(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen is de programmering niet meer zichtbaar
Het gaat om iptv box beelink, hiptv en we hebben perfect Player en ook iptv maar bij beide gevallen geen programma informatie
 
Dat is bij mij ook het geval. Ik had eerst nog wel de HD kanalen, maar die zijn nu ook weg. Ik heb HIPTV en stream met een Nvidia shield.
 
Ik lees hier dat hiptv is overgenomen door exodus. Echter kan ik letterlijk niets vinden over exodus oid. Ik ben tevreden over de recente kwaliteit/stabiliteit, maar mijn abo loopt over een paar dagen af. Zou iemand mij een PB kunnen sturen met een link naar exodus? Alvast bedankt
 
We hebben helaas na enkele uren alweer afscheid moeten nemen van buddytactic ?
 
Jammer dat pb's verboden zijn. HIPTV is online niet meer te vinden, en ik ben dringend op zoek naar een stabiele provider. Ik lees dat het wordt of is overgenomen door Exodus. Maar wat houdt dat precies in ? Vervelend om op dit mooie platform er niet achter te komen waar, HIPTV verder wordt aangeboden of waar een juiste link of weg te vinden is naar een stabiele iptv provider. Ik had Altijd HIPTV, en sinds een maand Giant IPTV, weet niet of dit de provider is of een reseller..

Ik wordt in ieder geval helemaal gek door de slechte en instabiele kanalen, heb hier glasvezel verbinding maar alle kanalen storen. Dus graag help hier van iemand ! Of graag van jouw Lex, ben echt ten einde raad wat betreft IPTV. Woon overigens in het Buitenland.
 
Denk dat je hier niet verder zult komen, het is een kwestie van goed berichten doorlezen en daar je voordeel mee doen
 
Vervelend om op dit mooie platform er niet achter te komen waar, HIPTV verder wordt aangeboden of waar een juiste link of weg te vinden is .
Het zou buitengewoon vervelend zijn dat jij binnenkort jouw mooie platform zou moeten missen omdat wij de noodzakelijke spelregels negeren.
 
HipTv (of zijn opvolger) doet bij mij helemaal niks meer.
Waarschijnlijk zijn ze ook uit de lucht gehaald n.a.v. de "actie van gisteren".
Iemand een alternatief dat nog wel goed werkt ?
 
Sinds hiptv is overgenomen door exodustv zijn er veel problemen. En nu heb ik al bijna meer dan 24 uur geen beeld.
 
Ik heb de link nog niet gekregen, het werkte tot vandaag gewoon, maar sinds vanmorgen alles op zwart, Hiptv is offline dus waar kan ik nu terecht?
Geef de leveranciers even de tijd dat ze hun zaakjes weer op orde kunnen brengen...niemand heeft er rekening mee gehouden dat een panel leverancier plat zou kunnen gaan.
 
OK, excuus voor mijn domme opmerkingen op voorhand maar ik ben net nieuw hier en heb nog niet alles gelezen.
Tot gisteren avond werkte HIPtv bij mij wel, vanaf vanavond toen ik weer wilde gaan kijken niet meer.
Nu weet ik ook dat ze gisteren met name in Den Haag wat servers hebben weg gehaald dus snap dat alles nu zwart is.
Nu lees ik ook weer dat er nieuwe links verstuurd zijn, helaas heb ik nog niets mogen ontvangen.
Ik weet dat ik geduld moet hebben maar kan mij iemand vertellen hoe ik in contact kan komen met HIPtv aangezien ik die nog niet gegoogled heb

Thanks
 
OK, excuus voor mijn domme opmerkingen op voorhand maar ik ben net nieuw hier en heb nog niet alles gelezen.
Tot gisteren avond werkte HIPtv bij mij wel, vanaf vanavond toen ik weer wilde gaan kijken niet meer.
Nu weet ik ook dat ze gisteren met name in Den Haag wat servers hebben weg gehaald dus snap dat alles nu zwart is.
Nu lees ik ook weer dat er nieuwe links verstuurd zijn, helaas heb ik nog niets mogen ontvangen.
Ik weet dat ik geduld moet hebben maar kan mij iemand vertellen hoe ik in contact kan komen met HIPtv aangezien ik die nog niet gegoogled heb

Thanks
Site van Hiptv werkt al een tijd niet meer, schijnen overgenomen te zijn door Exodustv, maar daar vind je ook niets over. Iedereen schijnt mail gehad te hebben, maar ik heb tot op heden ook nog niets gehoord. Hoop toch dat dit opgelost gaat worden, anders mis ik PSV - AJAX zondag. Welke aanbieders werken nog wel? Las dat tvonline er ook uit lag, maar die werken er wel aan om weer snel terug te zijn. Helaas had ik net weer voor een jaar betaald bij hiptv
 
Status
Niet open voor verdere reacties.