1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

HIPTV.NL

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Eric Hebs, 14 mrt 2017.

1. Panadero

Panadero Expert

Leuk Bevonden:
    287
    Dank voor de welkome aanvulling @Eric Hebs
    Kijk je daarna echter weer series of een goede film via Kodi, dan is een vpn account echter weer wel wenselijk heeft men mij ooit wijsgemaakt.

Eric Hebs vindt dit leuk.
  2. twenteland

twenteland Forumlid

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is nog een goed aanbieder van iptv want hiptv is met voetbal gewoon waardeloos elke keer haperingen vastlopers ,dus kijk even verder of kan iemand mij hier helpen

3. ronney67

ronney67 Expert

Leuk Bevonden:
    78
    Bij elke IPTV provider loop je kans op vastlopers. Dit is gewoon niet 100% uit te sluiten. Soms kijk je weken achter elkaar zonder problemen en dan ineens kan je er last van hebben. Ligt ook een beetje aan wat je kijkt. Wil je echt gewoon goede kwaliteit en dan is een abo op FoxSports de enige mogelijkheid. In de voorwaarden van HIPTV wordt het ook netjes vermeld. Dat doet niet iedereen. Die schreeuwen het allemaal van de daken hoe goed ze zijn, maar als het erop aankomt....

4. Freaktab

Freaktab Gevorderd

Leuk Bevonden:
    12

5. twenteland

twenteland Forumlid

Leuk Bevonden:
    1
    Oke hier ga ik even naar kijken thx Freaktab

6. ronney67

ronney67 Expert

Leuk Bevonden:
    78
    Ook hier kunnen er vastlopers of uitval zijn. Prijs sportpakket is wel schappelijk. Uit ervaring is het prima, maar maak weleens mee dat er haperingen zijn. Niet alleen ik, maar meerdere. Maar is niks nieuws. Part of the deal.

7. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    599
    @twenteland jij uit je nu negatief over HIPTV.NL wegens een vermeende privé kwestie, beetje flauw en daar doe ik niet aan mee.

8. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.811
    Ook hier gaan we het gezellig houden anders haal ik onherroepelijk mijn rode potlood ter assistentie .

twenteland, Eric Hebs, Spinix en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. borsjea

borsjea Gevorderd

Leuk Bevonden:
    27
    Draai al weer een aantal jaartjes mee wat IPTV betreft en zie dat het eigenlijk steeds beter wordt. Doet me ook weer denken aan zo´n 20 jaar geleden de invoering van digitale tv via de kabel, was één van de testgebruikers op mijn oude kabelnet en na een aantal maanden de decoder boos ingeleverd en ook gelijk overgestapt op sat ontvangs.
    Een aanbieder die actief de problemen monitoort ziet ook wanneer er (capaciteits) problemen optreden een betere verdeling van de zenders over de diverse servers, wellicht op sommige momenten zelfs op drukke momenten één bepaalde zender op een server. Ook het aantal gebruikers op de centrale server zal invloed hebben allemaal zaken waar een aanbieder op in kan spelen mist hij ook de finaciele middelen er voor heeft wat weer samen hangt met het abonnements tarief.

10. goalzzz

goalzzz Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    1
    @Eric Hebs, ik ben echt onder de indruk van de kwaliteit van het merendeel van de kanalen en uiteraard van het enorme aanbod. Had niet verwacht dat het zo goed zou zijn. Ik kijk al tientallen jaren via de satelliet, maar die markt wordt steeds meer beknot helaas. Ik kijk momenteel met een nieuwe Vu+ Ultimo 4K ontvanger, en kan hiermee zowel mijn ziggo kaartje, m'n satellietschotels en nu dus IPTV door elkaar heen kijken, echt fantastisch!
    Ik heb net een abonnement afgesloten en heb nog een vraagje, het USA VIP pakket speelt slecht af (hakkelt), ik las her en der dat dit helaas vaker voorkomt. Niet echt een probleem aangezien ik deze zenders waarschijnlijk zelden kijk, maar het UK VIP pakket met alle HD zenders gaat bij mij helemaal niet open. Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb hier het snelste ziggo internet pakket dus daar zou het niet aan kunnen liggen lijkt me. Kan het zijn dat een enigma2 -box slechter met de streams om kan gaan? Al lijkt me dit ook onwaarschijnlijk aangezien de Vu Ultimo 4K een behoorlijk snelle box is. Of zijn er meer mensen met dit probleem?

11. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    599
    @goalzzz De USA HD én UK HD servers verhuisden dit weekend om nog beter ingespeeld te zijn op kleine imperfecties, wat ook de reden is dat ze gisteren even op zwart stonden. (waarvoor overigens nog onze excuses).

Gelukkig herkennen we dat hakkelen niet, zelf kijk ik dagelijks graag naar USA HD en besef heel goed dat het niet rechtstreeks van de schotel komt maar ervaar of hoor weinig klachten dat mensen zich storen aan de incidentele hiks.

Als dat vanaf vandaag nog steeds wel zo is bij jou wil ik je uitnodigen mij te mailen op [email protected] zodat ik daar samen met jou hardop over kan nadenken en helpen oplossen en nog dieper speuren naar de oorzaak. Dat geldt natuurlijk ook voor anderen die dit probleem ervaren ...mail me en we gaan het oplossen of verbeteren.

:thanks:

Plenkske, Spinix en LeX vinden dit leuk.
  12. goalzzz

goalzzz Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo Eric, bedankt voor je reactie! Even een snelle reactie van mijn kant, heb familie op bezoek dus kan helaas niet uitgebreid testen op het moment. De UK-HD kanalen doen het nu inderdaad en lopen perfect! De HD-US kanalen lopen hier op de Vu Ultimo 4K helaas niet soepel, maar lopen wel vloeiend via VLC op de PC, dus het probleem zit 'm in de Ultimo. Heb even snel gegoogled en meerdere mensen met dit probleem gezien. Ligt in ieder geval niet aan jouw kant, maar dat wist je vast al. ;)

13. AukeH

AukeH Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben echt blij dat de UKHD en met name skysport zoveel beter is geworden! Ideaal voor tijdens de formule 1!

14. Aberg

Aberg Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Overgestapt naar Hiptv waar ik voorheen Rapid gebruikte.
    Ik herken de haperingen niet en het beeld is gewoon perfect, zelfs iets beter en stabieler dan bij Rapid.
    Wel heb ik een vraag die ik hier in de topic las.
    Ik gebruik de MAG256 en wil eigenlijk een tweede exemplaar aanschaffen voor op de slaapkamer.
    Is het mogelijk om daar hetzelfde account voor te gebruiken of moet ik voor elke ontvanger een nieuw account aanvragen.
    Ik las dat er inmiddels aanbieders zijn die deze mogelijkheid hebben, vandaar deze vraag

15. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    599
    @Aberg Wederom een vraag die je rechtstreeks aan [email protected] had mogen mailen, en het antwoord is helaas dat je een tweede account moet kopen voor je tweede mag box.

:thanks:

16. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.811
    Dat had gekund Eric maar zo hebben onze duizenden leden er ook nog wat aan op dit infomatieve kodi-forum.
    We kunnen het hier wel hebben over onze vakantie belevernissen! maar dan schieten we ons doel voorbij ;)

Eric Hebs, alex36, Spinix en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. MarC_M

MarC_M Forumlid

Leuk Bevonden:
    1
    Om even op de 'discussie' in te haken mbt. het nodig hebben van meerdere accounts heb ik ook nog wel een vraag die ik bewust hier stel omdat het antwoord denk ik handig is voor de medemens.

Ik heb binnen mijn familie meerdere devices waar TV op gekeken wordt, meestal een stuk of 5 (2 TV en 3 telefoons / tablets). Dit werkt allemaal, maar we moeten opletten dat we niet tegelijk kijken. Nu heb ik HIPTV al ruim een maand getest en ben er meestal zeer tevreden over. Problemen lossen zich meestal venzelf op of je kan 'terugschakelen' naar de niet HD zender (die soms ook HD is).

Nu ga ik echt geen los account kopen voor elk device, dat is gewoon veel te duur. Wat ik graag zou zien is dat ik één account heb waarop meerdere verbindingen mogelijk zijn (dan dus wel dubbele kosten als ik twee verbindingen koop). Op deze manier kan ik dezelfde URL op alle devices gebruiken en toch meerdere (wisselende) devices tegelijk gebruiken.

Daar aan gekoppeld is dan de 'ban policy'. Wat levert nu een ban op waarvoor je naar [email protected] moet mailen (connecties vanaf verschillende IP's?)? Als we nu thuis perongeluk op twee locaties de TV aan zetten (met hetzelfde account en vanaf hetzelfde IP) stopt de TV bij diegene die als eerste aan stond (geen ramp dus).

Kan dit (dit as in als er echt een ban wordt uitgedeeld) niet aangepast worden dat bans automatisch verwijderd worden na 1 minuut? Dat in combinatie met meerdere connecties (betaald) per account geeft mij dan ook de mogelijkheid zonder risico op een permanente ban vanaf meerdere devices en meerdere IP's tegelijk te kijken.

Dit alles dus zonder extra kosten voor HIPTV aangezien er gewoon nogsteeds per connectie betaald wordt imho.

18. Panadero

Panadero Expert

Leuk Bevonden:
    287
    @Eric Hebs zal de wijsheid hierover wel in pacht hebben en antwoorden.

19. Aberg

Aberg Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    MarC slaat de spijker op zijn kop.
    Als ik op de slaapkamer wil kijken of op een tablet zou dat betekenen dat ik 3 x een account moet afsluiten.
    Dat wordt wel erg prijzig.
    Ik begrijp echter dat er met Kodi geen beperkingen zijn, want daar kun je de link overal op installeren zolang er maar 1 apparaat actief is.
    Mijn tip zou zijn om in navolging van andere IPTV aanbieders dit mogelijk te gaan maken.
    Ik kreeg de tip om naar Hiptv.net te gaan, daar zou dit voor 1 prijs mogelijk zijn.
    Waarom geen famile account of tegen gereduceerde prijs op hetzelfde IP adres een extra account kunnen nemen?

Spinix vindt dit leuk.
  20. AukeH

AukeH Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Kwestie van tijd totdat je met een onbeperkt aantal devices gelijktijdig mag connecten