(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe prijzen bij HIPTV, maar of ze daar het vertrouwen mee terugwinnen betwijfel ik.
Nieuwe prijzen? Nog steeds 90 Euro voor een jaar, maar zonder VOD. Is dus eigenlijk duurder geworden want vorig jaar betaalde ik 90 Euro en toen was VOD en series gewoon inbegrepen.
EN de service was super ?
 
ja nog steeds 90 euro zonder de VOD. Maar eigenlijk wel idd nieuwe prijzen, want met VOD moet je dus meer betalen
 
Nieuwe prijzen? Nog steeds 90 Euro voor een jaar, maar zonder VOD. Is dus eigenlijk duurder geworden want vorig jaar betaalde ik 90 Euro en toen was VOD en series gewoon inbegrepen.
EN de service was super ?
Ja vorig jaar nog wel maar tegenwoordig zou ik niet meer met hun in zee gaan.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik kreeg een aanbod per e-mail.
65 Euro als je met Bitcoin betaald.
Ben oud abonnee, misschien willen ze die terug. Dat komt wel vaker voor.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Ik kreeg een aanbod per e-mail.
65 Euro als je met Bitcoin betaald.
Ben oud abonnee, misschien willen ze die terug. Dat komt wel vaker voor.
Ik zou er niet op ingaan en weet je waarom om dit :65 euro =0,021736 BTC (₿) en de waarde van 1 bitcoin munt = 2.990,424602 euro dus als een paar man dat doet hebben ze weer dikke winst.
 
Ik zou er niet op ingaan en weet je waarom om dit :65 euro =0,021736 BTC (₿) en de waarde van 1 bitcoin munt = 2.990,424602 euro dus als een paar man dat doet hebben ze weer dikke winst.
Ben ik ook niet van plan.
 
Ik zou er niet op ingaan en weet je waarom om dit :65 euro =0,021736 BTC (₿) en de waarde van 1 bitcoin munt = 2.990,424602 euro dus als een paar man dat doet hebben ze weer dikke winst.
3.059,56 euro (vandaag ) om precies te zijn .Maar ze zullen toch niet zo naïef zijn om die koers 1 op 1 aan te houden hoop ik.
 
3.059,56 euro (vandaag ) om precies te zijn .Maar ze zullen toch niet zo naïef zijn om die koers 1 op 1 aan te houden hoop ik.
Ze willen volgens mij zo veel mogelijk geld binnen harken het is wel raar dat die aanbieding van 65 euro per jaar alleen geldt als je met bitcoin betaald. Ben wel is benieuwd hoe ze dat berekenen bij hiptv.
 
ja, en is het ook niet zo, dat je met bitcoin, weinig kans hebt om je geld terug te krijgen, wat het geval met paypal wel zo is. Ik denk dat ze beginnen klanten te verliezen
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Ze willen volgens mij zo veel mogelijk geld binnen harken het is wel raar dat die aanbieding van 65 euro per jaar alleen geldt als je met bitcoin betaald. Ben wel is benieuwd hoe ze dat berekenen bij hiptv.

Die indruk krijg ik ook...pakken wat er te pakken valt.
 
Net mail gestuurd dat ik mijn abonnement bij hen niet meer verleng.
Benieuwd naar hun (onbeleefde) reactie :unsure:
 
  • Like
Reacties: Oscar99
ik ben ook benieuwd. Laat ons zeker iets weten. Ik zou het anders eens op hun facebookpagina zetten, en zien hoe ze dan reageren. Dan ziet iedereen het é
 
Net mail gestuurd dat ik mijn abonnement bij hen niet meer verleng.
Benieuwd naar hun (onbeleefde) reactie :unsure:

Waarom zou je een mail naar hun sturen over dat je niet verlengt bij hun ? Hiptv krijgt toch wel het inkomen wat ze willen.

Zulke mails vragen alleen maar om onbeleefde reacties terug. En geef ze daar op dat moment gelijk in.

Maar de opstap keuze kan ik goed begrijpen ?
 
Waarom zou je een mail naar hun sturen over dat je niet verlengt bij hun ? Hiptv krijgt toch wel het inkomen wat ze willen.

Zulke mails vragen alleen maar om onbeleefde reacties terug. En geef ze daar op dat moment gelijk in.

Maar de opstap keuze kan ik goed begrijpen ?

Toont wel fatsoen om te zeggen dat je geen gebruik meer wenst te maken van hun dienst ;)
Echter is het allemaal op prepaid basis dus het hoeft niet ......
 
  • Like
Reacties: Oscar99
Wat mij heel erg stoort momenteel bij HipTV is dat de VOO kanalen niet deftig werken. Sinds het wegvallen van Play Sports is VOO toch nog een alternatief om wat Belgisch voetbal te zien (Persoonlijk wil ik vooral de matchen van Club Brugge zien en die zijn meestal op VOO1). Maar VOO1 en VOO2 werken bijna nooit. Meestal zie je VOO world of een filmkanaal als je naar VOO1 en VOO2 wil kijken. Ik heb hun support hierover gecontacteerd en ze zeggen dat ze maar 1 leverancier hebben en dat dit een probleem is zoals Play Sports. Bij andere aanbieders die ik getest heb, werkt de VOO nochtans wel correct. Als mijn abo bij HIP afloopt zal ik sowieso overstappen naar een andere. Momenteel kan ik nog de meeste matchen van Club Brugge zien op Ziggo, Arena of zoiets. Enkel de matchen die niet op een buitenlands kanaal worden uitgezonden zijn een probleem.
 
bij welke aanbieder werken deze dan wel goed? Want ik zit bij geniptv, maar daar werken ze praktisch ook nooit. Ook een filmkanaal of voo world.
Dus ik zou mss ook overstappen naar een aanbieder waar deze wel goed werken
 
Bij MyTVOnline en IPTVLiv werkten ze bijvoorbeeld wel. En ook bij nog een paar andere (veelel Franse) die ik getest heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.