(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is ook zo dat elke film en/of aflevering gezien wordt als "kanaal" zeg maar, dus als er veel series in de url zitten worden deze gezien als zogenaamd "kanaal" dan kan het snel oplopen.
Klopt helemaal het is 55.000+ items wat ingelezen moet gaan worden
 
Tot nu toe heb ik nog steeds beeld en werkt inmiddels weer prima op de MAG256. Toch blijf ik voorzichtig en weet dat het elk moment afgelopen kan zijn. Ik heb ergens gelezen dat de MAG niet meer zo goed is als een x-aantal jaar geleden in verband met het missen van codecs.
 
Tot nu toe heb ik nog steeds beeld en werkt inmiddels weer prima op de MAG256. Toch blijf ik voorzichtig en weet dat het elk moment afgelopen kan zijn. Ik heb ergens gelezen dat de MAG niet meer zo goed is als een x-aantal jaar geleden in verband met het missen van codecs.
Tv kanalen zul je (nog) niet zoveel problemen op hebben het gaat meer om de audio en video codecs van de nieuwere VOD's en Series.
 
Waarom geef je niet even wat meer info?Want "alle" klinkt echt als een probleem bij jezelf.

Welk device / app je kijkt b.v want misschien ligt het wel gewoon aan je hardware?instellingen?
Ik gebruik de shield met de ipsmarters pro app.
Maar op me smartphone idem geen scherp beeld. Dus vraag me dan af of het wel aan de apparatuur lig.
 
Wel jammer dat kort na de overgang van HipTV naar Exodus de SD-kanalen niet meer ondersteunt worden. Die kwamen af en toe goed van pas onderweg of bij een krakkemikkige internet-verbinding.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.