(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een test van hiptv perfect beeld loopt goed door. Helaas heb ik geen PayPal of bitcoins om mee te betalen. Heb een wat duurdere genomen voor 3 maanden. Als het niet bevalt kan ik altijd nog een andere nemen. Als je wel het juiste betaal middel hebt een aanrader.

Mooi @niek58
Maar wat bedoel je met een duurdere? Andere provider dan HIPTV?
Verder kun je zo een PayPal account nemen, is niet ingewikkeld en best wel betrouwbaar.
Je kunt zo via iDeal geld overmaken naar je PayPal Wallet en van daaruit betaal je de rekening van je provider ....
 
  • Like
Reacties: niek58
Bij Paypal kan je ook gewoon een bankrekening aan je account koppelen waardoor een automatische incasso mogelijk is.
@borsjea

Ik heb in het verleden wel eens problemen gehad (m.n. bij HIPTV) met het betalen vanuit een gekoppelde bankrekening - vanuit de Wallet verliep het altijd perfect, dus vandaar mijn voorkeur. Maar je hebt volledig gelijk (y)
 
  • Like
Reacties: niek58
Weet iemand of het mogelijk is om alleen de NL zenders te laden? Ben nu eerst 5min bezig om alle zenders te laden namelijk.
 
Prima tot nu toe. Kwaliteit brengt kwaliteit..
HD gepakt?

Heb veel issues gehad op alle 3 kanalen, 2e helft was wel oke

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Heb even snel een filmpje gemaakt, zoals ik dat al een keer eerder had gedaan want Eric dacht namelijk dat ik een trol zou zijn ;-)

https://youtu.be/WQHldB6Da1U

Dit is op mijn Android Box, op mijn Android Televisie ervaar ik exact hetzelfde issue.

Alles is bekabeld
 
Laatst bewerkt:
Het is belangrijk dat je de volgende informatie in je bericht zet:

Welk systeem draai je iptv op?
Welke IPTV player gebruik je?
Welke box gebruik je?
Wat zijn je instellingen binnen de iptv player?
 
  • Like
Reacties: raymie
Heb even snel een filmpje gemaakt, zoals ik dat al een keer eerder had gedaan want Eric dacht namelijk dat ik een trol zou zijn ;-)
Het is belangrijk dat je de volgende informatie in je bericht zet:

Welk systeem draai je iptv op?
Welke IPTV player gebruik je?
Welke box gebruik je?
Wat zijn je instellingen binnen de iptv player?

Kodi,
Heb ook een andere app gebruikt,
Heb ook een sony Android tv en op een windows bak geprobeerd.
 
HD gepakt?

Heb veel issues gehad op alle 3 kanalen, 2e helft was wel oke

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Heb even snel een filmpje gemaakt, zoals ik dat al een keer eerder had gedaan want Eric dacht namelijk dat ik een trol zou zijn ;-)

You must be registered for see medias

Dit is op mijn Android Box, op mijn Android Televisie ervaar ik exact hetzelfde issue.

Alles is bekabeld

Zelfde probleem hier, ben maar overgeschakeld naar fox go via chromecast..
 
provider leest niet meer mee dus klagen hier heeft geen zin. Ga naar hun website en mail ze direct

In het verleden al wel is gedaan, maar nooit een oplossing voor gekomen.. Daarom heb ik ook een back-up optie:) Is ook geen "klacht" hoor, verder wel tevreden.
 
Ga er maar vanuit dat dit wel wordt gelezen door Hiptv maar of zij er iets mee doen is een tweede.
Ik heb dit vh weekend ook gemeld bij een "kennis" van mij die net 1 stapje hoger zit / zat als Eric maar volgens hem was er niets aan de hand met de kwaliteit:unsure: heb hem gewezen op de diverse aanbiedingen van opticiens hoog tijd voor een brilletje schijnbaar..?
 
  • Like
Reacties: alex36
Status
Niet open voor verdere reacties.