(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk wordt er gretig gebruik gemaakt van de diverse aanbiedingen van die opticiens zodat de vertegenwoordigers van Hiptv de op en aanmerkingen tot zich kunnen nemen op dit infomatieve forum :cool:
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
en dit

Dat gaat overdreamboxen en waarchijnlijk "illegale""cccam achtige omstandigheden .

Een dreambox is niet illegaal zoals ze het doen voorkomen alleen de evt c-line erin.

Alles word weer meteen gecriminaliseerd door de instanties ..............
Belachelijk dat politie oost-Nederland zich niet laat informeren hoe het werkelijk in elkaar steekt.
Moet ik als inwoner van Twente mijn sat ontvanger inleveren die gewoon legaal is :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Sorry voor de late reactie. Ik ben erg d ruk met mijn taken bij de plaatselijke voetbal club. Ik heb voor 3 maanden een abonnement bij game genie ik heb uitstekende beeld en geen haperingen.
 
  • Like
Reacties: raymie en Spinix
Hopelijk begrijpen jullie nu waarom ik het zelf niet echt heb met HIPTV, omdat ik telkens dezelfde antwoord krijg en niet het gevoel heb dat er een keer echt wordt meegedacht met mij issues.

Enige reden waarom het zoveel animo in mijn ogen heeft is vanwege Kodi-forum, omdat die zelf lange tijd aanwezig is geweest en wat leuke acties heeft gedaan.

Vat het aub niet verkeerd op maar ik heb vaak het gevoel dat HIPTV naar voren wordt getrokken, echter vind ik HIPTV niet echt heel wat bijzonders en hopelijk blijft mijn reactie ook gewoon staan aangezien.

Er moet ook tegen kritiek kunnen om uiteindelijk met feedback om te kunnen gaan.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: dreamshare
Ik heb zelf ook hiptv, ook rapid, unlimitedhd, jinbox, en nog anderen.. En support is bij elke provider heel lastig, zeker als je bedenkt dat een hoop gebruikers dagelijks met dezelfde vragen komen. Niet verkeerd bedoeld, maar er wordt heel vaak dezelfde vraag gesteld - dus ik begrijp ergens ook wel een standaard antwoord - al is dat voor de eindgebruiker niet altijd bevredigend.
Er zijn 100erden al dan niet 1000enden iptv providers, allemaal met hun eigen sterke en zwakke punten. Welke jij prettig vind is afhankelijk van je wensen en verwachtingen, bij de duurdere providers kan je meestal goede support verwachten, bij de goedkopere krijg je sneller een standaard antwoord.
 
Hopelijk begrijpen jullie nu waarom ik het zelf niet echt heb met HIPTV, omdat ik telkens dezelfde antwoord krijg en niet het gevoel heb dat er een keer echt wordt meegedacht met mij issues.

Enige reden waarom het zoveel animo in mijn ogen heeft is vanwege Kodi-forum, omdat die zelf lange tijd aanwezig is geweest en wat leuke acties heeft gedaan.

Vat het aub niet verkeerd op maar ik heb vaak het gevoel dat HIPTV naar voren wordt getrokken, echter vind ik HIPTV niet echt heel wat bijzonders en hopelijk blijft mijn reactie ook gewoon staan aangezien.

Er moet ook tegen kritiek kunnen om uiteindelijk met feedback om te kunnen gaan.

@Quikfast

Ik snap dat je teleurgesteld bent in het ontvangen antwoord, alleen snap ik niet dat je de beheerders van dit forum verwijt dat men HIPTV zou voortrekken. Er zijn onder de forumleden voldoende die wel tevreden zijn over HIPTV, immers niet iedereen kijkt veelbekeken voetbalwedstrijden of ze nemen voor lief dat de techniek (bij HIPTV, onderweg of misschien bij jou) soms even hapert. Je kijkt voor een fractie van de kosten van een regulier abonnement en dan kan er soms best wel eens iets misgaan, 'that's all in the deal'.

Natuurlijk staat het je altijd vrij om van leverancier te veranderen om te kijken of daar de service- en streamlevering beter zijn, immers dit is een vrije markt en je kunt gaan en staan waar je wil. Ik ben ook bij één leverancier begonnen en ondertussen bij de derde aangekomen en ik heb ondertussen goede ervaringen kunnen opdoen en ook gezien waar bij de verschillende leveranciers de sterke en zwakke punten zitten.

Kort gezegd: als je niet tevreden bent geef je dit nog eens in een reactie richting HIPTV aan en als het (eventuele) antwoord je niet bevalt zou ik daar gewoon weggaan en het bij een andere provider proberen. Je bent gelukkig niet met hen getrouwd ;)
 
Jullie hebben zeker gelijk heren, het is denk ik een beetje frustratie wat mee speelt omdat ik altijd een dreambox gehad heb en gewoon echt merk dat het 10 keer niks is voor mij IPTV.

Het heeft ook vooral te maken dat Eric dacht dat ik HIPTV zwart wou maken hier en een trol zou zijn, maar dat is echt niet zo.

Ik ben gewoon niet gewend om telkens een storing te hebben om te 5 minuten en telkens haperend beeld.


Sorry als ik iets te ver ging Gents!
Succes verder hier! ?
 
Jullie hebben zeker gelijk heren, het is denk ik een beetje frustratie wat mee speelt omdat ik altijd een dreambox gehad heb en gewoon echt merk dat het 10 keer niks is voor mij IPTV.

Het heeft ook vooral te maken dat Eric dacht dat ik HIPTV zwart wou maken hier en een trol zou zijn, maar dat is echt niet zo.

Ik ben gewoon niet gewend om telkens een storing te hebben om te 5 minuten en telkens haperend beeld.


Sorry als ik iets te ver ging Gents!
Succes verder hier! ?
@Quikfast

Je zou ook eens een andere leverancier kunnen proberen. Eén slechte auto betekent toch ook niet dat alle auto's slecht zijn?

Ik ben momenteel erg tevreden, maar voor moet het zich de komende periode gewoon bewijzen (Olympische Spelen en F1).
 
Ik heb zelf ook hiptv, ook rapid, unlimitedhd, jinbox, en nog anderen.. En support is bij elke provider heel lastig, zeker als je bedenkt dat een hoop gebruikers dagelijks met dezelfde vragen komen. Niet verkeerd bedoeld, maar er wordt heel vaak dezelfde vraag gesteld - dus ik begrijp ergens ook wel een standaard antwoord - al is dat voor de eindgebruiker niet altijd bevredigend.
Er zijn 100erden al dan niet 1000enden iptv providers, allemaal met hun eigen sterke en zwakke punten. Welke jij prettig vind is afhankelijk van je wensen en verwachtingen, bij de duurdere providers kan je meestal goede support verwachten, bij de goedkopere krijg je sneller een standaard antwoord.

Ik blijf er gewoon bij als reseller kun je helemaal NIETS en ook HIPTV is een reseller hij koopt de streams in en zet ze door maar ook hier is hij aan handen en voeten gebonden want uiteindelijk is hij ook maar een reseller...als de bron het niet goed op orde heeft een storing b.v of een slechte audio stream dan kun jij als wederverkoper helemaal niets zelf doen...je blijft afhankelijk van hoe snel kan de leverancier dit verhelpen?En in wat voor tijdzone leven hun b.v?
Met satelliet / Ziggo was het altijd makkelijker je bood alleen een key aan en de bron was van de originele aanbieder Canaldigitaal of Ziggo en als je de zaakjes helemaal op orde had dan had je backup servers / kaarten draaien dan merkte een klant er al helemaal niets van als er aan 1 kant storing was bij je....
Maar ja bij IPTV komen de bronnen vanaf vele kanten de streams worden in ieder geval niet legaal ingekocht bij de IPTV aanbieders in de desbetreffende landen anders kunnen ze dit niet aanbieden voor zo'n laag bedrag...in ieder land zullen kleine kopstations staan die de streams doorzetten naar de inkoper en dit gaat over vele lijnen waardoor storing eerder aanwezig zal zijn....

Dus zolang er ook nog een mogelijkheid bestaat van kijken naar Ziggo / Canaldigitaal zal IPTV er gewoon naast blijven draaien en niet de beide eerdere aanbieders gaan vervangen....maar vergeleken met 2 jaar geleden is de IPTV al aardig op weg om zich staande te kunnen houden zonder als te veel noemenswaardige storingen....
En dat de stream kwaliteit zo laag is zal ook wel komen door de kosten van een eigen server...check de prijzen maandelijks maar eens dan moet je er al heel wat klantjes aan hebben hangen wil je uit de maandelijkse kosten kunnen komen....
 
HIPTV is een reseller hij koopt de streams in en zet ze door maar ook hier is hij aan handen en voeten gebonden want uiteindelijk is hij ook maar een reseller...als de bron het niet goed op orde heeft een storing b.v of een slechte audio stream dan kun jij als wederverkoper helemaal niets zelf doen...
Daarom heeft een goede IPTV provider altijd meerdere bron streams als back-up. Weet niet hoe dat bij HIPTV of andere IPTV aanbieders zit.
 
  • Like
Reacties: Plenkske en raymie
Daarom heeft een goede IPTV provider altijd meerdere bron streams als back-up. Weet niet hoe dat bij HIPTV of andere IPTV aanbieders zit.
Ja dat is het geval bij 99% van de providers . altijd naast de 1080 ook een 720 als backup.. gelukkig
Want bij populaire events , wil het soms nog wel eens spaak lopen. maar dat moet je voor lief nemen voor dat geld.
Wil je dit niet...dan moet je maar een abbo bij de zender zelf afsluiten hehe
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik blijf er gewoon bij als reseller kun je helemaal NIETS en ook HIPTV is een reseller hij koopt de streams in en zet ze door maar ook hier is hij aan handen en voeten gebonden want uiteindelijk is hij ook maar een reseller...als de bron het niet goed op orde heeft een storing b.v of een slechte audio stream dan kun jij als wederverkoper helemaal niets zelf doen...je blijft afhankelijk van hoe snel kan de leverancier dit verhelpen?En in wat voor tijdzone leven hun b.v?
Met satelliet / Ziggo was het altijd makkelijker je bood alleen een key aan en de bron was van de originele aanbieder Canaldigitaal of Ziggo en als je de zaakjes helemaal op orde had dan had je backup servers / kaarten draaien dan merkte een klant er al helemaal niets van als er aan 1 kant storing was bij je....
Maar ja bij IPTV komen de bronnen vanaf vele kanten de streams worden in ieder geval niet legaal ingekocht bij de IPTV aanbieders in de desbetreffende landen anders kunnen ze dit niet aanbieden voor zo'n laag bedrag...in ieder land zullen kleine kopstations staan die de streams doorzetten naar de inkoper en dit gaat over vele lijnen waardoor storing eerder aanwezig zal zijn....

Dus zolang er ook nog een mogelijkheid bestaat van kijken naar Ziggo / Canaldigitaal zal IPTV er gewoon naast blijven draaien en niet de beide eerdere aanbieders gaan vervangen....maar vergeleken met 2 jaar geleden is de IPTV al aardig op weg om zich staande te kunnen houden zonder als te veel noemenswaardige storingen....
En dat de stream kwaliteit zo laag is zal ook wel komen door de kosten van een eigen server...check de prijzen maandelijks maar eens dan moet je er al heel wat klantjes aan hebben hangen wil je uit de maandelijkse kosten kunnen komen....

Mag ik vragen hoe jij aan de wijsheid denkt te komen dat HIPTV een reseller is?
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ja dat is het geval bij 99% van de providers . altijd naast de 1080 ook een 720 als backup.. gelukkig
Want bij populaire events , wil het soms nog wel eens spaak lopen. maar dat moet je voor lief nemen voor dat geld.
Wil je dit niet...dan moet je maar een abbo bij de zender zelf afsluiten hehe
Of c lijntjes nemen. Uiteraard mag die discussie hier niet gevoerd worden.
IPTV wordt met de tijd beter.
 
Mag ik vragen hoe jij aan de wijsheid denkt te komen dat HIPTV een reseller is?

Die discussie is al een keer gevoerd HIPTV koopt de streams zelf in en zet ze door..dus in mijn bewoording reseller.
Daarbij ben ik eerder op zoek geweest naar een stabiele aanbieder van IPTV hun leveren de IPTV zelf of krijgen het geleverd van HIPTV?Geen idee de prijs was in ieder 5,00€ per aansluiting minder bij hun als wat ik bij HIPTV zou moeten gaan betalen als reseller...
De dns die ik moest gebruiken was de dns die HIPTV ook gebruikt later kreeg ik een reselleraccount met mijn eigen dnsnaam (wel inmiddels beëindigd i.v.m teveel klachten)

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Daarom heeft een goede IPTV provider altijd meerdere bron streams als back-up. Weet niet hoe dat bij HIPTV of andere IPTV aanbieders zit.
Dan zou ik toch op zoek gaan naar een andere backup aanvoer van de sportkanalen of er wordt bezuinigd op de doorgifte?Of de streams die hij krijgt zijn al slecht?
Maar ergens schort er wat het is al een aantal maanden bar en boos op de sportkanalen..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.