en ook de reset-knop wat vaker gebruiken. Zodra het systeem weer blijft hangen dient u PRINT-SCREEN te gebruiken. Uw PC blijft verder goed draaien als u alle verantwoordelijkheid neemt voor alle zich voordoende Algemene beschermingsfouten. Vrouw1.0 is een aardig programma maar vergt veel onderhoud. Voorstellen tot verbetering van de systeemwerking van Vrouw1.0: Maandelijkse hulpprogramma's zoals Kus1.0, en Avonduit2.5 kunnen vaak soelaas bieden. Als dit allemaal niet werkt raad ik u aan een goed communicatieprogramma aan te schaffen. Het is bekend dat dit soms een uitstekende werking heeft.

Met vriendelijke groet, De Helpdesk