(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je je hebt hellemaal gelijk kijk naar de m3u lijst en het antwoord staat voor je neus zonder na content te verwijzen heet exodus tv eigenlijk TREXIPTV
duidelijker kan ik het in elk geval niet maken alle zenders werken weer!
Ik denk dat ik hem snap en ga dat vanavond eens proberen. Ik hoop dat het dan weer werkt. Bedankt voor je hulp zover
 
Bij mij in ieder geval nog niet helaas
Post automatically merged:

NL FHD zenders lijken het inderdaad weer te doen zonder de link aan te passen. Hopelijk blijft het werken.
Dank je je hebt hellemaal gelijk kijk naar de m3u lijst en het antwoord staat voor je neus zonder na content te verwijzen heet exodus tv eigenlijk TREXIPTV
duidelijker kan ik het in elk geval niet maken alle zenders werken weer!
Ik krijg het niet voor elkaar.
Geen idee wat ik nu moet aanpassen. Moet ik er nu exodustv of TREXIPTV van maken en is het .eu of .net of ddns.net
Kun je aub iets specifieker zijn of mag dat niet hier ?
 
Laatst bewerkt:
Bij mij in ieder geval nog niet helaas
Post automatically merged:

NL FHD zenders lijken het inderdaad weer te doen zonder de link aan te passen. Hopelijk blijft het werken.

Ik krijg het niet voor elkaar.
Geen idee wat ik nu moet aanpassen. Moet ik er nu exodustv of TREXIPTV van maken en is het .eu of .net of ddns.net
Kun je aub iets specifieker zijn of mag dat niet hier ?

Mijn "oude" HIPTV url is weer online, goede zaak.........
en nu kijken hoe stabiel dit blijft.
 
Nu de oude url weer werkt adviseer ik iedereen even de m3u te downloaden en lokaal op te slaan. Mocht de hiptv url er straks weer uitliggen, dan ligt de oplossing 'verborgen' in deze m3u lijst.
 
Ik zit op dit moment PSV - Groningen te kijken en hoop dat ik straks ook Ajax- Fortuna kan zien en dat het allemaal blijft werken
Post automatically merged:

Nu de oude url weer werkt adviseer ik iedereen even de m3u te downloaden en lokaal op te slaan. Mocht de hiptv url er straks weer uitliggen, dan ligt de oplossing 'verborgen' in deze m3u lijst.
Kun je misschien uitleggen hoe ik dit moet doen? Voor nu werkt het hier wel weer op dit moment, maar wil graag weten wat ik moet doen als het er weer uit ligt
 
Kun je misschien uitleggen hoe ik dit moet doen? Voor nu werkt het hier wel weer op dit moment, maar wil graag weten wat ik moet doen als het er weer uit ligt
Je kunt de .m3u link die je hebt gekregen van HIPTV openen in Google Chrome.
Er wordt dan een tv_channels.m3u bestand gedownload.
Dit bestand kun je openen met een text editor.

Ik snap alleen niet wat er nu voor geheimen in dit bestand staan waar OriginalMars naar verwijst.
Elke zender heeft een eigen specifieke link die bij mij verwijst naar het HIPTV adres en dus niet naar het nieuwe Exodus of TrexIPTV adres.
 
De links naar de kanalen verwijzen inderdaad naar hiptv, de links naar de kanaal logo's verwijzen o.a. naar trexiptv en protv... ik zou het in die hoek zoeken...
 
Gisteren zonder problemen tv gekeken, maar nu liggen de kanalen er weer uit.....
Klopt. Bij mij vanaf vanmorgen vroeg ook. Epg deed het al een paar dagen niet meer. Ik heb een half uurtje geleden een mail naar ********* gestuurd met de vraag of er nieuwe problemen zijn of dat er iets anders aan de hand is. Ik wacht op antwoord......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De URL wil momenteel inderdaad niet laden, ook niet via de aangepaste URL's zols ik hier in dit topic heb aangegeven. Op de door mij zelf gemaakte m3u lijst met mijn voorkeurzenders heb ik echter wel beeld. Als je een recente m3u lijst op je eigen systeem hebt opgeslagen, dan zou je kunnen proberen om deze lokaal te laden, of bij gebruik van SIPTV zelf te uploaden. Dan zou je weer beeld moeten hebben. Mocht de m3u lijst daar te groot voor zijn (geen idee of daar een max aan zit..) dan zou je middels de hier op het forum te vinden m3u editor je eigen voorkeurslijst kunnen maken, en deze te laden of uploaden naar je systeem.
 
De URL wil momenteel inderdaad niet laden, ook niet via de aangepaste URL's zols ik hier in dit topic heb aangegeven. Op de door mij zelf gemaakte m3u lijst met mijn voorkeurzenders heb ik echter wel beeld. Als je een recente m3u lijst op je eigen systeem hebt opgeslagen, dan zou je kunnen proberen om deze lokaal te laden, of bij gebruik van SIPTV zelf te uploaden. Dan zou je weer beeld moeten hebben. Mocht de m3u lijst daar te groot voor zijn (geen idee of daar een max aan zit..) dan zou je middels de hier op het forum te vinden m3u editor je eigen voorkeurslijst kunnen maken, en deze te laden of uploaden naar je systeem.
Bedankt voor de tip. Als je individuele links uit je eigen .m3u lijst direct gebruikt dan werkt het inderdaad.
 
@Oppergarnaal ik hoop van harte dat je op de hoogte bent van onze forum regels

DOOR DE OPHEFFING VAN HIPTV GAAN WE HIER DE ZAAK SLUITEN.
Discussies over de opvolger zijn hier te voeren:

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.