Het grote "Prijs de Xiaomi Mi Box de hemel in" topic

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Aangezien ik nu niet meer de enige grote fanboy van de Xiaomi Mi Box ben leek het me leuk om een topic te maken wat alleen over de Xiaomi Mi Box gaat.
Jullie kunnen hier mijn review over de Xiaomi Mi Box lezen: https://kodi-forum.nl/threads/review-xiaomi-4k-mi-box.2134/

Wat ik het fijnste vind aan de Xiaomi Mi Box:
  • Bevat Android TV wat echt de Crème de la Crème is voor de tv.
  • Hij is redelijk goedkoop en de hardware is goed
  • Hij ondersteund 4K
  • Het design
  • De bluetooth afstandsbediening
  • De ingebouwde chromecast
Ik krijg vaak te horen dat ik het iets teveel over de Mi heb maar ik ben er gewoon echt een fan van en ik krijg zelfs geen cent van Xiaomi om de box te promoten :p

Meer informatie over de box:


Kopen:
 
  • Like
Reacties: spooks
Ja hoor daar kon je natuurlijk op wachten een promo topic voor de Mi in navolging van de Shield :kopstoot:
Maar ik zal als goede collega/vriend zo af en toe wel eens enige nuances aanbrengen ! zodat het hier niet de spuigaten uitloopt ;)
 
  • Like
Reacties: Spinix en spooks
Ik heb zelf de shield al weer een mooi poosje en kan je zeggen dat dit top materiaal is op kodi/android tv gebied. Ik ga een deze dagen de MI er bij kopen als 2e device en wil dan de verschillen eens goed bekijken. Ik ben bij ons degene die "verstand" van kodi heeft dus krijg regelmatig boxjes om opnieuw te installeren van vrienden en familie . Zoals bijvoorbeeld de v88 of mxq (wat is er toch rommel op de markt waar veeels te veel voor betaald is). Tjonge jonge wat een gestress en gevloek is dit als je de shield gewend bent. Dan zijn dat echt kl*ten boxjes. Dus zal eens gaan kijken wat de MI voor mij kan gaan betekenen. En zal als ik hem dan heb jullie dan ook zeker op de hoogte willen houden. (Of het een top machine is:klappen:)
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
prijs hem na een tijdje testen toch niet helemaal de hemel in :sorry: hoop problemen met passthrough geluid