HIPTV op mijn mobiel of op tablet

Satguy

Gevorderd
13 dec 2017
73
21
6
63
Hallo misschien kan iemand mij verder helpen..over 4 maanden zit ik 2 maanden in Azie en zou dan op mijn tablet ook iptv willen alleen weet nu niet wat voor player ik daarvoor het beste kan gebruiken en belangrijker..kan ik ook met mijn account van thuis op mijn tablet zetten in dit geval HIPtv..heb geprobeerd om de link in perfect player te zetten maar er gebeurd niets en krijg geen kanalen en ook in de meest gestelde vragen op hun website word ik niet wijzer welke link en met wat te gebruiken..wie kan mij hier mee verder helpen..
 
Vreemd, moet toch willen, niet toevallig op een andere device tv aan het kijken, want er mag maar een tegelijk kijken.
 
Vreemd, moet toch willen, niet toevallig op een andere device tv aan het kijken, want er mag maar een tegelijk kijken.
Nee dus..hier gaat altijd alles van de stroom in de nacht dus ook internet en de andere iptv box..heeft nog niet aan de stroom gestaan vandaag maar met de link ook geen beeld op mijn telefoon.Heeft natuurlijk wel een ander MAC adres dan mijn box.
 
Hoi, even een paar dingen uitsluiten.
Je gebruikt toch niet toevallig een Magxxx ontvanger? Ik dacht dat de link die je bij een Mag krijgt niet bruikbaar is bij andere apparaten. Ik kom op dat idee omdat je het hebt over een ander MAC adres hebt in je tweede bericht.
Stel je gebruikt geen Mag apparaat, heb je de link wel helemaal foutloos overgenomen, geen extra spatie, undescore vergeten o.i.d. ? Het beste neem je een link over met copy/paste.
Ik heb naast Kodi ook Perfectplayer gebruikt voor HIPTV en dat gaat probleemloos. Ik gebruik nu op tablet en telefoon IPTV pro (er is ook een gratis versie met reclame). Die vind ik verreweg het handigst als je de app alleen gebruikt voor IPTV
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Hoi, even een paar dingen uitsluiten.
Je gebruikt toch niet toevallig een Magxxx ontvanger? Ik dacht dat de link die je bij een Mag krijgt niet bruikbaar is bij andere apparaten. Ik kom op dat idee omdat je het hebt over een ander MAC adres hebt in je tweede bericht.
Stel je gebruikt geen Mag apparaat, heb je de link wel helemaal foutloos overgenomen, geen extra spatie, undescore vergeten o.i.d. ? Het beste neem je een link over met copy/paste.
Ik heb naast Kodi ook Perfectplayer gebruikt voor HIPTV en dat gaat probleemloos. Ik gebruik nu op tablet en telefoon IPTV pro (er is ook een gratis versie met reclame). Die vind ik verreweg het handigst als je de app alleen gebruikt voor IPTV
Ja ik gebruik dus wel een MAG ontvanger en daar zal het probleem dan wel zitten.Heb al gevraagd om een M3U file en hoop dat ik die kan krijgen dus voor gebruik op telefoon of tablet.Hij werkt op mijn Formuler Z7+ wel gewoon ..maar zal dus een M3U file nodig hebben..even afwachten of ik die krijg
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Nou MU3 file gaat het dus niet worden ipv file voor de Formuler.Kan niet omgeruild worden helaas schijnt technisch niet te kunnen.
Dus dan maar even rond kijken wat en hoe te doen..weer iets geleerd
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Nou MU3 file gaat het dus niet worden ipv file voor de Formuler.Kan niet omgeruild worden helaas schijnt technisch niet te kunnen.
Dus dan maar even rond kijken wat en hoe te doen..weer iets geleerd

2 maanden abonnement voor 25€. Moet voor zo'n verre reis toch te doen zijn ;)