(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook vorige maand afscheid genomen van HIPTV, jammer het was zo mooi, maar wie er nu achter zitten? Dat zijn geen service ingerichte mensen, vermoeden is, groepje graaiers

Precies dezelfde ervaring, ontzettend onbeschoft volk. Eric wilde echt helpen bij problemen en zoeken naar oplossingen. De mensen die er nu zitten geven alles en iedereen de schuld en het ligt nooit bij hun, terwijl hier meerdere mensen met dezelfde klachten waren. Heb toen verschillende providers, mediaspelers en systemen geprobeerd, maar overal dezelfde klachten. Nu geen last meer van trouwens. Dus voorlopig nog wel tevreden met HipTV mits het blijft werken zonder teveel klachten.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik ga aan het einde van mijn betaalperiode ook afscheid nemen van HIPTV. Klantenservice is onbehulpzaam en onbeschoft. Jammer want ik was altijd erg tevreden.
 
  • Like
Reacties: raymie
Best bizar trouwens deze klachten, terwijl in het verleden HipTV juist geroemd werd vanwege hun service en klantvriendelijkheid. Heeft Eric Hebs zich helemaal teruggetrokken bij HipTV?
 
  • Like
Reacties: Plenkske en raymie
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al .Vroeger bij Eric top service en nu lees ik hoofdzakelijk klachten :unsure:

Ik heb eens contact opgenomen met de verstrekker van de hoofd streams (AtomTV) en dit probleem is voorgelegd.
Het antwoord wat ik kreeg was het ligt niet aan hun en dit geneuzel (forums) hebben ze geen tijd voor ze hebben ontzettend veel geïnvesteerd in nieuwe platforms blablabla en het ligt echt aan de eind users volgens hun. (Eind users zijn de resellers die zelf een server hebben opgezet en de streams vanuit daar doorzetten naar de eindgebruikers)

Ik heb een directe testlijn van AtomTV aangezet op mijn box maar ik heb ook dezelfde problemen als wat hier beschreven werd...ook dit heb ik gemeld maar ook nu kreeg ik te horen dat het aan mijn box / verbinding zou liggen:unsure: beetje jammer dit afschuif systeem..uiteindelijk is de eind gebruiker de dupe.

Geldt bij HIPTV nog steeds de regel niet goed geld terug?
 
Wat ik eventjes niet begrijp is: wat zijn precies jullie klachten ?
Jullie gaan om een bepaalde reden contact zoeken met de service, maar die reden lees ik hier niet terug.
Wellicht kunnen gebruikers van dit forum helpen ?

Het is jammer dat blijkbaar de klantenservice achteruit is gegaan. Persoonlijk geen ervaring mee, want ik heb ze nooit nodig gehad.
 
  • Like
Reacties: raymie
snap het ook niet heb nu een half jaar hiptv maar klachten heb ik niet af en toe eens een buffertje maar ja wat wil je ik gebruik nu kodi lyla 18 en gaat heel goed op mijn media box gebruik ik vdsup style 17.6 mediaplayer en werkt zeer stabiel op mijn beelink gt1 ultimate
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik gebruik ook HIPTV maar heb hier ook weinig of geen klachten, draait lekker op mijn MI Box....ik gebruik meestal IPTV Extreme Pro of Live TV + TVirl.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ook hier geen klachten. Het gebeurd onregelmatig wel een keer dat een stream niet online staat. Ik hierover destijds contact met de klantenservice gehad. Men gaf aan dat zij op bepaalde momenten, vooral vroeg in de ochtend of zeer laat in de avond updates, lees: kanalen toevoegen, verwijderen, nieuwe streams of andere wijzigingen, doorvoeren. Laten we ook vooral blij zijn dat dit voorgaande nog altijd gebeurd en laten we ook rekening houden dat ook zij afhankelijk zijn van externe partijen of overmacht..
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Wat ik eventjes niet begrijp is: wat zijn precies jullie klachten ?
Jullie gaan om een bepaalde reden contact zoeken met de service, maar die reden lees ik hier niet terug.
Wellicht kunnen gebruikers van dit forum helpen ?

Het is jammer dat blijkbaar de klantenservice achteruit is gegaan. Persoonlijk geen ervaring mee, want ik heb ze nooit nodig gehad.

Op dit moment geen klachten, behalve af en toe een buffertje. Alleen een paar maanden terug hadden verschillende mensen last van veel buffering bij de nederlandse HD-kanalen, die waren toen bijna niet te kijken. Toen heb ik contact gezocht en dit was niet positief te noemen. Even later heb ik contact met Eric gehad en die heeft toen een nette oplossing geboden.
 
  • Like
Reacties: raymie en Plenkske
Ik heb momenteel veel problemen met de hd-zenders, mn de Nederlandse. Veel vastlopers en dropouts. Aan mijn verbinding en hardware kan het niet liggen. Mijn Shield is bekabeld en de speed test geeft 312mbps aan. Het gekke is dat UKHD geen enkel probleem geeft. De afgelopen maanden voor de haperingen heb ik geen problemen ondervonden.
Post automatically merged:

Ik heb momenteel veel problemen met de hd-zenders, mn de Nederlandse. Veel vastlopers en dropouts. Aan mijn verbinding en hardware kan het niet liggen. Mijn Shield is bekabeld en de speed test geeft 312mbps aan. Het gekke is dat UKHD geen enkel probleem geeft. De afgelopen maanden voor de haperingen heb ik geen problemen ondervonden.
O ja ik gebruik Hiptv
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Af en toe een buffer of hapering zal je altijd houden, het blijft IPTV. Gelukkig kan je dan vaak schakelen naar een niet-hd (vaak 720p) zender.
Echter moet er natuurlijk wel fatsoenlijk gereageerd op feedback van de gebruikers.
Als klant a bijvoorbeeld zegt "de nederlandse HD kanalen geven vandaag veel haperingen, kunnen jullie daar iets aan doen? " , moet er gewoon netjes gereageerd worden met "bedankt voor de melding, we zullen er naar kijken" .
 
  • Like
Reacties: raymie
Af en toe een buffer of hapering zal je altijd houden, het blijft IPTV. Gelukkig kan je dan vaak schakelen naar een niet-hd (vaak 720p) zender.
Echter moet er natuurlijk wel fatsoenlijk gereageerd op feedback van de gebruikers.
Als klant a bijvoorbeeld zegt "de nederlandse HD kanalen geven vandaag veel haperingen, kunnen jullie daar iets aan doen? " , moet er gewoon netjes gereageerd worden met "bedankt voor de melding, we zullen er naar kijken" .
Bufferen en haperingen zijn voor mij inderdaad geen onoverkomelijk probleem. Helaas zijn de Nederlandse hd kanalen nu helemaal niet meer te bekijken. Constant vastlopen beeld en soms zelfs gehele speler. Hoop dat kodi 18. Uitkomst gaat bieden.
 
Waarom zou Kodi 18 dit probleem op moeten lossen, het is toch geen Kodi gerelateerd probleem.
Dit probleem zal toch echt bij de reseller of Hiptv zelf gezocht moeten worden want met Kodi is helemaal niks mis.
 
  • Like
Reacties: Plenkske en raymie
Bufferen en haperingen zijn voor mij inderdaad geen onoverkomelijk probleem. Helaas zijn de Nederlandse hd kanalen nu helemaal niet meer te bekijken. Constant vastlopen beeld en soms zelfs gehele speler. Hoop dat kodi 18. Uitkomst gaat bieden.

Dat jouw box vastloopt komt echt niet door de content die je krijgt via HIPTV eerder een combinatie van verkeerde dingen..
Misschien eens kijken met een goede player en niet onder KODI?
 
  • Like
Reacties: Plenkske en raymie
Bufferen en haperingen zijn voor mij inderdaad geen onoverkomelijk probleem. Helaas zijn de Nederlandse hd kanalen nu helemaal niet meer te bekijken. Constant vastlopen beeld en soms zelfs gehele speler. Hoop dat kodi 18. Uitkomst gaat bieden.
Ik denk dat je toch eens naar je hardware of software moet kijken. Ik heb vanavond een beetje gezapt langs wat HD kanalen en geen problemen ondervonden.
 
  • Like
Reacties: raymie
Dat jouw box vastloopt komt echt niet door de content die je krijgt via HIPTV eerder een combinatie van verkeerde dingen..
Misschien eens kijken met een goede player en niet onder KODI?
Weet wel zeker dat dat het probleem is. Heb net een account (*proef) bij iptv4all genomen en totaal geen problemen. Hardware is perfect, ik kan 4k films zonder problemen draaien.
 
Wat is de website van Rapid iptv?

Mag niet direct linken maar als je iptvstack intypt bij Google dan kom je er vanzelf.
Post automatically merged:

Weet wel zeker dat dat het probleem is. Heb net een account (*proef) bij iptv4all genomen en totaal geen problemen. Hardware is perfect, ik kan 4k films zonder problemen draaien.

Ik zeg niet hardware :unsure: combinatie player niet iedere aanbieder loopt even lekker onder Kodi maar wel weer onder de diverse players die te downloaden zijn..even navragen welke geadviseerd wordt voor jou aanbieder.
En anders moet je even zelf instellingen proberen te wijzigen voor de codecs enz...
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Status
Niet open voor verdere reacties.