Het reparatie/adviescentrum van onze huistechneut André 🔧

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.586
4.698
Twente
Voor alle reparatie/adviezen gericht aan André gaan we binnenkort dit hoekje ingebruik nemen.

André : Reparatie van mediaboxen is alleen mogelijk als ik ook in een Playstore kan komen.
Zonder Google account kan ik niks voor iemand betekenen.
Ik ga niet mijn Google account gebruiken!!
Ik neem toch aan dat mensen wel zo slim zijn om een account aan te maken voor hun mediabox, en niet hun prive Google account!?!?
heb je dat niet, maak er dan 1 aan, en ik kan je mogelijk verder helpen.....

Contact gegevens :
Altijd eerst bellen als men van mijn diensten gebruik wil maken 06- (dit nummmer is binnenkort beschikbaar)
Mail : idem dito


wordt vervolgt. ....
 
29 mei 2017
431
476
Bakkeveen
Hallo allen.

Ik ben een maand niet actief geweest door diverse omstandigheden.
Uiteraard heb ik de Mods hier op de hoogte gesteld, en de sponsorbijdrages zijn wel gewoon doorgegaan.
Dit doen wij, om het voor bezoekers aangenaam te maken, te plezieren, en omdat wij dat financieel kunnen betalen.

Wat ik wel heel erg vervelend vind is het volgende,
Op mijn profielpagina staan berichten als :
Ik heb vandaag mijn H96 max ontvangen maar zwarte beeld.
Net alsof het kastje bij mij weg komt.
Dat is dus niet zo, en ik ben altijd bereid te helpen, maar formuleer het dan anders @kukel .

Oke, ik heb 1 persoon Ed even laten zitten/wachten, omdat ik er niet aan toe kwam.
Zijn eigen box van Filmspeler deed het niet meer fatsoenlijk, maar ook ik kon daar niet veel aan veranderen.
Ik heb hem een bod gedaan om 6,95 verzendkosten te betalen, en 9 euro voor een koeltafel.
De box krijgt hij vanuit de sponsoring gratis. (Dit is een uitzondering!!!!!)

Maar ik ga niet meer bezig met apparaten met 1/8 of 2/8 of 2/16
Dat is allemaal verouderd, en daar is erg moelijk firmware voor te vinden, en in sommige gevallen zelfs NIETS.

Dan heb ik ook ontzettend veel nieuws omtrente de nieuwe Nvidia Shield die ik in beide vormen al in huis heb via Amerika.
De nieuwe Shield heeft GEEN mogelijkheid meer om te sideloaden via de Puffin Browser.
Ik heb 2 verschillende manieren om je Shield bij te werken.
Er is door @LeX al een reparatiehoek ingericht, waar ik alles in de komende dagen zal neerzetten.
Ik geef alvast 1 tipje, maak gebruik van Dropbox,Onedrive of Megacloud.
Heb je dat nog niet? maak dat dan gratis aan, want dat ga je nodig hebben!
Ook de App Downlader heb ik werkend op de Nvidia Shield 2017 en 2019 (Dus ook de Browser!)
Zoals gezegd,... Later meer!!

Ik ben weer terug!!
Ed zijn kastje komt eraan (eindelijk) en verder moet men eens wat vertrouwen hebben.
En laat geen verouderde boxen repareren, want de kosten wegen vaak kwa verzending al niet op tegen de kosten van de verouderde mediabox.
Hhhmmm of ik de laatste zin in begrijpend Nederlands heb getypt...Maar men snapt het wel (hoop ik)
 

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.586
4.698
Twente
Er is door @LeX al een reparatiehoek ingericht, waar ik alles in de komende dagen zal neerzetten.
Welkom terug André 🥳
Heb je reactie alvast verplaatst naar het reparatiehoekje om het hele gebeuren overzichtelijk te houden.

En voor iedereen : Ik zal vooral hier regelmatig de bezem door het geheel halen zodat de posts van André niet ondergesneeuwd raken van ontopic reacties hoe goed bedoeld dan ook .
 

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.575
723
Welkom terug Kerel we wachten gewoon rustig af je vrouwtje was nog weleens online dus het was niet zo dat jullie ineens van de aardbodem verdwenen waren 👍
Er zijn ook belangrijkere zaken dan kodi en aanverwanten in real life ;)
 

DustyDreamer

Actief
7 okt 2017
35
23
Brabant
Welkom terug Andrè, en nogmaals bedankt voor de hulp van de Cobra. Is al weer even gelden maar het plezier blijft groot en dagelijks terugkomen.
Heb inmiddels een nieuw speeltje besteld, ga ik zelf vanuit niks alles er in slepen.
greetzzz
 
  • Geweldig
Reacties: anita 51

floppie

Gevorderd
7 okt 2016
83
69
Hoi André,blij je weer te zien op het forum.TOPPIE
Weinig woorden van mij maar de betekenis is gigantisch groot.
 
  • Geweldig
Reacties: anita 51

anita 51

Donateur
22 apr 2018
23
31
Ongelovelijk!!
Ik ben de vrouw van Andre, hij heeft de laptop niet aan ,maar leest wel met mij mee.
De Cobra heeft slechts 850mb Ram en een gigh of 5 rom.
Meen je werkelijk dat je die box nog meer als een jaar hebt gebruikt?
Wel een mooi startscherm, maar zoals velen had Andre die box gekocht voor 100 euro in de tijd dat men nog kant en klare boxen verkocht.
Andre heeft hem geflasht, en voor jou klaar gemaakt.
Als je hulp nodig hebt met je nieuwe box, kan Andre je wat sturen.
Als je vooraf belt, dan stuurt hij iets, dan ben je met Kodi in 15 minuutjes klaar.
Hij zal je prive later nog aanspreken voor een speciale zwevende website met login.
Niemand krijgt zomaar toegang, en staat geheel los van dit forum.

En Henk, dat van jou was zomaar klaar.
Ik heb alleen Ed even laten zitten door omstandigheden, maar ook hij heeft ECHT deze week zijn boxje.
Soms gaan dingen niet helemaal als gepland, maar geen paniek, het komt goed!!
Dit bericht is mede meegeschreven door Andre zelf.

Welkom terug Andrè, en nogmaals bedankt voor de hulp van de Cobra. Is al weer even gelden maar het plezier blijft groot en dagelijks terugkomen.
Heb inmiddels een nieuw speeltje besteld, ga ik zelf vanuit niks alles er in slepen.
greetzzz
 
  • Like
Reacties: phelsuma

Noobries

Nieuwkomer
16 nov 2019
0
0
Hallo Andre,

Mijn H96 MAX 4k UltraHD start niet meer op. Er brand in het apparaat een rood lampje als ik er stroom op zet.
Nu heb ik reeds volgens de uitleg meerdere keren geprobeerd opnieuw de firmware te installeren, echter zonder resultaat.
Mijn laptop ( heb inmiddels 2 laptops geprobeerd ) ziet de tvbox niet. Ik vermoed dat deze ge-bricked is. Ik weet echter niet welke contacten ik moet koppelen op het moederbordje
Op het stickertje en op de doos, staat dat er een rk3318 cpu draait, echter op het moederbordje staat de rk3328..erg verwarrend.
Heb jij een suggestie hoe ik de box kan un-bricken?
( ps, ik hoop dat ik mijn bericht op de juiste plaats schrijf, ik ben hier nieuw en nog een beetje zoekende.

Groet,

Ries