Hide Watched functie werkt niet meer

Dare

Nieuwkomer
8 jul 2019
4
1
6
51
Hallo Allemaal , ik heb laatst een paar nieuwe apps geïnstalleerd bij een vriend op zijn android tv en tablet met kodi 18.3 nou zou de Hide Watched functie ( dan verwijdert kodi automatisch de al bekeken films en series) niet meer werken. Iemand enig idee hoe dat ik dat weer werkend krijg ? Deze vriend woont nogal uit de buurt en als ik er naar toe moet om het te fiksen wil ik graag dat het ook weer goed werkt ( de vriend is overigens een leek dus kan het niet zelf). Ik dacht zelf aan Indigo maintenance uit te voeren maar weet dat niet zeker. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
De apps die geïnstalleerd zijn , zijn magic dragon , exodus redux , movie theater butter , 7 of 9 AIO .
Ik weet niet of dat het aan de installatie van deze apps ligt maar na de installatie ervan werkt de hide watched functie niet meer op de android tv en de android tablet.

Ik hoop dat iemand zoiets is tegengekomen en hoe dat het opgelost kan worden.

mvg Dare
 
Het schijnt dat dit sinds Kodi 18 niet meer werkt: En zo te zien is er ook nog geen oplossing voor. Misschien komt er ooit een oplossing in nieuwe versie updates van Kodi 18.
En Indigo/TVaddons kan je beter niet gebruiken / verwijderen.
 
  • Like
Reacties: Dare
Dit verhaal had ik al verteld!

Maar TS bedoelt dit niet, wat wel ben ik niet achter of heb het nog nooit gezien of ik heb niet goed opgelet!


Och jee, ik zat dus mooi fout , excuus, omdat er een vergelijkbaar probleem is met Trakt, maar wat werd bedoelt was natuurlijk in de Library van Kodi zelf, door alle aanpassingen en Trakt helemaal vergeten dat dit niet meer standaard er in zat... sorry mijn fout...

Misschien is dit ook wel het probleem waar Trakt tegenaan loopt!!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: B. web
Het schijnt dat dit sinds Kodi 18 niet meer werkt: En zo te zien is er ook nog geen oplossing voor. Misschien komt er ooit een oplossing in nieuwe versie updates van Kodi 18.
En Indigo/TVaddons kan je beter niet gebruiken / verwijderen.

Bedankt voor je reactie , maar dat verklaart niet dat hij het eerst wel deed in 18.3 en na het installeren van de apps niet meer. Is er echt geen instelling of app die kodi nakijkt op fouten en automatisch repareert of een xml file dat helpt om settings terug te zetten of te krijgen?

mvg Dare
 
  • Like
Reacties: B. web
Als je op die eerder vermelde link klikt en leest dan zie je ook staan dat het in eerste instantie wel werkt maar vervolgens niet. "It does when it first boots, but then all the shows appear above the unwatched ones." Fouten en bugs in Kodi worden zo mogelijk door de ontwikkelaars van Kodi verholpen middels updates. En het probleem is daar ook bekend, de link is van het officiële Kodi.tv forum. En zoals Espero al aangeeft zal het allemaal wel met elkaar te maken hebben dat Trakt ook niet meer goed werkt.
 
  • Like
Reacties: Dare
Als je op die eerder vermelde link klikt en leest dan zie je ook staan dat het in eerste instantie wel werkt maar vervolgens niet. "It does when it first boots, but then all the shows appear above the unwatched ones." Fouten en bugs in Kodi worden zo mogelijk door de ontwikkelaars van Kodi verholpen middels updates. En het probleem is daar ook bekend, de link is van het officiële Kodi.tv forum. En zoals Espero al aangeeft zal het allemaal wel met elkaar te maken hebben dat Trakt ook niet meer goed werkt.

Ja ik heb het doorgelezen , meteen na het toesturen al. Dus jij wil zeggen dat toen ik alles installeerde in 17.3 en daarna een automatische update kreeg naar 18 en alles nog goed werkte ik beter niet installaties uit had kunnen voeren omdat daardoor die functie niet meer werkt?
 
Dat heb ik niet gezegd of geschreven. Misschien heb je iets aan het eerder hier gemelde soortgelijke probleem van Trakt:
 
Laatst bewerkt: