Himedia Q10 Pro met streamnu

Mijn q10pro draait op Android 7.0 - kernel version 3.18.24 - Build number HMD-2.0.5 2017-09-13.185132
Aan netflix heb ik ook al zitten denken,ook alleen om al dat gedoe en de eventuele boete als ze je krijgen.
Nu zijn mensen met een vpn nog uitgesloten maar geloof me ook dat gaat veranderen , is een kwestie van tijd.
Een shield kon in mijn geval niet , ik ben afhankelijk van de tulp aansluitingen voor de audio en de shield heeft alleen hdmi en een digitale uitgang als ik me niet vergis.
U vergist u niet ;) dat klopt.
 
  • Like
Reacties: sjeng45
Wou gisteren via Kodi een film bekijken, maar helaas problemen met de audio 5.1!
Bij het opstarten van de film hadden we even DD, maar daarna viel het geluid weg om daarna constant wel/niet door te komen?
Wanneer je doorvoer uitzet, heb je wel geluid maar met 2.0.
Dus blijkbaar staat dit nog niet op punt?
Nog iemand dit probleem?
 
Wou gisteren via Kodi een film bekijken, maar helaas problemen met de audio 5.1!
Bij het opstarten van de film hadden we even DD, maar daarna viel het geluid weg om daarna constant wel/niet door te komen?
Wanneer je doorvoer uitzet, heb je wel geluid maar met 2.0.
Dus blijkbaar staat dit nog niet op punt?
Nog iemand dit probleem?
Had je een update gedaan van Kodi of had je een geheel nieuwe installatie gedaan ?
indien een update , verwijder dan je kodi en doe een schone installatie .
Vergeet wel geen backup te maken van je kodi addons voor je kodi verwijderd anders ben je alles kwijt.
Verder kan ik je helaas niet helpen.
Suc6!
 
Had je een update gedaan van Kodi of had je een geheel nieuwe installatie gedaan ?
indien een update , verwijder dan je kodi en doe een schone installatie .
Vergeet wel geen backup te maken van je kodi addons voor je kodi verwijderd anders ben je alles kwijt.
Verder kan ik je helaas niet helpen.
Suc6!
Ik dacht een update, dus zal het nog eens proberen en anders een schone installatie.
Hoe neem ik een backup van de addons, want heb dit nog niet gedaan?
Alvast bedankt!
 
Ik dacht een update, dus zal het nog eens proberen en anders een schone installatie.
Hoe neem ik een backup van de addons, want heb dit nog niet gedaan?
Alvast bedankt!
Dan moet je de addon "BACKUP" installeren (in kodi) daar maak je heel simpel een backup mee van je kodi. En daarna doe je het zelfde in de schone installatie maar dan doe je niet backup maken maar backup terug zetten. Je hebt maar 2 opties dus iets fout doen zal niet snel gebeuren.
 
Het kan ook anders, ga met es file Explorer naar je kodi map en kopieer deze naar een andere map of stick .
Zet kodi er opnieuw op open deze, sluit af kopieer je kodi map terug naar kodi ( verwijder de nieuwe eerst . En alles werkt weer . Je moet de map in kodi nemen . En verborgen bestanden eerst aanzetten in es file Explorer
 
Het kan ook anders, ga met es file Explorer naar je kodi map en kopieer deze naar een andere map of stick .
Zet kodi er opnieuw op open deze, sluit af kopieer je kodi map terug naar kodi ( verwijder de nieuwe eerst . En alles werkt weer . Je moet de map in kodi nemen . En verborgen bestanden eerst aanzetten in es file Explorer
Dat kan ook maar dan moet je meer handelingen verrichten , met de backup addon doe je dat met 2 klikken.
maar het is een mogelijkheid ja ;)
 
Dat klopt , heb het vroeger ook gedaan via backup maar dat ging niet zo goed misschien nu wel
 
Lang niet meer hier geweest i.v.m. gezondheidsredenen , maar kan inmiddels melden dat mijn Himedia Q10 Pro draait op de allernieuwste firmware versie HMD-2.0.8 2018-04-03.195232 .
Ik heb nog steeds geen spijt van deze box , waarvoor ik hem gebruik voldoet hij prima.
Ik gebruik mijn ziggo Horizon mediabox niet eens meer aangezien de ziggo go app nu ook zonder problemen op de Q10pro draait.
Wilde dit even delen.

Changelog:

01. Solve the Google play crash
02. Optimization of APP compatibility(Myk+)
03. Solve the system crash due to input method
04. Solve the problem of wallpaper drawing
05. Optimization of language settings
06. Optimization Low resolution code decoding
07. Add support to DVD folder
08. Optimize for seek for gplay old code
09. Optimization of aas subtitles timeline
10. Resolve time zone not saved
11. Media Centre support. Lge " video file playback
12. Remove addition, tddownload, thunerdb, etc.
13. Join all captions under bdmv folder, don't need to be in slot
14. Restoring Wifi accidental automatic disconnect
15. Join Support 12:9 Wide screen output output
16. Join the movie play support 2.3:1 play
 
Welkom terug Sjeng we hadden je gemist en dank voor de nieuwe filmware voor de Himedia bezitters.
 
  • Like
Reacties: sjeng45
Goedemorgen , voor de mensen die wel nog een Himedia Q10Pro of Q5Pro gebruiken , er is weer een nieuwe officiële firmware update beschikbaar.
Himedia is dus duidelijk nog steeds bezig met het verbeteren van deze apparaten wat ik persoonlijk en goede zaak vind.
Ik gebruik hem dagelijks met veel plezier en ervaar geen problemen.

Hier de Update, deze is weer via Futeko te downloaden :


Hi,

New official firmware for HiMedia Q10/Q5 Pro. Version 2.0.9.

Changelog:

1. 4K UHD Bluray files playback optimized.
2. Happycast for ios 11.4 supported.
3. Netflix playback optimized.
4. When online video playback, screen size switch not working issue fixed.
5. When local video playback, screen size switch not working issue fixed.
6. DLNA APP wrongly stop running issue fixed.
7. HDCP2.2 Switch value not keeping after rebooting issue fixed.
8. Russian and French language supported.

This firmware must be installed over Android 7 firmware 2.0.4 or later.

See our forum for full instructions and download:

Q10 Pro:
Q5 Pro:
 
Oh dank :) dan zullen wij de auteur van die topic daar op wijzen .
 
  • Like
Reacties: sjeng45