(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
je moet eens kijken op hun facebookpagina, er zijn er veel mensen tevreden over
Oké maar wie zegt dat die profielen echt zijn? Kan makkelijk zijn dat ze iemand inhuren voor een paar positieve reacties. En het is natuurlijk ook zo zo lang je geen problemen ondervind ben je tevreden maar als je wat tegen komt begint pas het gedonder van hun kant.
 
Dan zou ik hun erop wijzen hun verplichtingen naar de consument na te komen.


Ik heb een mail verstuurd om aan te kaarten dat het niet kan wat ze doen met VOD
Mijn mail:
"Beste
Ik heb 2 jaarabonnementen gekocht. Plots zijn alle VOD's verdwenen en moeten we blijkbaar bijbetalen om terug te krijgen waar wij reeds voor betaalden. Dat vind ik niet correct. Wij betaalden voor één jaar, VOD inbegrepen. Nu de spelregels veranderen, is niet eerlijk.
Groeten
Een ontevreden klant."

Hun antwoord:

Groeten terug
You must be registered for see images attach


Hier stopt het voor mij!
Ik heb de laatste weken 16 verschillende aanbieders getest en 4 ervan springen er uit door hun aanbod en de kwaliteit van het beeld.
Gedaan met HIPTV.
 
Sorry hoor - maar ik moest even heel hard lachen - of die mensen hebben overal schijt aan, of ze zijn gewoonweg dom.. Als ik zo met mijn klanten om zou gaan (geen iptv trouwens maar software), dan zou ik mn kop niet meer buiten durven te laten zien.. Als ze willen stoppen, waarom stoppen ze dan niet gewoon? Daar lijkt het toch op - als je zo met mensen om gaat?
 
Klopt. "Groeten terug" en een grote smiley...
Oh dan waren ze nog best aardig.
Maar aan zulke berichten heb je toch niks als klant zijnde. Volgens mij is heel dat hiptv gewoon een grote luchtballon wat ze naar een tijdje gewoon laten klappen en waar je niks meer van hoort.
 
Dat is toch belachelijk.. dat kan toch niet, als je de mediamarkt binnen komt met je tv die je juist gekocht hebt en je zegt hij werkt niet - zeggen zij toch ook niet "dat is dan jammer doei!" - dat is wat zij nu eigenlijk wel doen. IPTV is grijs gebied, maar dit is gewoon belachelijk - zo reageer je toch niet?
 
Deze mensen weten dat je als klant geen poot heb om op te staan en maken daar gretig misbruik van. Nee dat is niet eerlijk, nee dat is niet hoe het hoort, nee dat is niet klantvriendelijk, ja dat is gedrag voor een puber.

Maar ik ben bang dat er weinig valt te ondernemen. Ik verkoop zelf al een paar jaar software via PayPal en ik kan je vertellen dat dat de enige kans is. Realiseer je wel dat HIP hoogstwaarschijnlijk direct je account opschort en dat de claim wel even kan duren.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Is er eigenlijk nog ooit iets van gekomen of dat @Eric op facebook zit te communiceren @Spinix was daar mee bezig volgens mij maar ik vind het zo even niet terug.
 
  • Like
Reacties: raymie
mss in plaats van een mail te sturen, onmiddellijk op facebook melden, dan zal iedereen zien, hoe onvriendelijk ze reageren
 
  • Like
Reacties: raymie
mss in plaats van een mail te sturen, onmiddellijk op facebook melden, dan zal iedereen zien, hoe onvriendelijk ze reageren
Maar dan adviseer ik om hier een apart facebookaccount voor aan te maken, anders zal je de nodige reacties terug kunnen verwachten van de familie Tokkie.
 
  • Like
Reacties: raymie
Maar dan adviseer ik om hier een apart facebookaccount voor aan te maken, anders zal je de nodige reacties terug kunnen verwachten van de familie Tokkie.
ja mss wel, maar die heb je toch ook via mail. Het enige voordeel is, dat iedereen kan meelezen, zo ziet men hoe ze echt zijn bij hiptv. Tenzij ze uit schrik u dan wel gaan helpen... Dus alleen maar voordelen
 
  • Like
Reacties: raymie
Nieuwe prijzen bij HIPTV, maar of ze daar het vertrouwen mee terugwinnen betwijfel ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.